Friday, April 27, 2012

ANGKA-ANGKA yang SENGAJA diSEMBUNYIkan sempena BERSIH 3.0..



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

3 JUTA ahli UMNO..
5 atau 6 JUTA keSELURUHan anggotan BN..
RATUSan RIBU ahli PERKASA + JATI + TIBAI + JMM + NGO-NGO lain..

Adakah JUMLAH anda hanya 'GEMPAK' pada ANGKA sahaja? Apakah makna ANGKA-ANGKA itu jika anda GAGAL terjemahkan mengHALANg AGENDA BUSUK ZIONIS Neo-CON melalui BERSIH 3.0? Apakah hanya memadai dengan 'MENGIRIM' 'BOSS' Pemuda UMNO yang dikeTAHUi GUNTING dalam LIPATan?

Apakah yang anda boleh LAKUkan untuk mengATASi keKEJAMan di atas? Apakah NEGARA ini sudah TIDAK perlu UNDANG-UNDANG? Apakah STATUS Perlembagaan NEGARA dan RUKUNEGARA pada hari ini jika SEMUAnya menjadi seperti BINATANG?

Di manakah MENTERI KDN untuk menguat-kuasakan undang-undang? MENYOROK? TAKUT? Apakah anda hanya meRELAkan perTUMPAHan DARAH yang cuba diRANCANG semata-mata untuk memenuhi 'SYARAT' bagi menJADIkan REVOLUSI yang diTAJA oleh ZIONIS-Neo-CON?

SPR hanyalah diJADIkan KAMBING HITAM oleh mereka.. POLIS, DBKL dan sebagainya hanyalah 'PUNCHING BAG' kepada mereka.. Apakah RAKYAT yang SEJATI kepada NEGARA ini TIDAK boleh BANGKIT memperTAHANkannya?

Akhir sekali ianya berBALIK kepada ANGKA-ANGKA diAWAL tadi.. Apa MAKNAnya ANGKA-ANGKA itu jika anda begitu BACUL dan TIDAK lebih meLAMBANGkan STATUS anda umpama IKLAN SUSU FERNLEAF (Jumlah LEMBU di New Zealand lebih RAMAI berbanding penDUDUKnya..) HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan