Tuesday, December 13, 2011

Memang perangai 'GODFATHER' suka HERET orang tak de kena-mengena untuk kes 'menJUBOR'..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Secara LOGIK akal, bolehkah sesiapa yang mengIKUTi perkembangan KES 'menJUBOR' Penasihat PKR menerangkan bagaimana seorang Timbalan Pendakwaraya boleh diKAITkan dengan penemuan air MANI berDNA milik 'LELAKI Y' yang kemudiannya dikenal pasti sebagai Penasihat PKR? Adakah,

1) Timbalan Pendakwaraya yang diMAKSUDkan telah memasukkan DNA 'LELAKI Y' ke dalam JUBOR mangsanya?

2) Timbalan Pendakwaraya mengUPAH seseorang meMASUKkan DNA 'LELAKI Y' ke dalam JUBOR mangsanya?

3) Mangsa yang meminta Timbalan Pendakwaraya menDAPATkan DNA 'LELAKI Y' untuk diMASUKkan ke dalam JUBORnya?

4) Penasihat PKR mahu mengGUNAkan Timbalan Pendakwaraya tersebut sebagai alasan KONSPIRASI tetapi dia SEDAR dia tidak MAMPU meNAFIkan DNA 'LELAKI Y' dalam JUBOR mangsa itu miliknya?

BELITlah kot mana sekali pun.. Yang NYATA dan langsung tidak diSANGKAL langsung oleh peguam Penasihat PKR sendiri ialah keSAHIHan DNA 'LELAKI Y' dalam JUBOR itu adalah miliknya.. MengHERET pihak yang tidak ada KAITAN dengan usaha untuk meNAFIkan keWUJUDan bukti DNA hanya menambahkan DOSA Penasihat PKR yang sedia ada.. Sudahlah GAGAL meNAFIkan dirinya 'menJUBOR', tak pasal-pasal nak buat FITNAH terhadap orang lain yang tak ada kena-mengena? ->KLIK<-

Opss..!! Itu hanya terpakai untuk orang ISLAM aje.. Penganut PLURALISME sepertinya mana kira bab DOSA-PAHALA nih.. Lagi pun ada 'NABI' kat Kelantan yang boleh menSUCIkan DIRInya.. Kenapa yang terang-terang ada kena-mengena dengan KES ini seperti BEKAS peguamnya Datuk Zul Nordin tidak diPANGGIL sebagai SAKSI? Takut? Apakah dengan mereka-reka TUDUHan KONSPIRASI boleh menidakkan pemBUKTIan DNA 'LELAKI Y' adalah sepadan dengan DNAnya? Apakah tuduhan KONSPIRASI yang diaturnya boleh meNAFIkan kuasa Allah SWT yang menCIPTA DNA seseorang manusia itu UNIK?

Mereka yang mengikuti perJALANan kes ini jugak patut menyedari bagaimana 'Singh GODFATHER' yang meWAKILi Penasihat PKR bukannya mencari keBENARan sebaliknya cuba meLINDUNGi perbuatan JIJIK dalam semua agama di DUNIA ini iaitu 'menJUBOR'!Opss..!! Lupa pulak yang penganut PLURALISME mungkin tidak mengANGGAP perbuatan 'menJUBOR' ini berDOSA kot? Cuma mungkin MALU dengan BINI sendiri ajela.. Elok-elok ada BINI yang SAHIH untuk hubungan SEKS, pergi cari yang sesama JANTINA jugak.. Siap tanya "Can I F##K you TODAY?" lagi tuh.. Dengan BINI sendiri pun agaknya tidak sebegitu 'GENTLEMEN'!.. Patutlah BINI sendiri pun macam terSEKSA lahir dan BATIN..

Selepas ini siapa pulak yang akan diHERET semata-mata untuk memanjangkan KES dan memBUKTIkan ianya adalah KONSPIRASI? 'NENEK Lampir' MP Ampang tuh tak SELERA ke untuk diHERET sama? Atau pun ADUN Bukit Lanjan yang GAMBAR 'BULU XXX'nya tersebar di INTERNET oleh teman bersekeDUDUKannya pun boleh di ajak 'KONG kali KONG' sekali? Apa HERETlah siapa pun.. Selagi pemBUKTIan DNA tersebut GAGAL diNAFIkan, selagi itulah orang PERCAYA dia tuh memang 'menJUBOR'! Mungkin 'KELING-KELING BANGSAT' parti HRP tuh ajelah yang dia boleh perBODOHkan pun? HE!HE!HE!

Kalaulah jika KES ini adalah KONSPIRASI sekalipun, adakah KONSPIRASI tersebut boleh meNAFIkan DNA 'LELAKI Y' itu bukan miliknya? Kalau KONSPIRASI mengatakan dia 'diPERANGKAP' untuk 'menJUBOR' orang, adakah itu boleh meNAFIkan dia sememangnya 'penJUBOR'? Boleh ke seorang peROGOL mengatakan dia terpaksa meROGOL kerana tidak ada pilihan lain akibat KONSPIRASI? Fuyyoo...!! Bayangkan kalau benar-benar MAHKAMAH percaya ini semua adalah KONSPIRASI dan dia sememangnya terpaksa 'menJUBOR' kerana 'diPERANGKAP'? Maunye NEGARA kita nih Tuhan terBALIKkan macam umat NABI Luth AS.. Masa tuh takdenya 'NABI' kat Kelantan tuh dapat LARI ke LANGIT!

Jadik, kita SARANkan kepada sesiapa yang mengIKUTi perJALANan KES ini supaya ambik jalan MUDAH.. Selagi dia GAGAL meNAFIkan pemBUKTIan DNA 'LELAKI Y' dalam JUBOR mangsanya itu bukan miliknya, maka memang dia lah yang 'menJUBOR'! Nak kata apa lagi? Bukannya PAYAH sangat pun? Sekarang dah sampai HUJAH pengGULUNGan.. Kalau di peringkat ini pun masih dok cuba HERET orang yang tak ada kena mengena sedangkan BUKTI DNA tersebut tidak diNAFIkan, alamatnya faham-faham aje la.. Bolehla merasa jadik 'ADUN Sungai Buloh' untuk kali ke-2! Takdenya lepas nih anak-anak dia nak MENANG di mana-mana.. BINI pulak dah tak boleh berTANDING pulak? Kesian..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan