Thursday, April 19, 2012

MAK LAMPIR tak akan BERANI buat perBANDINGan antara 'SKANDAL' DS Shafie APDAL dengan 'SKANDAL' AZMIN Ali..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Di dalam PKR jika anda MAHU mengekalkan 'TAKHTA' anda sebagai YB, anda KENAlah PANDAI menCARI SKANDAL-SKANDAL untuk menJATUHkan PEMIMPIN PARTI lawan.. Soal BETUL atau SALAH tuh TOLAK tepi DULU.. Yang PENTING, kasi 'GEMPAK' habis dulu satu NEGARA.. Lepas tuh kalau tak BETUL, pandai-pandailah dok DIAM atau pun KOREK pulak CERITA lain untuk diJADIKkan SKANDAL terBARU.. Itulah dia MODUS-Operandi MAK LAMPIR MP AMPANG untuk KEKAL sebagai YB walaupun KHIDMAT dia kepada RAKYAT macam TAIK!

Kot mana sekalipun MAK LAMPIR nih berNAFSU macam PEMIMPIN UMNO jugak.. Nak JADIKkan sesebuah kawasan PARLIMEN atau DUN yang diWAKILi mereka macam PUSAKA Tok NENEK mereka.. Selepas BERJAYA meMALUkan KELUARGA 'BOSS' Wanita UMNO, kali ini MAK LAMPIR cuba menCIPTA SKANDAL baru pulak dengan menDAKWA seorang Naib PRESIDEN UMNO berSKANDAL pulak dengan seorang ARTIS berNAMA Zahida RAFIK.. Ini berPUNCA daripada LAPORam 'DRIVER' ARTIS tersebut yang diTUDUH menSONGLAPkan RM 200 ribu DUITnya! ->KLIK<-

Kita MINTAK anda TOLAK tepi dulu untuk terus mengHUKUM Naib PRESIDEN UMNO itu berSALAH atau TIDAK.. Pada kita, lebih BAIK kita TUNGGU dulu penJELASan daripada ARTIS dan Naib PRESIDEN UMNO tersebut.. Kita TUNGGU samada kenyataan 'DRIVER' tersebut boleh diPAKAI atau dia cuma MENIPU secara 'berBAYAR' seperti MODUS-Operandi yang diGUNA pakai oleh P. BALASUNDRAM dalam KES Altantuya.. Mungkin dari cakap MULUT sesiapa pun boleh berCAKAP tetapi untuk memBUKTIkan wujudnya TRANSAKSI sedemikian lain pulak CERITAnya.. Apa pun, adakah MAK LAMPIR akan BERJAYA? Tunggu..

Dalam pada itu, anda WAJAR jugak TAHU kenapa MAK LAMPIR begitu terDESAK untuk menimbulkan ISU-ISU sebegini.. Seperti yang kita SEBUT diAWAL tadi, inilah MODAL MAK LAMPIR untuk KEKAL berTANDING sebagai MP AMPANG pada PRU-13 nanti.. Dengan 'MENGILAI'kan SKANDAL sebegini untuk diKUTIP dan diJAJA oleh MEDIA pro-PEMBANGKANG, ianya sekaligus dapat menutup keBURUKkan MAK LAMPIR yang GAGAL berFUNGSI sebagai YB.. Ini jugak dapat mengurangkan 'MINUS Point' dirinya yang GAGAL menangkis SKANDAL para PEMIMPIN PKR khususnya Penasihat PKR dan Timbalan PRESIDENnya itu..

Sudah tentu MAK LAMPIR jugak ingin memBUKTIkan keSETIAannya kepada Timbalan PRESIDEN PKR.. MAK LAMPIR tentunya TIDAK mampu untuk menJAWAB TUDUHan Datuk Hassan ALI secara terBUKA tentang 'BOSS'nya itu.. Kalau nak diKIRA betapa BERATnya TUDUHan Datuk Hassan ALI, ianya TIDAK KALAH dengan SKANDAL Naib PRESIDEN UMNO ini yang cuba diHIDUPkan oleh MAK LAMPIR.. ->KLIK<-

MAK LAMPIR pun tentu tak MAMPU nak menJAWAB TUDUHan tersebut sedangkan TUAN punya BADAN iaitu Timbalan PRESIDEN PKR pun ENGGAN menJAWABnya? Jadik MAK LAMPIR cuma mampu men'DIVERT'kan aje ISU itu kepada SKANDAL Naib PRESIDEN UMNO ini.. Bukan begitu ke? HE!HE!HE!

Kenapa MAK LAMPIR terpaksa berGANTUNG kepada Timbalan PRESIDEN PKR untuk kembali berTANDING di AMPANG? Anda patut TAHU bahawa calon-calon PKR kali ini perlu menDAPAT RESTU Timbalan PRESIDENnya.. Adakah anda belum menyedari sudah berapa RAMAI para PEMIMPIN PKR diTENDANG keluar hanya kerana mereka mengENGKARi Timbalan PRESIDEN ini? Sebut siapa sahaja nama ahli-ahli PKR yang KELUAR atau diTENDANG KELUAR.. SEMUAnya kerana mengENGKARi Timbalan PRESIDEN PKR ini.. Jadik, PILIHan yang ada pada MAK LAMPIR hanyalah 'COVER'kan 'BOSS'nya dengan men'DIVERT'kan ISU ini..

Dalam pada itu, MAK LAMPIR sebenarnya berUNTUNG kerana UMNO AMPANG masih dok berPECAH-belah sesama mereka macam LALAT TAIK.. Ini meMUDAHkan MAK LAMPIR menyebarkan SKANDAL dan men'DIVERT'kan ISU yang meRUGIkan PKR.. Kita pun tak TAHU bila UMNO AMPANG mampu BANGKIT seterusnya mengHALAU orang seperti MAK LAMPIR ini.. Mungkin jugak sesetengah PEMIMPIN UMNO di sana 'SENGAJA' menyimpan MAK LAMPIR ini untuk menJATUHkan PEMIMPIN PARTI sendiri seterusnya memBUKA jalan untuk mereka NAIK dalam HIERARKI kePIMPINan UMNO? Biasalah TEORI KONSPIRASI dalam KONSPIRASI! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan