Sunday, January 01, 2012

Tidakkah memerangi MAHASISWA SMM pengGERAK agenda ZIONIS Neo-CON patut dianggap sebagai JIHAD Fisabilillah?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau nak diBANDINGkan rusuhan MAHASISWA zaman arwah Tun Razak, JUMLAH mereka yang cuba merusuh dan menunjuk PANDAI di hadapan UPSI dan sebelum ini di PWTC sebenarnya kecil sangat-sangat.. Zaman arwah Tun Razak dulu tidak ada Internet, FACEBOOK, Blackberry, TWITTER dan sebagainya.. Sistem penyampaian MAKLUMAT pun masih di tahap zaman PURBA.. Sebab itu MAHASISWA pada masa itu mudah EMOSI bila terdengar khabar angin KONONnya ada orang KEBULUR di Baling.. Sesiapa sahaja boleh menCIPTA khabar ANGIN dan mengGUNAkannya untuk mengHANCURkan NEGARA!

Pada zaman sekarang, sistem penyampaian MAKLUMAT di NEGARA kita sudah CANGGIH.. Tidak ada yang tidak KENAL dengan FACEBOOK, Internet, Blackberry atau TWITTER.. Malah, pakcik makcik di DESA walaupun tidak ada AKSES Internet pun sekurang-kurangnya masih dapat GAMBARan MAKLUMAT yang disampaikan adalah BETUL atau TIDAK.. Dengan kata lain, kalau nak MENIPU secara 'ONLINE' sekalipun, ianya memerlukan kePAKARan yang maha HEBAT dalam bidang ICT kerana ramai orang yang berKEMAHIRan untuk mengenal pasti mereka diTIPU atau TIDAK! Oleh itu, kalau setakat belajat TESL aje, janganlah cuba-cuba nak menipu RAKYAT!

Kenapa kita membuat MUKADIMAH sebegini rupa? Kita sebenarnya meRUJUK kepada usaha MAHASISWA SMM yang cuba menipu RAKYAT menerusi ILUSI ciptaan mereka KONONnya mereka tidak BEBAS dan semalam semasa berDEMO di UPSI, mereka diBALUN oleh pihak FRU KONON-kononnya.. Malangnya, mereka terpaksa menelan keBODOHan mereka sendiri kerana hari ini JUTAan RAKYAT yang CINTAkan NEGARA sedia memBONGKARkan keJAHATan mereka seperti dalam KLIP video berikut..



Nampak sekarang siapa yang mengGANAS dan siapa yang LAYAK dipanggil pengGANAS? Apakah kita sebagai RAKYAT pembayar CUKAI berdiam sahaja melihat mereka yang meMOMOKkan diri KONONnya sebagai MAHASISWA dan diDALANGi oleh anjing-anjing PKR mengGUNAkan duit CUKAI RAKYAT macam kita untuk keGANASan seperti dalam KLIP video itu?

Apakah sebenarnya yang diperJUANGkan oleh mereka ini? Kalau nak dikira dari segi JUMLAH, mereka langsung tak meWAKILi keseluruhan MAHASISWA pun? 0.01% pun tak SAMPAI kalau setakat 50 ke 100 orang yang berDEMO? Apakah keperluan mereka untuk belajar di IPT tidak CUKUP? Ini pun pemBOHONGan yang nyata.. Hampir semua bantuan diSEDIAkan daripada PRASARANA di IPT hinggalah kepada bantuan KEWANGAN seperti PTPTN, MARA, JPA dan segala macam yayasan diSEDIAkan mengGUNAkan duit CUKAI yang diKUTIP daripada RAKYAT macam kita? Mana ada NEGARA lain yang buat begini macam kita?

Mereka mahu keBEBASan? Apakah MAHASISWA sekarang tidak cukup BEBAS? Sepatutnya keBEBASan sedia ada pun wajar diSEKAT kerana ianya menyumbang secara langsung kepada GEJALA SOSIAL di NEGARA ini? Bukan ASING untuk kita dengar MAHASISWA terlibat dalam kegiatan HARAM seperti 'UNDERWORLD', SEKS bebas, pengBUANGan BAYI dan banyak lagi? KeBEBASan apa lagi yang mahu diTUNTUT? KeBEBASan untuk menjadi seperti LEMBU di tengah padang yang BERAK merata-rata? Dalam ISLAM pun tidak ada istilah keBEBASan MUTLAK? Jadi agenda apa yang diJUNJUNG mereka ini kalau bukan agenda ZIONIS Neo-CON yang menDALANGi segenap aktiviti di dalam PKR?

Apabila menyelusuri beberapa BLOG, kita dapati ada beberapa PIHAK cuba 'berSIMPATI' atau meNAIKkan SENTIMEN kePOLITIKkan dalam soal ini.. Sedangkan itu semua tidak perlu pun.. Penyelesaiannya cukup MUDAH.. PERANGi sahaja SMM, BEBAS atau apa jua pertubuhan HARAM sebegini! Tidak perlu pun sebarang DIALOG dengan mereka kerana mereka adalah MINORITI yang cuba berLAGAK sebagai MAJORITI.. Setiap DEMO mereka menCERMINkan tahap SOKONGan terhadap mereka.. Apakah SUKAR untuk kerajaan memerangi sekitar 50 ke 100 ekor 'LEMBU' yang jumlahnya jauh lebih sedikit berbanding LEMBU yang dibela oleh NFC? Apakah KPT jugak jadi BACUL untuk berTINDAK?

Seperti yang diNYATAkan sebelum ini, semua ini hanyalah RETORIK demi menyelamatkan Penasihat PKR yang diDEDAHkan sebagai 'LELAKI Y' berKOTE BENGKOK dalam sebuah video SEKS! Itu sahaja.. Selain itu, campur tangan beberapa 'MUSANG berbulu AYAM' dalam UMNO dan kerajaan seperti Timbalan Menteri IPT dan 'BOSS' Pemuda UMNO sebenarnya turut menyumbang kepada keROSAKkan yang dilakukan mereka ini.. Adalah jelas UMNO dan kerajaan GAGAL berTINDAK kerana KONONnya TAKUT keHILANGan SOKONGan walaupun RAKYAT mahukan TINDAKan yang DRASTIK! Sampai bila nak jadik PENGECUT? Sedarkah anda bahawa memerangi agenda ZIONIS Neo-CON sebegini adalah JIHAD Fisabilillah?

Kita jelaskan sebelum ini bahawa UMNO sendiri BERHAK 100% untuk berTINDAK kerana kesemua PRASARANA dan pemBIAYAan para MAHASISWA di IPT adalah hasil usaha perJUANGan UMNO sendiri selama ini.. Kenapa UMNO sendiri enggan TAMPIL ke KAMPUS-KAMPUS dan menCABAR para MAHASISWA SMM ini memBUKTIkan sebaliknya? Kenapa UMNO lebih mengHARAPkan usaha Timbalan Menteri IPT yang lebih suka menJALANkan agenda ZIONIS Neo-CON iaitu 'New POLITICs'? Apakah ahli UMNO seramai 3 JUTA lebih tuh tak seorang pun mampu ke HADAPAN berTENTANG dengan para MAHASISWA pengGANAS ini? Kalau takat nak LUDAH mereka ini secara 'ONLINE', baik berSUNAT lagi sekali la!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan