Sunday, January 15, 2012

Siapakah yang BERANI mengatakan 'NO' terhadap 'SODOMY Law' di NEGARA ini?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau ikut BERITA yang diSIARkan oleh BBC, nampaknya Penasihat PKR dah memandai untuk mengatakan 'SODOMY Law' di NEGARA ini patut diSEMAK semula kerana KONONnya dah LAPUK.. ->KLIK<-

Menurutnya semasa wawancara dengan BBC selama 4 minit LEBIH,

"We Muslims and non-Muslims in Malaysia generally believe and committed to support the sanctity of marriage between men and women but we should not be seen to be punitive and consider the archaic law as relevant."->KLIK<-

Apakah yang diMAKSUDkan dengan LAPUK? Adakah dia berMAKSUD 'SODOMY Law' itu patut diMANSUHkan? Atau dia berMAKSUD bahawa 'SODOMY Law' itu patut diKENAkan HUKUMan lebih BERAT? Rasanya apabila berada dalam SESI wawancara dengan media BARAT seperti BBC, sudah tentu dia tak akan berMAKSUD bahawa pelaku LIWAT itu patut diKENAkan HUKUMan BERAT..

Mustahillah untuk dia mengatakan di dalam wawancara BBC untuk mengatakan pelaku LIWAT patut diHUKUM lebih BERAT.. Ini kerana media BARAT seperti BBC biasanya memandang SERIUS apa-apa perkara yang menyentuh HAK puak-puak LGBT.. Dengan kata lain, media BARAT biasanya tidak akan menyiarkan perkara yang menyentuh SENSITIVITI puak-puak LGBT kerana KONONnya tidak mahu diTUDUH menJEJASkan Hak ASASI Manusia.. Baiklah, apakah yang diMAKSUDkan oleh Penasihat PKR dengan KENYATAANnya berhubung 'SODOMY Law' itu? Jangan KATA pulak BBC tersalah LAPOR ke apa ke sudahlah.. HE!HE!HE!

Kita pun dah sebut BANYAK kali dah dalam BLOG ini tentang betapa BAHAYAnya orang seperti Penasihat PKR diBEBASkan daripada keSALAHan 'menJUBOR'.. Ini kerana orang macam dia nih akan menDEFINISIkan dia BEBAS pasal KONONnya dia tidak berSALAH walaupun DNAnya ada dalam JUBOR orang lain.. MAHKAMAH mungkin menyabitkan pemBEBASannya dari sudut TEKNIKAL walaupun jelas pakar DNA Jabatan KIMIA memBUKTIkan DNA seseorang tidak akan 'berMUTASI' menjadi DNA orang lain macam filem X-MEN.. Takkanla Manusia 'ANUGERAH Tuhan' ni DNAnya tak serupa orang lain kot? HE!HE!HE!

Dari SUDUT yang berBEZA, kita jugak meLIHAT seolah-olah umat ISLAM seluruh NEGARA menanggung DOSA kerana pemBEBASan Penasihat PKR daripada KES 'menJUBOR'nya itu.. Ini kerana pemBEBASannya diSAMBUT baik oleh banyak para penyokong agenda LGBT yang kita TAHU keMAHUan SEKSnya tidak sePADAN dengan SAIZ alat KELAMIN masing-masing.. Inilah yang kita SEBUT sebelum ini dalam BLOG bahawa jangan mengUNDANG keMURKAan Allah SWT terhadap NEGARA ini dengan memBENARkan perBUATan KEJI sebegini.. Apakah kita RASA kita mampu menanggungnya jika BALA turun?

Semalam kita dah TULIS dalam BLOG agar DS Najib dan UMNO/BN menyatakan penDIRIan kerajaan berHUBUNG dengan USAHA beberapa PIHAK untuk mengubah 'SODOMY Law' sedia ada ini.. ->KLIK<-

Selagi DS Najib tidak menunjukkan keTEGASan sebagai Ketua Kerajaan sebuah NEGARA yang meLETAKkan ISLAM sebagai agama RASMI, selagi itulah perkara ini akan diHERET berTUJUAN untuk meMALUkan nama NEGARA.. Payahkah untuk DS Najib mengatakan perBUATan 'menJUBOR' tidak diTERIMA di NEGARA ini? Ada baiknya DS Najib memBACA balik ayat suci Al QURAN berikut,

"Dan jika Kami hendak membinasakan suatu negeri, maka Kami perintahkan kepada orang-orang yang hidup mewah di negeri itu (agar mentaati Allah) tetapi bila mereka melakukan kederhakaan di dalam (negeri) itu maka sepantasnya berlakulah terhadapnya perkataan (hukuman Kami), kemudian Kami binasakan sama sekali (negeri itu)". (Surah al-Isra' ayat 16)

Oh ye.. Ada jugak HADIS Rasulullah SAW seperti berikut untuk RENUNGAN..

"Hakim terdiri dari tiga golongan. Dua golongan hakim masuk neraka dan segolongan hakim lagi masuk syurga. Yang masuk syurga ialah yang mengetahui kebenaran hukum dan mengadili dengan hukum tersebut. Bila seorang hakim mengetahui yang hak tapi tidak mengadili dengan hukum tersebut, bahkan bertindak zalim dalam memutuskan perkara, maka dia masuk neraka. Yang segolongan lagi hakim yang bodoh, yang tidak mengetahui yang hak dan memutuskan perkara berdasarkan kebodohannya, maka dia juga masuk neraka." (Hadis Riwayat Abu Dawud dan Ath-Thahawi)

Selain itu, HADIS di bawah jugak sesuai untuk diTUJUkan kepada Penasihat PKR dan para pemuja perBUATan 'menJUBOR' di dalam PAS dan PKR.. Dari Ibnu Umar r.a, Rasulullah SAW bersabda maksudnya,

"Hendaklah kamu waspada terhadap doa orang dizalimi. Sesungguhnya doa itu akan naik ke langit amat pantas seumpama api marak ke udara." (Hadis riwayat Hakim - sanad sahih)



Adakah orang yang menZALIMi pada pemikiran OTAK Lebai-Lebai PAS akan meLAKUkan perbuatan dalam GAMBAR tuh?

Wallahualam..

1 comment:

  1. bila di warung untuk memesan mee..ada yang mintak mee rebus, mee kuah, mee soup, mee meggi, Saji Mee pun ada..tetapi si BABI akan memintak sodomi..iaitu perbuatan yg dia suka sekali..ha ha ha..PM Msia in waiting nanti bakal kaki sodomi..baru engkau tahu dan panas bontot..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan