Friday, November 18, 2011

'Standard PROCEDURE' yang biasa diLAKUkan jika anda diTUDUH berZINA dalam video SEKS..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Katalah anda diTUDUH berZINA dengan amoi Cina di sebuah apartment di Ampang menerusi sebuah RAKAMan video SEKS.. Apakah yang anda akan LAKUkan untuk meNAFIkan anda tidak meLAKUkan seperti apa yang diTUDUH? Jika seseorang itu WARAS, sudah tentu dia akan meLAKUkan perkara di bawah ini untuk meNAFIkan dia berZINA.. Hanya orang GILA sahaja TIDAK melakukan 'Standard PROCEDURE' di bawah jika dia benar-benar mahu meNAFIkan dirinya berZINA..

1) Sudah tentu dia akan mengambil TINDAKkan MAHKAMAH terhadap pihak yang menuduhnya..

2) Sudah tentu dia tidak akan ragu-ragu untuk berSUMPAH secara ISLAM bagi meNAFIkan dia berZINA..

3) Sudah tentu dia akan menunjukkan bahan BUKTI seperti jam tangan Omega bagi meNAFIkan DAKWAan KONONnya bahan BUKTI tersebut diJUMPAi di tempat dia berZINA..

4) Sudah tentu dia akan memBERIkan kerjasama apabila diminta DNA sebagai bahan BUKTI utama untuk meNAFIkan dia meLAKUkan perkara sedemikian..

5) Sudah tentu dia akan memBUKTIkan RAKAMan tersebut PALSU atau tidah SAHIH dengan mengemukakan pakar-pakar RAKAMan VISUALnya sendiri..

Bagi kita khususnya umat ISLAM, sudah tentu kita tidak mahu diKAITkan dengan TUDUHan ZINA kerana ianya berTENTANGan dengan ajaran ISLAM.. Malah, jika seseorang ISLAM itu didapati berZINA, selain menerima HUKUMan yang KERAS, seluruh ahli keluarganya akan menanggung MALU entah berapa KETURUNAN akibat perBUATan pelaku ZINA tersebut.. Untuk mengelakkan perkara sebeginilah biasanya orang yang diTUDUH berZINA akan berUSAHA melakukan perkara-perkara yang diNYATAkan di atas bagi meNAFIkan dirinya berZINA untuk BERSIHkan namanya..

Dalam KES seorang pemimpin KANAN PKR yang diTUDUH berZINA dengan amoi Cina melalui penDEDAHan RAKAMan video SEKS oleh 'DATUK T', Setakat ini tidak ada satu pun LANGKAH yang diNYATAkan di atas diambil bagi meNAFIkan TUDUHan tersebut.. Apa yang diLAKUkannya hanya lah 'MENYALAK' sana-sini menyalahkan orang lain yang langsung tak ada KAITAN pun seperti POLIS atau mana-mana pemimpin UMNO/BN dengan penDEDAHan video SEKS tersebut? ->KLIK<-

Apa SUSAH sangat untuk dia meNAFIkan TUDUHan sedemikian sedangkan sebelum ini dia berjaya menDAPATkan 10 peguam terkemuka di Malaysia untuk memBELAnya dalam KES 'menJUBOR'nya yang pertama pada tahun 1998 dahulu? Jadik, sepatutnya untuk meLAKUkan salah satu atau keSEMUA perkara di atas bagi meNAFIkan dirinya berZINA tidak sesukar mana pun? MeLAINkan kalau memang dia buat betul-betul..

Nak tambah LUCU lagi jalan CERITAnya, pemimpin KANAN PKR itu berkatalah pulak,

"Nak aibkan saya sekali lagi...kita akan tentang keras dan lawan mereka dalam pilihan raya...mereka sudah gentar hadapi kita dalam pilihan raya...ini cara kotor jahat UMNO.."

Eh? Kalau tak nak diAIBkan, lakukanlah mana-mana satu daripada 5 'Standard PROCEDURE' yang dinyatakan di atas? Sebaliknya, apa yang diLAKUkannya ialah berselindung di belakang 'FOOL-La-MAK' (bukan ULAMA) macam Pok Nik 'ALAIHISSALAM' untuk meminta orang TUA tuh mengeluarkan segala macam FATWA bagi meNAFIkan keSAHIHan RAKAMan video SEKS tersebut.. KONONnya RAKAMan video sedemikian tak boleh jadik SAKSI? Agaknya orang TUA tuh nak tengok AKSI secara 'LIVE' kot depan MATA sampai terJOJOL bijik MATAnya baru dia nak percaya?

Dalam pada itu, kita SARANkan agar pihak POLIS jugak mengambil TINDAKkan perUNDANGan terhadap peguam Pemimpin KANAN PKR ini kerana kenyataan seperti berikut.. Nak HARAPkan BAR Council, diorang lebih sibuk dengan USAHA untuk mengHALALkan agenda SEKS sejenis menerusi Seksualiti MERDEKA kot?

"Polis telah diperalatkan oleh UMNO/Barisan Nasional (BN) dalam satu percubaan untuk menghalang tugas Anwar sebagai Ketua Pembangkang dan pemimpin Pakatan Rakyat. Laporan polis dibuat sebagai pengadu telah bertukar jadi semacam dia (Anwar) pula jadi pesalah, ini menunjukkan bahawa ada campurtangan politik. Sekarang tuduhan polis yang buat dan kita menolak sama sekali tuduhan itu."

Chait!! Poodaahh!! KELING nih ingat dia boleh BODOHkan orang semata-mata kerana dia PEGUAM gamaknya? Dah Pemimpin KANAN PKR tuh sendiri yang mengadu kat POLIS bagi meNAFIkan KONONnya dia bukan 'LELAKI Y' yang beROMEN dengan amoi Cina dalam RAKAMan video SEKS tersebut.. Takkanlah POLIS boleh NAFIkan BUTA-BUTA tanpa mengenal pasti siapa 'LELAKI Y' dalam video SEKS tuh? Nak kenal pasti, dah TENTUlah kena ada PAKAR VISUAL untuk mengKAJI video SEKS tuh.. Kalau PAKAR VISUAL sendiri kata RAKAMan video SEKS itu SAHIH, nak kata apa lagi?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan