Thursday, December 01, 2011

Kenapa Lebai PAS ini tak kata BELAKANG Pok Nik ada SAYAP untuk dia naik ke LANGIT?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

TAKSUB adalah penyakit dalam mana-mana parti POLITIK.. Kalau Pemuda UMNO begitu TAKSUB dengan 'BOSS' Pemudanya yang KONONnya membawa agenda 'NEW POLITICs', begitu jugak dengan puak PKR yang menyanjung Penasihat PKR KONONnya sebagai Anugerah TUHAN.. Yang KELAKARnya tuh, dalam banyak-banyak TAKSUB orang POLITIK nih, keTAKSUBan Lebai-Lebai PAS lah paling DAHSYAT, KELAKAR dan paling BODOH tahap GABAN.. Memang tak BOLEH nak buat apa dah puak-puak nih.. Kalau Nabi SAW sendiri masih HIDUP, sudah pasti Baginda akan memerangi puak-puak PAS ini seperti mana Yahudi dan KAFIR diPERANGi..

Kita terGELAK besar dengan CERAMAH seorang Lebai PAS yang KONONnya mengIKTIRAF Pok Nik 'ALAIHISSALAM' sebagai Nabi pulak dah.. Mungkin TEPAT sekali apabila kita dalam BLOG ini menambah GELARan 'ALAIHISSALAM' kepada Pok Nik.. Lebai PAS dalam KLIP YOUTUBE berikut patut berTERIMA kasih dengan kita kerana BLOG ini telah menDAHULUi semua MEDIA termasuk MILIK Lebai-Lebai PAS dalam 'mengHORMATi' Pok Nik sebagai Nabi bagi dirinya dan Lebai-Lebai PAS yang seDUNGU sepertinya! KAH!KAH!KAH!



Tak kisahlah.. TAKSUBlah engkau dengan Pok Nik tuh.. Agaknya bila orang TUA tuh dah masuk dalam TANAH pun maunye engkau buat PIRAMID atas KUBUR dia gamaknya.. FULUS boleh kutip kat Lebai-Lebai PAS yang DUNGU melalui CERAMAH? Lepas tuh engkau MINTAKlah pulak hari keLAHIRan Pok Nik dan hari keMATIan Pok Nik diJADIKkan 'PUBLIC Holiday' untuk Malaysia! Mungkin lepas nih ko boleh CIPTAkan pulak satu bentuk SELAWAT ke khusus untuk Pok Nik? Ye la.. Kan ko sendiri yang 'AGONGkan' dia? KeBONGOKkan CERAMAH Lebai PAS ini mengINGATkan kita kepada KISAH bagaiman FIRAUN yang mengaku DIRInya Tuhan.. Mungkinkah Pok Nik terINGIN jadikan FIRAUN idolanya? ->KLIK<-

Mungkin Pok Nik lebih BAIK sedikit pasal Lebai PAS dalam KLIP YOUTUBE ini setakat mengangkat DARJAT Pok Nik sebagai Nabi aje.. Ye la.. Kalau dalam PKR, Penasihat PKR yang ketika ini menghadapi penDAKWAan kerana 'menJUBOR' orang dan jugak penDEDAHan video SEKS yang dikatakan sebagai dirinya dengan amoi Cina pun boleh dianggap sebagai ANUGERAH Tuhan, DARJAT Pok Nik kenalah lebih SIKIT? Tak gitu? Kalaulah ada pulak Lebai PAS yang reka CERITA KONONnya belakang Pok Nik ada SAYAP untuk dia turun naik ke LANGIT ambik WAHYU, itu pun akan diPERCAYAi bulat-bulat oleh para penTAKSUB Pok Nik gamaknya? KAH!KAH!KAH!

Pada kitalah, bukan SALAH Lebai PAS dalam KLIP YOUTUBE itu yang TAKSUB sedemikian rupa.. Sebaliknya ini semuanya SALAH Pok Nik sendiri.. Pok Niklah yang memBIARkan WUJUDnya golongan sebegini TAKSUB dan mengangkatnya DARJATnya sampai ke tahap yang bukan-bukan.. Pok Nik boleh sahaja mengHALANGnya sebagaimana Sayyidina Abu Bakar RA meNASIHATkan umat ISLAM selepas keWAFATan Nabi SAW seperti berikut,

"Sesiapa yang menyembah Muhammad ketahuilah bahawa baginda telah wafat, tetapi sesiapa yang menyembah Allah s.w.t., ketahuilah bahawa Allah itu hidup dan tidak akan mati.."

Namun demikian, seperti mana yang anda semua MAKLUM, Pok Nik lebih TAKUT keHILANGan KUASA POLITIK lalu memBIARkan dirinya menjadi keTAKSUBan pengikutnya.. Sebab itulah wujudnya Lebai PAS macam dalam KLIP YOUTUBE tuh.. Sebelum ini Pok Nik pernah MERUNGUT keHILANGan SELIPAR pasal keTAKSUBan para pengikutnya.. ->KLIK<-

Mungkin Pok Nik patut pergi RUMAH Lebai PAS dalam KLIP YOUTUBE nih untuk cari SELIPARnya yang HILANG tuh? Macam Pok Nik katalah, nak ambi 'BERKAT' KONON-kononnya! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan