Monday, January 30, 2012

Agaknya DUTA Palestin pun dah jadik orang UMNO kot?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HE!HE!HE! Duta PALESTIN pun terKEJUT dengan kenyataan Penasihat PKR berhubung dengan LAPORAN 'The WALL Street Journal' yang menyebut Penasihat PKR berSETUJU dengan segala TINDAKan untuk perLINDUNGan keSELAMATan Israel.. ->KLIK<-

Menurut Duta PALESTIN itu,

"Kami tak tahu siapa sebenarnya yang memerlukan perlindungan keselamatan kerana hakikatnya Israel memilikki lebih 200 jenis senjata nuklear serta angkatan tentera yang dilengkapi senjata canggih,

Kami tidak pasti adakah jaminan keselamatan perlu diberi kepada penakluk atau rakyat Palestin yang ditakluki, yang ditindas saban hari serta berdepan dengan tindakan yang bercanggah dengan undang-undang dan perbuatan tidak berperikemanusiaan oleh kumpulan penakluk, yang mencabuli undang-undang kemanusiaan dan antarabangsa serta tidak menghiraukan usaha masyarakat antarabangsa untuk mewujudkan keamanan dan kestabilan di Timur Tengah,
"

Nampaknya, Penasihat PKR telah menJADIkan dirinya keLIHATan begitu BODOH di peringkat ANTARABANGSA.. Jangan SALAHkan orang lain seperti Utusan Malaysia kerana MEDIA ini bukan yang meMULAkan sebaliknya yang meMULAkan ISU ini adalah 'The WALL Street Journal' yang dikeTAHUi sangat-sangat 'SAYANG'kan Manusia ANUGERAH Tuhan ini.. Jadik, mungkin sebab itulah kita LIHAT perangai Penasihat PKR ni pun ala-ala Israel jugak.. Asyik nak berBOHONG aje..

Sebelum ini Penasihat PKR telah memBERIkan AMARAN agar MEDIA khususnya Utusan Malaysia agar TIDAK keterlaluan meMAINkan ISU ini.. Bagaimana pulak dengan petikan LAPORan 'The WALL Street Journal' yang jelas mengatakan dia menyebut seperti berikut?

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," ->KLIK<-

Hanya seBARIS ayat sedemikian sudah pun menJELASkan siapa sebenarnya Penasihat PKR dan HUBUNGannya dengan Israel atau ZIONIS Neo-CON..

Apakah Penasihat PKR nak SAMAN Duta PALESTIN pulak? Ye la.. Dah Duta PALESTIN pun FAHAM ayat-ayat tersebut sama seperti orang lain FAHAM? Tak TAHUla kot Duta PALESTIN pun peMINAT setia Utusan MALAYSIA jugak? Apa pun, kalau TANYA budak sekolah pun mereka jelas FAHAM maksud ayat-ayat dalam 'The WALL Street Journal' di atas.. Mungkin Penasihat PKR boleh TANYAkan kepada budak-budak MAHASISWA SMM yang KONONnya hebat pasal belajar TESL kat UPSI? Kot la mereka FAHAM kot lain? Pasal tu 'DROP' dari IPT!

Sekarang ini tak ada siapa pun yang cuba memutar-BELITkan keadaan meLAINkan Penasihat PKR sendiri.. Ye la.. Dah ayat-ayat tuh keluar dari MULUT dia? Bukannya ada sesiapa yang 'MANDREM'kan agar MULUT dia berkata sedemikian macam orang kena PUKAU? ->KLIK<-

Dengan KATA lain, yang mengGELABAH kerana ayat-ayat dalam 'The WALL Street Journal' adalah dia.. Semua maklum setakat manalah RAKYAT Palestin mengANCAM keSELAMATan Israel hanya dengan balingan BATU? Habis HEBAT pun mereka hanya mampu LANCARkan ROKET yang jauh nak mengena hatta seekor kucing pun di wilayah Israel? Jadik, adakah Penasihat PKR berSETUJU bahawa dengan keadaan RAKYAT Palestin sedemikian pun mereka mengANCAM keSELAMATan Israel? Atau dia dah meROYAN pasal kena KONTROL NAFSU kot?

Israelkah yang diANCAM oleh RAKYAT Palestin ketika ini? Penasihat PKR cuba mengaitkan ayat-ayat itu KONONnya berKAITan dengan usaha meWUJUDkan 2 NEGARA berASINGan.. Namun dia LUPA bahawa ayat-ayatnya itu TIDAK pun disebut dalam 'The WALL Street Journal'.. Jadik, Penasihat PKR ni nak TIPU siapa sebenarnya? Lebai-Lebai PAS yang DUNGU? Atau para 'PenJILAT JUBOR' dalam PKR? Apakah Penasihat PKR berMAKSUD keMATIan Syeikh Ahmad YASSIN, Abdul Azeez Rantissi, Rachel Corie dan Yasser Arafat kerana mereka mengANCAM keSELAMATan Israel? Mungkin lagi baik dia pergi TIPU bini sendiri!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan