Sunday, December 25, 2011

DS Najib dan puak 'ILLUMINATI' penyokong PKR di dalam UMNO & Kerajaan yang menJAYAkan agenda TRANFORMASInya..



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Menurut laporan Utusan Malaysia, diFAHAMkan ada beberapa orang wakil MAHASISWA telah menyerahkan MEMORANDUM kepada DS Najib di KLIA sebelum dia ke Australia.. DiFAHAMkan, MEMORANDUM yang dierahkan secara terus kepada DS Najib itu bertujuan menJELASkan penDIRIan MAHASISWA berhubung ISU salah seorang daripada mereka menurunkan BENDERA muka DS Najib di PWTC semasa berDEMONSTRASI pada Sabtu lepas.. MEMORANDUM yang sama jugak sebelum ini telah diSERAHkan kepada Menteri IPT dan Timbalannya yang 'BERAT Sebelah' itu.. ->KLIK<-

Apa pun, DS Najib tak boleh mengelak lagi untuk tidak CAMPUR tangan berhubung ISU ini.. Selain itu, DS Najib jugak tak boleh lagi meNAFIkan keMARAHan RAKYAT yang melihat Timbalan Menteri IPTnya yang berSIKAP seakan menJALANkan agenda PKR di dalam UMNO dan Kerajaan.. RAKYAT melihat segala TRANSFORMASI yang cuba dilakukan DS Najib tidak akan berjaya jika TRANSFORMASI itu dilaksanakan oleh para Menteri yang seperti MUSANG berbulu AYAM.. Dengan kata lain, DS Najib sebenarnya dalam 'BAHAYA' untuk menghadapi PRU-13 jika dikelilingi oleh mereka ini.. MALANGnya, DS Najib melihat mereka ini puak OTAK LIBERAL yang KONONnya mampu menJAYAkan agenda TRANSFORMASInya.. Tak boleh nak kata apa la....

Ramai para juruBLOG jugak telah menyedari 'BAHAYA' yang mengelilingi DS Najib ini.. Ada yang memberi AMARAN secara terus sementara ada jugak yang masih 'BERLAPIK' dalam penulisan mereka untuk menegur DS Najib.. Apakah DS Najib berANGGAPan segala agenda TRANSFORMASInya akan berjaya jika diperTANGGUNG-jawabkan kepada para MUSANG berbulu AYAM ini? Mereka yang diMAKSUDkan adalah golongan ILLUMINATI di dalam UMNO dan Kerajaan.. Seperti mana yang kita maklum, ILLUMINATI adalah satu puak dalam agama Kristian yang membawa agenda EKSTRIMIS tetapi tidak menonjolkannya kepada UMUM.. ->KLIK<-

Adakah golongan yang berFAHAMan ILLUMINATI ini jugak wujud dalam UMNO dan Kerajaan? Sudah tentulah mereka tidak semestinya beragama Kristian tetapi FAHAMan mereka dan gerak kerja mereka menyamai golongan ILLUMINATI original di dalam agama Kristian.. Dengan kata lain, ILLUMINATI dalam UMNO dan Kerajaan bukannya bekerja untuk menJAYAkan agenda Kerajaan sebaliknya menJALANkan agenda puak-puak PR khususnya PKR yang mahu mengubah seluruh STRUKTUR Perlembagaan NEGARA seperti apa yang berlaku terhadap NEGARA-negara ISLAM lain.. Sudah tentu agenda mereka ini diDOKONGi oleh ZIONIS Neo-CON sebenarnya..

Masih ingatkah anda siapakah yang KONONnya berMESYUARAT bersama Penasihat PKR di kondominum di mana dia diDAKWA 'menJUBOR' pembantunya? ->KLIK<-

Adakah anda FIKIR mereka yang berJAWATAN dalam Kerajaan dan jugak GLC seperti di diLAPORkan AIDC itu berMESYUARAT dengan Penasihat PKR untuk membantu DS Najib menguruskan NEGARA? Baik BENAR kalau itu tujuan mereka.. HE!HE!HE!

Semasa Penasihat PKR diBEBASkan pada tahun 2005 dahulu, siapakah yang menJADI 'Budak pengHANTAR PASSPORT' kepadanya? Bukan 'BOSS' Pemuda UMNO yang dok jadik MODEL dalam majalah MASKULIN ini ke? HE!HE!HE!



Kenapa dia berbuat demikian? Pernah tak orang UMNO tanya? Adakah dia bertugas sebagai PEGAWAI Imigresen ketika itu? Adakah dia diLANTIK khas oleh KDN untuk mengHANTARkan PASSPORT? Atau itu pun dia buat untuk cari PUBLISTI? HE!HE!HE!

Begitu jugak dengan kegiatan Timbalan Menteri IPT yang jelas diLIHAT bertentangan denga HASRAT kerajaan dan tentunya partinya sendiri.. Ini bukan sesiapa yang DEDAHkan, sebaliknya diDEDAHkan sendiri oleh para MAHASISWA berOTAK BAHLOL yang menyokong PKR seperti dalam 'POSTING' BLOG ini.. ->KLIK<-

Dengan kata lain, mereka secara tidak langsung telah memBERITAHU betapa AKRABnya hubungan Timbalan Menteri IPT itu dengan mereka.. KeAKRABan yang begitu TEGUH hinggakan mereka dapat mengHINA 'BOSS' kepada Timbalan Menteri IPT itu semasa berDEMONSTRASI di PWTC! Apakah DS Najib tak nampak lagi?

Secara tidak langsung, walau seIKHLAS mana pun segala agenda UMNO dan Kerajaan untuk RAKYAT melalui TRANSFORMASI cetusan DS Najib, ianya sengaja diSABOTAJ agar dilihat sebaliknya oleh para ILLUMINATI dalam UMNO dan Kerajaan.. Anda boleh lihat sendiri kegiatan mereka ini yang sekarang sudah berMAHARAJALELA di GLC-GLC dan segala macam agensi Kerajaan.. Apakah anda ingat ISU NFC, FGV dan sebagainya itu hanya sekadar 'TEMBAKAN RAMBANG' oleh puak-puak PR? Tidak.. Mereka sudah ada 'SPY' mereka HAMPIR di semua agensi Kerajaan.. Para 'SPY' inilah kumpulan ILLUMINATI yang tetap akan DAPAT ganjaran meskipun UMNO dan Kerajaan TUMBANG..

Sekarang ini RAKYAT meLIHAT dengan penuh CURIGA segala agenda TRANSFORMASI oleh DS Najib dan Kerajaan.. RAKYAT meRASAkan TRANSFORMASI itu diDALANGi oleh kumpulan ILLUMINATI yang sebenarnya berTUNJANGkan PKR bukannya UMNO.. Jangan terkejut jika sepanjang agenda TRANSFORMASI ini dilaksanakan, semakin banyak keBURUKkan UMNO dan Kerajaan terDEDAH.. Sedangkan segala keLEMAHan DAP + PKR + PAS di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor cuba diSEMBUNYIkan daripada pengetahuan UMUM? SeGIGIH mana para juruBLOG dan UMNO mengorek keLEMAHan pihak LAWAN, keLEMAHan UMNO dan Kerajaan tetap akan diDEDAHkan hasil peRANCANGan para ILLUMINATI ini.. Adakah DS Najib mampu mengatasinya?

Wallahualam..

3 comments:

  1. Salam,

    Saya memahami perasaan saudara yang amat risau tentang kelompok-kelompok tertentu di dalam parti pemerintah yang mungkin memberi kesan buruk kepada parti tersebut. Pada pendapat saya, DSN mungkin telah mengetahui kewujudan mereka ini. Sebagai seorang ahli politik veteran, mustahil beliau tidak dapat membezakan mana 'jantan' atau 'betina' dalam partinya. Saya percaya beliau berpegang kepada prinsip "keep your friends close, keep your enemy closer". Saya percaya juga DSN akan dapat mengawal keadaan. Jangan disangka air yang tenang tiada buaya.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    En. Shahrizal, harap begitulah..

    Namun, kalau fikirkan masa yang SUNTUK untuk PRU-13 dan selagi tiada apa TINDAKan yang iambil terhadap mereka yg diMAKSUDkan, adakah itu tanda DSN dapat mengawal keadaaan?

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  3. Sdra The SENSE Credibility And Accountanbilty
    Izin kan saya


    Najib terpaksa bodek luar biasa 7(tujuh) juta belia dan kaum muda kerana beliau yakin dan percaya undi belia dan kaum muda akan mengakibatkan hayunan kapada nya atas pendirian peribadi (personal popularity paksikan 1M.(UMNO punya tara pakai punya)

    Semua piminpin UMNO dan seangkatan hanya tompang sekaki sahaja walaupun kes bertubi2 dan ledakkan tembak kaki sendiri pentadbiran Najib.

    Saya berpendapat bahawa anggota kerajaan penjawat awam perkhidmatan awam saperti PDRM SB Mil Intel MACC juga Kemas BTN semua buang masa saja sebab Najib tidak akan ambil peduli akan laporan risikkan dan taklimat.

    Lagi pun penjawat awam yang di tugas kan untuk taklimat tahu Najib akan pergi ke akar umbi saperti belia dan kaum muda yang bilangan nya 7(tujuh) juta orang,melalui rangkaian " virtual listening" tweeter fasebuk social media sebagai jalan lencongan dan jalan pintas sebab Najib mengaku "he assured his online friends that he read their comment ideas complaints and he did his best to respond",
    Maana nya kabinet dan 1.4 juta penjawat awam semua jadi tunggul kayu buang masa habis kan beras dan pendapatan negara sahaja.

    Setakat ini Najib sendiri yakin telah membuktikan beliau adalah Presiden Parti 3.43 juta ahli UMNO merangkap juga suami FLOM.
    Najib juga, yang world view playsafe liberal terbukaan kelainan human rights civil liberties innovation transformacy politik enggage vernakular populis generasi Y kayuh basikal nonton bola sepak MUFC cool dengan IPOD tablet tweet FB blakberry new politiks new civil disobedience inclusive blue ocean high income nation world view sangat 1M,tapi bukan Prime Minister material.
    Hebat sangat ke nak jaga "kool imej".
    Anda di gajikan untuk tugas dan tanggung jawab "Prime Minister" bukan Menteri Belia dan Sukan.
    Sebab itu ramai pihak yang idamkan PUTRAJAYA, sebab mereka tahu Najib memberi keutamaan kapada "kool imej" dan bukan meminpin Negara yang menghadapi bermacam macam cabaran.Najib sendiri yang menjadi punca idaman tawan putrajaya.
    Najib anda tidak bolih "delegate responsiblity" atau "outsource leadership" atau harap kapada Kon- Sultan (shadows).
    Dapat lesen besar 1M
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan