Friday, January 27, 2012

Lebai PAS menuduh UMNO/BN SPONSOR PELACURan tetapi mereka SOKONG pulak PEMIMPIN yang langgan PELACUR?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Apabila kita meneliti beberapa BLOG, kita terasa KELAKAR apabila BLOG MPP meLAPORkan bahawa seorang Lebai PAS telah menuduh UMNO/BN sebagai tukang SPONSOR keGIATan PELACURan di KL.. Untuk lebih jelas, kita LETAKkan KLIP YOUTUBE sebagai rujukan di sini.. Tolong jangan kata ini 'BESI' pulak!



Kenapa ianya KELAKAR? Apakah Lebai PAS dalam KLIP tersebut dah keHABISan MODAL untuk memBURUKkan UMNO/BN hinggakan terpaksa meREKA cerita yang bukan-bukan? Agaknya Lebai-Lebai PAS terLUPA kot bagaimana mantan EXCO Selangor dari PAS di Selangor iaitu Datuk Hassan Ali diPECAT kerana keAKTIFannya TURUN padang memBANTERAS keGIATan sebegini di Selangor? Agaknya Lebai PAS dalam KLIP ini sebegitu DUNGU untuk menyedari bahawa keGIATan 'UNDERWORLD' sebegini keBANYAKkannya diTAJA oleh SEKUTU PAS sendiri iaitu DAP La'anatullah? Jadik siapakah sebenarnya membela PELACUR?

Yang lebih LUCUnya tuh, Lebai-Lebai PAS yang patut perJUANGkan 'Amal MA'ARUF Nahi MUNGKAR' turut sama untuk TIDAK mahu menegakkan keBENARan? Lebai-Lebai PAS semuanya diperDUNGUkan untuk PERCAYA bahawa video SEKS Penasihat PKR dengan seorang PELACUR adalah PALSU atau FITNAH? Pelik jugak bila Lebai-Lebai PAS beriya-iya meNAFIkan video SEKS ini dengan mengatakan ianya sebagai 'BESI' tetapi pada masa yang SAMA merekalah 'JAGUH' meRAKAM ceramah-ceramah POLITIK mengGUNAkan 'BESI' ini? Jadik dalam KONTEKS ini, TIDAKkah Lebai PAS dalam KLIP itu DUNGU?

Baiklah, bagaimanakah Lebai PAS hendak meNAFIkan video SEKS terbaru Penasihat PKR yang KONONnya diRAKAM di Bangkok seperti berikut? Agaknya UMNO/BN tolong SPONSORkan PELACUR sampai ke Bangkok ke? HE!HE!HE!



Jadik? Siapakah sebenarnya yang KEMARUK dengan PELACUR sekarang? Apakah Lebai PAS tidak MALU berSEKONGKOL dengan DAP La'anatullah yang memPELOPORI keGIATan 'UNDERWORLD' di Selangor dan Pulau Pinang? Apakah Lebai PAS menegakkan 'Amal MA'ARUF Nahi MUNGKAR' apabila PAS sendiri 'berCEMOLOT' dengan Penasihat PKR yang GAGAL meNAFIkan dirinya terlibat dengan PELACUR seperti yang diDEDAHkan dalam RAKAMan video SEKS oleh 'DATUK T'? Jadik, kat mana agaknya OTAK Lebai PAS yang jugak Timbalan Ketua Penerangan PAS Terengganu itu diLETAKkan? Atau memang takde OTAK?

Oppss!! LUPA pulak.. Dalam KLIP tersebut dia jugak mengatakan KONONnya para PELACUR pun tak menyukai UMNO/BN.. Kita PERCAYA yang UMNO/BN tak KISAH pun.. Hanya pihak yang berGELUMANG dengan PELACUR aje yang akan memPENGARUHi mereka untuk TIDAK menyukai UMNO/BN.. Malah, Timbalan Ketua Penerangan PAS Terengganu itu patut meminta para PELACUR agar menJADI sebahagian daripada SAYAP parti seperti Dewan ULAMA.. Mungkin boleh diWUJUDkan 'Dewan PELACUR PAS' ke? Kita PERCAYA jika diWUJUDkan, ianya pasti diSOKONG oleh para PEMIMPIN PKR dan jugak DAP La'anatullah! KAH!KAH!KAH!

Seperti kita kata, Datuk Hassan Ali boleh JAWAB siapakah yang memPELOPORi keGIATan 'UNDERWORLD' seperti PELACURan di Selangor.. Begitu jugak di Pulau Pinang.. Malah, kita PERCAYA Datuk Hassan Ali jugak boleh JAWAB siapakah yang menentangnya mengHAPUSkan keGIATan 'UNDERWORLD' sebegini hingga menyebabkan dia diPECAT daripada PAS! Alaa... Lebai-Lebai PAS tak perlu MALU untuk mengakui bahawa mereka pun TUMPANG SEKAKI bab 'mengGALAKkan' PELACURan nih.. Timbalan Ketua Penerangan PAS Terengganu itu boleh terus KELENTONG untuk menDUNGUkan PENGIKUT sendiri! HE!HE!HE!

Lagi pun, PAS patut berBANGGA jugak kerana turut menyemarakkan 'INDUSTRI' PELACURan seperti di Selangor dan Pulau Pinang.. Ye la.. Bukankah PAS melalui HARAKAH jugak turut menyumbang dalam bab-bab SEKS ini menerusi segala macam IKLAN yang meMUALkan? Mungkin secara terSIRATnya IBU pejabat PAS sendiri yang terletak berHAMPIRan kawasan 'LEGENDA' seperti 'LORONG Belakang MATI' jugak sebagai satu SIMBOLIK atau MANIFESTASI bahawa mereka menyokong keGIATan 'UNDERWORLD' tersebut secara sembunyi-sembunyi? Wuii!! HEBAT Lebai-Lebai PAS nih! Penuh 'TRICK' dalam SERBAN!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan