Thursday, September 15, 2011

DAP nak lebih kerusi di DUN Kedah tapi PAS kecut PERUT nak mintak benda SAMA di Pulau Pinang dan Selangor?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Siapa seBENARnya yang menjadi KETUA atau 'Take the LEAD' dalam Pakatan Rakyat (PR) ini? Adakah PAS, PKR atau DAP La'anatullah? Kalau dalam BN, adalah jelas UMNO peneraju utama kerana UMNO mewakili MAJORITI ahli parlimen dalam BN.. Bagaimana pulak dengan PR? Siapa yang menjadi penentu DASAR dan sampai bila RAKYAT terpaksa diperBODOHkan dengan ketidak-tentuan yang berlaku dalam PR ini berhubung pengagihan KUASA dan kerusi pilihanraya? Atau sememangnya PR nak BODOHkan RAKYAT? Alahai.. Sampai bila?

Kita merujuk kepada tuntuan oleh DAP La'anatullah untuk meminta 4 lagi kerusi DUN dan 2 kerusi Parlimen di Kedah.. ->KLIK<-

Atas dasar apa mereka menuntut sedemikian, kita pun tak tahu.. Mungkin mereka mengHARAPkan Lebai-Lebai PAS bertolak ansur dan menunaikan HARAPAN mereka? Mungkin DAP La'anatullah sendiri hilang keYAKINan terhadap PAS untuk MENANG di Kedah terUTAMAnya selepas melihat sendiri keBODOHan Timbalan Presidennya yang menyakitkan HATI orang Melayu/ISLAM? Mungkin DAP La'anatullah berharap dapat mengekalkan PRESTASI parti mereka walaupun MENANG tipis dengan undi Cina di Kedah? Ternyata dalam bab pengiraan, memang Lebai PAS BODOH! HE!HE!HE!

Jika perhitungan STATISTIK diambil kira, adalah jelas DAP La'anatullah cuba SELAMATkan diri sorang-sorang di saat keCELARUan kePIMPINan PAS dan PKR ketika ini.. KePIMPINan PAS bercelaru kerana hierarki kePIMPINan mereka menyaksikan ramai pemimpin 'Cakap BANYAK' tetapi 'Tak HABIS sekolah' sebagai Timbalan Presiden dan Naib Presiden mereka.. Sudah tentu DAP La'anatullah tak mahu diPIMPIN oleh Lebai-Lebai PAS spesis macam ini dalam PR? PKR pulak menyaksikan KANTOInya Penasihat PKR apabila diKAITkan sebagai 'LELAKI Y' dalam satu video SEKS dengan amoi Cina.. Pemimpin DAP La'anatullah tidak sebegitu BODOH untuk mengANGGAP rakaman video yang TULEN itu sebagai 'BESI' seperti mana Lebai-Lebai PAS yang DUNGU! HE!HE!HE!

DAP La'anatullah meRASAkan merekalah yang patut 'Take the LEAD' bukannya Lebai-Lebai PAS atau Penasihat PKR yang KREDIBILITI dan MORAL mereka sudah tercemar.. Tidak semua kaum Cina boleh diperBODOHkan seperti mana Lebai-Lebai PAS yang TAKSUB dengan keBODOHan.. Walaupun MENANG dengan 1 UNDI, pada DAP La'anatullah mereka tetap mahukan keMENANGan itu terutamanya apabila sokongan kaum Cina adalah 'SOLID' untuk mereka.. Apa yang perlu dilakukan oleh DAP La'anatullah hanya memecahkan UNDI Melayu/ISLAM supaya UNDI 'SOLID' kaum Cina + pecahan UNDI Melayu/ISLAM memBERIkan keMENANGan TIPIS kepada calon mereka.. Itulah yang mereka cuba lakukan di Kedah pada PRU-13 nanti.. Yang masuk ANGIN keluar ASAPnya dah tentulah Lebai-Lebai PAS yang terserlah keBODOHan mereka!

Kita CABAR Lebai-Lebai PAS jugak menuntut tambahan kerusi di Pulau Pinang dan Selangor seperti mana DAP La'anatullah lakukan? Ada BERANI? Tak denye.. Lebai-Lebai PAS kan BODOH! Yang CERDIK pandai dalam PAS semuanya akan diPINGGIRkan seperti Dr. Rosli MP Hulu Langat, seorang pakar Nuklear yang terSILAP masuk PAS! Pada PAS, selagi mana mereka dapat menyebarkan keBODOHan atau memperBODOHkan orang RAMAI, selagi itulah mereka akan KEKAL berdaya saing dalam arena POLITIK di NEGARA ini.. Soalnya, zaman semakin berUBAH.. Orang yang lebih TINGGI keLULUSan berbanding Timbalan Presiden PAS dan MP PAS Pokok Sena semakin RAMAI.. Sejauh manakah PAS mampu memperBODOHkan RAKYAT agar menjadi penJILAT ponggong kepada DAP La'anatullah?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan