Friday, December 30, 2011

RAKYAT akan memaku KERANDA terhadap parti anak-beranak seperti PKR..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Apa yang HEBATnya dengan Penasihat PKR? Kalau nak dikira UMUR, dah dikira SENJA dah.. Umur 65 TAHUN.. Lebih tua daripada Barack Obama, Yingluck PM Thailand dan DS Najib sendiri.. Kalau dia berada dalam UMNO, jenuh dah kena PERLI agar cepat PENCEN atau kerap pergi ke SURAU.. Mungkin sebab itulah dia memperKUDAkan PAS dan memperHAMBAkan diri kepada DAP La'anatullah.. Kerana PAS satu-satunya parti yang 'mengIZINkan' orang TUA umur 80 tahun lebih mahu terus makan GAJI BUTA.. Dalam DAP La'anatullah pulak, pemerintahan DINASTI anak-beranak nih memang BIASA dah..

Apa pulak yang HEBATnya dengan parti yang diNAUNGinya iaitu PKR? Apakah hala tuju PKR? Apakah yang mahu diSUMBANGkan kepada RAKYAT dan NEGARA? Setakat ini tidak ada apa yang SIGNIFIKAN daripada PKR.. Apabila mendapat sebuah negeri seperti Selangor pun mereka telah menunjukkan PRESTASI yang lebih BURUK berbanding Kerajaan BN sebelumnya.. Aktiviti rumah URUT, dan 'UNDERWORLD' berMAHARAJALELA di bawah rejim PKR di Selangor.. Walaupun mereka menempelak kerajaan BN sebagai KORUP tetapi mereka jugak tidak BERJAYA menunjukkan mereka lebih baik daripada BN? ->KLIK<-

Penasihat PKR beruNTUNG kerana Lebai-Lebai PAS boleh diper'BABI'kan mengikut kehendak mereka.. Dalam PAS, sebijak mana pun seseorang itu pasti terpaksa menurut kehendak PEMIMPIN yang lebih BODOH berbanding dirinya.. Inilah yang berlaku bila seorang ADUN PAS dari Hulu Langat iaitu Dr. Che Rosli mengKRITIK sekutunya iaitu PKR berhubung isu LYNAS.. Itu belum lagi macam Dr. Hassan Ali dan Dr. Harun Din? Dengan kata lain, seHEBAT mana pun seseorang TOKOH ilmuan dalam PAS, mereka tetap akan diper'BABI'kan oleh 'GENG' mereka sendiri terUTAMAnya yang akrab dengan PKR seperti kumpulan 'ERDOGAN'..

Dengan kata lain, TALIAN hayat PKR 100% bergantung kepada seRAMAI mana Lebai-Lebai PAS berjaya diperBODOHkan oleh Penasihat PKR dan konco-konconya.. Mereka jugak tahu DAP La'anatullah bukannya IKHLAS menJALINkan hubungan dengan PKR.. Ini terBUKTI apabila BN membentuk kerajaan di Perak yang menyaksikan Pengerusi DAP si 'GODFATHER POOSINGH' mengARAHkan Penasihat PKR agar berTAUBAT.. Ini kerana, keJATUHan Lebai PAS yang jadik BONEKA DAP di Perak adalah kerana ADUN-ADUN PKR meLOMPAT keluar menjadi ADUN Bebas.. Inilah 'DOSA" PKR terhadap DAP yang tidak mungkin diAMPUNkan oleh para KIASU tersebut..

PKR mungkin mampu menipu RAKYAT dengan DAKYAH KONONnya budak-budak MAHASISWA menyokong mereka.. Hakikatnya, MAHASISWA yang menyokong mereka jugak SPESIS yang 'BODOH KERBAU'.. Boleh PERASAN diri dah cukup BIJAK hanya dengan belajar TESL? Mereka ini akan diBERIkan JENIS peruntukan untuk menipu MAHASISWA lain di IPT agar memPERCAYAi KONONnya Penasihat PKR itu semacam 'DEWA berSAYAP turun dari LANGIT ke-7!'.. Dah 13 tahun dah, nampak sangat Allah SWT sendiri menolak Penasihat PKR daripada mendapat KUASA di NEGARA ini.. Satu demi satu aktiviti SEKSnya diDEDAHkan dan dia sendiri GAGAL memBERSIHkan dirinya untuk setiap TUDUHan tersebut.. SAMAN orang yang menDEDAHkannya pun tak mahu?

Apakah RAKYAT akan memberi MANDAT kepada rejim PKR yang jelas rejim anak-berANAK yang bukannya diZALIMi pun sebaliknya berNAFSU besar mahu berKUASA? Kita mmemandang SINIS rejim-rejim pemerintahan seperti di Korea Utara, Syria, Cuba dan beberapa negara ARAB kerana mereka mengAMALkan pemerintahan DINASTI.. Kita terIKUTkan PROPAGANDA ZIONIS-US yang diSOKONG oleh Penasihat PKR untuk memBENCI rejim seperti ini.. Bagaimana pulak LOGIKnya untuk kita menerima pulak rejim anak-berANAK dalam PKR untuk memerintah NEGARA? Bolehkah kita SETUJU jika sebuah parti seperti PKR yang Penasihat PKR, Presiden dan Naib Presiden adalah anak-berANAK? Jadik perlukah RAKYAT menyokong PKR?

Wallahualam..

2 comments:

  1. Pastikan keranda ini dibuat daripada besi tahan karat. Pastikan gunakan skrew tiga inci, dan dikunci dari luar. Pastikan hantu Parti Keluarga Riak (PKR) ini terkurung keranda ini buat selama-lamanya. PKR jenis ini tidak memperjuangkan kepentingan rakyat dan tidak juga menghormati demokrasi. Parti ini setakat aktivis jalanan. Good bye PKR.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Kasi SIMEN aje..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan