Friday, December 23, 2011

Kisah 3 orang MUDA: 'Yang BIADAB', 'Yang GAY' & Yang PERASAN' - Kesemuanya akan sebabkan DS Najib & UMNO 'Mati CELIK'!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kali ini kita ingin mengajak anda para pemBACA memikirkan tentang KISAH 3 orang MUDA yang ingin menJADIkan diri mereka 'POPULAR' dengan pelbagai cara.. Antaranya ialah dengan menunjukkan penentangan terhadap UMNO secara terBUKA seperti menurunkan BENDERA muka DS Najib di PWTC.. Lepas tuh, ada pulak yang mengGEMBARkan NEGARA hingga ke peringkat ANTARABANGSA melalui perKAHWINan seJENIS.. Akhir sekali ialah 'BOSS' Pemuda UMNO yang begitu GILAkan PUBLISTI hingga menDATANGkan rasa MELUAT dan JELAK di kalangan RAKYAT terhadap UMNO..

Rasanya BLOG ini pun sudah cukup mem'POPULAR'kan KISAH seorang MAHASISWA yang bermuka JAMBU yang PERASAN pandai dan BIJAK untuk menTADBIR sebuah NEGARA walaupun HAKIKATnya dia cuma belajar TESL aje kat UPSI! Pada orang UMNO, mereka MARAH kerana budak JAMBU ini telah menurunkan BENDERA muka DS Najib di PWTC semasa berDEMOSNTRASI pada Sabtu lepas.. Namun demikian, RAKYAT jugak naik MARAH pasal TINDAKan budak JAMBU yang BAHLOL ini adalah BIADAB dan tidak boleh diTERIMA oleh orang Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. Budak JAMBU ini telah mengHANCURkan 'FUTURE'nya sendiri akibat keBAHLOLannya itu..

Kemudian, kita diBAWAkan pulak dengan KISAH seorang lagi MAHASISWA yang jauh lebih CEMERLANG berbanding budak JAMBU yang cuma takat belajar TESL aje.. MAHASISWA ini ditaja oleh Petronas untuk belajar perUBATAan di luar NEGARA.. Semua maklum tajaan Petronas adalah tajaan untuk yang benar-benar terBAIK, dan bukannya untuk bakal 'COFFEE Boy' kepada Penasihat PKR.. Malangnya, sekali lagi kita melihat bagaimana seorang lagi orang MUDA yang menSIA-SIAkan HIDUPnya dengan berKAHWIN sesama seJENIS di Dublin.. PerBUATan yang dilakukannya amatlah terKUTUK di sisi agama ISLAM tetapi anda patut LIHAT bagaimana beberapa KOMEN dalam The Malaysian Insider cuba meROSAKkan lagi keadaan..

Kita telah menyaksikan bagaimana dua orang MAHASISWA kita telah meRUGIkan NEGARA dalam dua KONTEKS yang berLAINan.. Seorang menSIA-SIAkan muka JAMBUnya dengan melakukan perBUATan sia-sia.. Seorang lagi pulak walaupun CEMERLANG tetapi telah meMALUkan ibu-bapanya, agamanya dan NEGARAnya seUMUR hidupnya.. Inilah dia bagaimana duit pemBAYAR cukai disia-siakan.. Ini jugak BUKTI jelas bagaimana kerajaan kita seakan HILANG kawalan terhadap undang-undang sedia ada untuk diLAKSANAkan terhadap kedua-dua BAHLOL ini.. Selain itu, kerajaan jugak GAGAL berTINDAK apabila perBUATan BIADAB budak JAMBU itu di'BACK-Up' oleh BABI dalam PR dan perKAHWINan seJENIS oleh MAHASISWA cemerlang itu pulak diSANJUNG hebat di dalam KOMEN The Malaysian Insider.. ->KLIK<-

Dalam kedua-dua KES ini, kita LIHAT semacam ada satu USAHA untuk meNAIKkan keBENCIan terhadap UMNO dan kerajaan.. TINDAKan budak JAMBU itu tentunya diDALANGi oleh PKR yang jelas cuba memPORAK-perandakan UMNO demi menJADIkan 'penJUBOR' dan penZINA sebagai PM.. Tindakan MAHASISWA yang CEMERLANG itu jugak sebenarnya diSOKONG oleh para penDOKONG 'KeBEBASan MUTLAK' seperti yang diPROMOSIkan oleh BERSIH 2.0 dan SEKSUALITI Merdeka.. Itu yang tercatat dalam KOMEN artiket The Malaysian Insider tadi.. Tentunya kedua-dua pertubuhan ini dan jugak pemBACA The Malaysian Insider akhir berKAIT rapat dengan PKR jugak!

Sepatutnya, UMNO dan kerajaan boleh aje 'REVERSE' balik kepada RAKYAT untuk mengatakan betapa JIJIKnya PKR yang menDALANGi perBUATan sebegini atau bukti jelas bagaimana PKR meROSAKkan anak-anak bangsa Melayu.. PELIKnya, kenapa UMNO dan jugak kerajaan tidak buat begitu? Sedangkan apa yang diPAPARkan adalah JELAS menunjukkan inilah yang akan berlaku jika PKR + DAP + PAS memerintah NEGARA? Kenapa ini tidak diPROPAGANDAkan oleh UMNO? Apa sudah jadik DS Najib? Apa sudah jadik Datuk Maslan, Ketua Penerangan UMNO? Tak RETI ke bahawa UMNO dan kerajaan yang sedang diBURUKkan KONONnya menyekat keBEBASan dalam KONTEKS ini?

Apa yang para PEMIMPIN UMNO tengah buat ketika ini? MemBIARkan sahaja RAKYAT membuat TAFSIRan BEBAS yang akhirnya akan menikam balik UMNO dan kerajaan akibat tiada penerangan BALAS? Atau PEMIMPIN UMNO tengah sibuk berKEMELUT dengan ISU-ISU seperti NFC, FGV dan Air Asia + MAS + MAHB? Apa FAEDAHnya? Pada ketika inilah kita diTUNJUKkan pulak dengan keSIALan 'BOSS' Pemuda UMNO yang sibuk dok memPROMOSIkan diri sendiri dalam majalah MASKULIN!



Boleh tak DS Najib dan Datuk Maslan bagitau apa UNTUNGnya perbuatan BAHLOL sebegini kepada UMNO? KISAH 'BOSS' Pemuda UMNO inilah KISAH orang MUDA yang berikut untuk diCERITAkan..

ISU Budak JAMBU yang PERASAN hebat apabila diperKUDAkan dek PKR, MAHASISWA yang PERASAN dirinya 'Up to DATE' atau MODEN dengan peKAHWINan seJENIS dan 'BOSS' Pemuda UMNO yang GILA 'GLAMOUR' hingga meNAIKkan tahap MELUAT RAKYAT kepada UMNO dan kerajaan sekaligus! Dua ISU yang boleh meNAIKkan PROFILITI jika UMNO memilih untuk berJUANG menentang keBIADABan dan 'KeBEBASan MUTLAK' yang diSANJUNGi oleh PKR.. Manakala ISU 'BOSS' Pemuda UMNO ini kot mana pun hanya memBUATkan RAKYAT naik MELUAT dengan UMNO.. Ketika ini RAKYAT mengHARAPkan UMNO menjadi 'CHAMPION' untuk kedua-dua ISU tadi!

UMNO sebenarnya sedang diLEMAHkan dari dalam untuk PRU-13 ini.. UMNO diLEMAHkan agar golongan MUDA yang meRUPAkan pengundi terbesar akan naik MELUAT dan menolak UMNO.. Adakah anda INGAT bahawa PEMIMPIN UMNO seperti 'BOSS' Pemuda UMNO dan Timbalan Menteri IPT itu benar-benar berJIWA UMNO? Anda memang BAHLOL jika beranggapan sedemikian.. Tindak-tanduk mereka selama ini jelas menDATANGkan keBURUKkan kepada UMNO dan jugak kerajaan.. Apakah anda ingat ini bukannya diSENGAJAkan? Tidak.. Ini adalah peRANCANGan teratur demi meMUSNAHkan UMNO dan menJADIkan DS Najib 'Mati CELIK' pada PRU-13 nanti!

Semakin lama para LIABILITI dan Kuda TROJAN ini berada dalam UMNO, semakin cepat untuk RAKYAT dan penyokong UMNO menyaksikan DS Najib 'Mati CELIK' pada PRU-13 nanti - 'Mati CELIK' akibat DS Najib MENANG seorang diri di Parlimen Pekan! DS Najib sebagai KOMANDER terTINGGI tentukan di BARISAN paling hadapan pada PRU-13 nanti.. Namun, adakah DS Najib tahu bahawa BARISAN di belakangnya sedang diMUSNAHkan sedikit demi sedkit ketika 'pePERANGan' sedang memuncak? Itu belum lagi serangan 'DIRECT' terhadap UMNO menerusi ISU NFC, FGV dan banyak lagi? Semuanya di'LAMBAK'kan agar RAKYAT meLUPAkan KES 'menJUBOR', KES video SEKS, KES Murtad, KES Pok Nik 'ALAIHISSALAM' makan GAJI BUTA, KES raba NENEN dan banyak lagi.. UMNO sedang berTERABUR akibat pengKHIANATan dari dalam..

Wallahualam..

1 comment:

  1. assalam,
    kebelakangan ini sangat menyerlah kebahlolan pemimpin atasan umno dan kerajaan. rasanya tak perlu disenaraikan, berkajang2 jadinya ruangan komen ni. masyarakat melayu jadi keliru dgn perkembangan terkini. nak pangkah pemerintah kelihatan bahalol. nak pangkah pembangkang kelihatan samdol. dari pemerhatian saya yang kerdil ini, m'sia sebenarnya menuju ke arah kehancuran dan kemurkaan Allah swt. inilah janji allah untuk umat akhir zaman & kiamat itu pasti. marilah kita yang sedikit bilangannya dan masih berfikiran rasional dan tawaduq serta bertauhidkan allah terus berjuang memartabatkan amal ma'aruf nahi mungkar walaupun terpaksa berhadapan dengan segala kebahlolan, ketololan dan kesamdolan manusia2 melayu yang terlalu asyik mengejar dunia yg sementara, harta yang dipinjam dan kuasa yg sedikit. insyallah .. walaupun tidak dipandang manusia, pencipta sentiasa menilai keikhlasan dan keluhuran hati dan jiwa yang berjihad ke jalan yang lurus. dan itu juga janjiNYA. bagi diri saya sendiri, takkan saya nak pangkah pemimpin yang bakal merosakkan agama, bangsa dan tanah air serta masa depan anak cucu. lebih baik tak payah mengundi macam ni. tolong jgn persoalkan tekad saya, saya ada perkiraan sendiri. tk
    ... mamu ampang

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan