Thursday, April 26, 2012

BODOHnya anda yang TERPEDAYA dengan DEBAT 'BOSS' Pemuda UMNO VS PENGERUSI BERSIH yang KOTOR..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Anda sepatutnya TAHU bahawa SPR sudah lama memBUKA pintu RUNDINGan untuk pertubuhan HARAM BERSIH 2.0..Namun, adakah mereka menerima TAWARAN tersebut? Adakah anda telah LUPA bagaimana sebelum ini SPR telah memBUKA ruang untuk pertubuhan HARAM ini sebaliknya mereka dengan ANGKUH menolaknya? ->KLIK<-

Namun demikian, kenapa pulak semasa SESI berDEBAT tersebut, peguam BETINA La'anatullah itu menyatakan,

"Put us in the room with the EC and then let us fight it out! I need to tell you about fraud. The PSC recommended a royal commission of inquiry into Sabah. What do you think that is about?" ->KLIK<-

Ini SKRIP filem TAMIL ke apa? SKRIP yang dah BASI tetapi diULANG sampai MUAK? Nak MENIPU pun agak-agaklah.. Kenapa agaknya 'BOSS' Pemuda UMNO tak BANGKITkan?



Hari ini kita GELAK berguling-guling apabila membaca beberapa BLOG yang seakan-akan menyanjung 'BOSS' Pemuda UMNO peSALAH POLITIK WANG yang KONONnya BERANI berDEBAT dengan peguam BETINA La'anatullah ini? Tahukah anda ini hanyalah 'CARMOUFLAGE' untuk menutup perSEKONGKOLan sesama mereka semasa peguam BETINA La'anatullah ini menjadi PRESIDEN Bar COUNCIL lagi? DRAMA 'BOSS' Pemuda UMNO adalah DRAMA yang SAMA dalam apa jua SENARIO.. Mungkin dia akan terus mengULANGi DRAMA ini sampai diCALONkan semula sebagai CALON UMNO? BAHLOL aje yang tak nampak!

Hari ini di dalam DEBAT seperti biasa peguam BETINA La'anatullah ini menyerang Kerajaan (UMNO/BN tentunya) dan SPR.. Sementara SKRIP lazim 'BOSS' Pemuda UMNO pulak seperti biasa akan 'memperAKUi' TUDUHan tersebut di samping 'MEMUJUK' KONONnya akan menDESAK perUBAHan (Mungkin dengan meLANTIK dirinya ke dalam KABINET seperti yang diIDAMkannya?) Kot mana pun SPR dan Kerajaan (UMNO/BN tentunya) tetap nampak BURUK.. Anda boleh berLAKON di hadapan HADIRIN yang menyaksikan tetapi anda GAGAL untuk memperBODOHkan kami para juruBLOG yang sentiasa memantau DRAMA mereka ini.. SKRIP mereka berDUA terlalu sangat MENIPU..

Apakah DEBAT ini mengHENTIkan usaha mereka untuk MERUSUH di Dataran MERDEKA sambi mencetuskan PROVOKASI terhadap Kerajaan (lagi sekali UMNO/BN tentunya).. Apakah kita MUDAH meLUPAkan bahawa mereka ini adalah pertubuhan HARAM dan pernah mengENGKARi TITAH SPB YDP AGONG semasa BERSIH 2.0? Sebenarnya yang TAKUT keHILANGan KUASA pada HARI ini tentunya PR yang menjadi kerajaan di Selangor, Pulau Pinang, Kelantan dan Kedah.. Kerana RAKYAT jelata TAHU mereka semuanya GAGAL sebagai kerajaan.. BERSIH 3.0 adalah USAHA untuk TIDAK mengIKTIRAF keputusan PRU-13 yang keMUNGKINan TIDAK akan memihak kepada mereka.. Inilah TAKTIK ZIONIS Neo-CON yang diDOKONG oleh mereka untuk meMUSNAHkan NEGARA ini..

Kerajaan memperBODOHkan diri sendiri apabila kita meLIHAT bagaimana Menteri KDN cuba 'BerLEMBIK' (bukan berLEMBUT ye..) terhadap agenda BUSUK sebegini.. Kerajaan jugak meMALUkan diri sendiri apabila memBIARkan SPR diHINA buta-buta oleh mereka ini sedangkan SPR sendiri membuka RUANG seluas-luasnya terhadap mereka.. Hasrat mereka hanyalah SATU, selagi Kerajaan UMNO/BN yang berTUNJANGkan keKUATan MELAYU/ISLAM ini TIDAK diLUPUSkan ('TIDAK terBUKA' menurut kata-kata puak OTAK LIBERAL dalam UMNO/Bn sendiri), selagi itulah mereka akan menDAKWA PRU ini TIDAK adil.. Mereka akan TOLAK tepi semua keBURUKkan sendiri yang RAKYAT jelas nampak..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan