Sunday, January 01, 2012

Fajar 2012 menyaksikan duit CUKAI kita diBAZIRkan oleh MAHASISWA yang nak SELAMATkan si TUA ber'KOTE BENGKOK' ini..


ASSALAMUALAIKUM dan ALAM SEJAHTERA..

Anda BEBAS memilih untuk meRAIkan Sambutan Tahun BARU 2012.. Anda boleh memilih untuk berSORAK-sorai ala-ala ke arah keMAKSIATan atau anda boleh memilih untuk meRAIkan secara lebih berTAQWA di masjid-masjid.. Itu PILIHan anda.. Cumanya, anda TIDAK perlu untuk menjadi terlalu BODOH dan BAHLOL seperti beberapa MAHASISWA SMM yang berTEMPUR dengan FRU di hadapan UPSI untuk meMERIAHkan sambutan Tahun Baru 2012.. Bukan sahaja ianya berAKHIR dengan terpaksa berLAKON sakit di HOSPITAL, malah pengajian mereka di IPT jugak HANCUR!

Kita tidak tahu SIAPA tuan punya gambar-gambar berikut.. Apa pun kita HARAPkan tolong HALALkan la ye bila diSIARkan dalam BLOG ini.. Merujuk kepada gambar-gambar itu, sebenarnya TIDAK ada BEZA pun cara MAHASISWA SMM meRAIkan Sambutan Tahun BARU 2012 dengan mereka yang memilih cara keMAKSIATan seperti di KLCC, Dataran Merdeka atau Bukit Bintang.. Ianya hanya memBAZIRkan MASA, TENAGA dan jugak WANG pembayar CUKAI.. Kelebihan yang ada pada cara sambutan ala MAHASISWA SMM ini ialah dapatla merasa SAKIT akibat berTEMPUR dengan FRU.. Itu pun tak ada yang 'JOY'nya meLAINkan dapat SAKIT dan bakal diBUANG dari IPT!

Kot mana sekali pun, FRU ada KUASA untuk melaksanakan undang-undang termasuk berKAITan perhimpunan HARAM depan UPSI ini.. Tentunya ada akta yang CUKUP untuk menyabitkan mereka dengan segala keSALAHan.. Apabila meLIBATkan pertempuran dengan FRU, kot mana pun tentunya akan diKAITkan sebagai meLANGGARi undang-undang.. Apabila dah meLANGGARi undang-undang, apakah mereka BERHAK untuk berada di IPT seperti mana MAHASISWA lain yang patuh kepada peraturan? Di sinilah kita patut LIHAT apakah UPSI dan Menteri IPT akan bersikap BACUL atau tidak.. Kepentingan siapa hendak diJAGA? 50 orang MAHASISWA SMM yang BAHLOL ini atau puluhan RIBU MAHASISWA lain yang mematuhi peraturan?

UPSI jugak sebenarnya berhak mengambil TINDAKan perUNDANGan terhadap MAHASISWA SMM ini dan tentunya penaung mereka seperti Che-Gu Bard dan PKR.. DiFAHAMkan berlakunya keROSAKkan PRASARANA akibat perTEMPURan dengan FRU pagi tadi.. Bukankah itu semua DUIT pembayar CUKAI macam kami ini yang menampung KOS segala macam PRASARANA di IPT? Bukankah duit pembayar CUKAI macam kami ini yang memBIAYAi pengajian mereka menerusi PTPTN, MARA, JPA, yayasan itu ini dan sebagainya? Dalam KONTEKS ini, kePENTINGan siapa yang patut diUTAMAkan oleh kerajaan? KePENTINGan budak-budak yang PERASAN hebat dengan hanya belajar TESL atau kePENTINGan kami pembayar CUKAI untuk NEGARA?

Selain itu, duit siapa pulak yang diGUNAkan untuk meRAWAT para MAHASISWA SMM yang BAHLOL ini di hospital akibat keCEDERAan mereka? Ubat tuh dibeli dengan duit siapa? Bukan duit pembayar CUKAI macam kita ke? Tidakkah itu satu bentuk pemBAZIRan sedangkan ubat-ubatan dan kos RAWATan tersebut boleh diGUNAkan untuk mereka yang lebih memerlukan? BerBALOIkah kita melihat duit CUKAI kita diHANGUSkan semata-mata untuk menyaksikan agenda ZIONIS Neo-CON di dalam 'New POLITICs' diJAYAkan? Seharusnya mereka yang menJAYAkan agenda 'New POLITICs' seperti Timbalan Menteri IPT patut meLETAKkan JAWATAN atau diPECAT daripada JAWATANnya seperti mana Penasihat PKR diPECAT oleh Tun Dr. Mahathir!

Sebagai pembayar CUKAI, berBALOI tak jika anda menyaksikan duit anda diBAZIRkan oleh para MAHASISWA SMM yang BAHLOL ini sedemikian rupa? Ianya BUKTI jelas bagaimana PKR akan memBAZIRkan duit CUKAI kita jika mereka diBERIkan KUASA pada PRU-13 nanti! Seperti di Selangor, PKR akan meLAKUkan apa sahaja termasuk memBIAYAi perhimpunan HARAM dengan mengGUNAkan duit CUKAI kita asalkan MB GAGAP kekal sebagai MB dari PKR.. Beginilah cara duit CUKAI kita diBAZIRkan semata-mata demi menyelamatkan KOTE BENGKOK Penasihat PKR yang terDEDAH melalui 'LELAKI Y' dalam RAKAMan video SEKS! Sampai sekarang dia tak BERANI nak SAMAN 'DATUK T' yang buat penDEDAHan.. Itu tanda memang dia lah tu.. HE!HE!HE!

Kalau ikut penDEDAHan Datuk Zul Nordin, ada HATI pulak nak letak anak BETINA dia sebagai PM pada PRU-13.. Kalau BENAR, besar jugak ANGAN anak BETINA nih ye? ->KLIK<-

BerANGANlah kau! LAKI kau pun entah berapa kali MAKAN kat luar daripada meRASA air tangan masakan ISTERI sendiri! Berapa kali kau masak NASI untuk LAKI kau? Tanggungjawab sebagai ISTERI pun kelam-kabut, ada HATI nak berANGAN nak jadik PM? Ini pun macam BAPAK dia jugak la, SPESIS meROMPAK duit cukai RAKYAT untuk kepentingan POLITIK anak-beranak mereka! Mungkin Raja Petra lebih WARAS dalam menulis kali ini apabila dia sendiri mengakui keGILAan Penasihat PKR anak-beranak! ->KLIK<-

Jadik, kita masih menunggu apakah TINDAKan pihak kerajaan yang menyalurkan duit CUKAI kita sebagai RAKYAT kepada mereka ini.. Adakah DS Najib sebagai pemimpin UTAMA buat tak nampak kerana ingin diLIHAT bersikap LIBERAL oleh beberapa 'MUSANG berbulu AYAM' yang berOTAK LIBERAL dalam UMNO dan kerajaan? Adakah DS Najib ingin meLIHAT situasi seperti sekarang berTERUSan di mana kerajaan tak mempunyai MAJORITI yang cukup untuk meLAKSANAkan dasarnya dan pembangkang sekadar sembang KOSONG tanpa sebarang KOMITMEN? Mungkinkah ini gambaran WAWASAN 2020 yang ada dalam 'MIND-Set' DS Najib? Kalau betul, memang NAYAlah RAKYAT!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan