Wednesday, April 18, 2012

BERANIkah UMNO/BN menarik dan memBERHENTIkan pemBIAYAan PELAJARAN untuk MUKA-MUKA dalam GAMBAR ini?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Ingin kita SEBUTkan di sini..

1) APA gunanya Kerajaan memBIAYAi pengajian mereka di IPT jika mereka ini ENGGAN memBAYAR wang PINJAMan tersebut?

2) APA gunanya Kerajaan memBIAYAi pengajian mereka di IPT jika AKHIRnya Kerajaan yang diCACI-MAKI oleh mereka?

3) APA guanya Kerajaan memBIAYAi pengajian mereka di IPT jika mereka ini asyik 'DROP' dalam PELAJARan, dok mengGATAL lebih dan akhirnya meRUGIkan 'PELABURAN' Kerajaan itu sendiri? ->KLIK<-

Sepatutnya..

1) Kerajaan WAJAR menarik BALIK, mengambil TINDAKAN MAHKAMAH seperti apa yang BANK buat dan mengHENTIkan segala bentuk pemBIAYAan untuk mereka ini..

2) Kerajaan jugak BERHAK memBERHENTIkan mereka dari meMASUKi mana-mana IPTA yang diBINA oleh Kerajaan UMNO/BN - Biarkan mereka mencari sendiri penDIDIKan mereka..

3) Kerajaan sepatutnya memBIAYAi lebih banyak PELAJAR BUMIPUTERA di kawasan PEDALAMAN, Sabah dan SARAWAK meMASUKi IPT kerana mereka lebih SUSAH dan lebih BERHAK untuk menDAPATkan pengajian TINGGI bagi keHIDUPan yang lebih BAIK..

Jika mereka ini MAHU mengGANTIkan Kerajaan sedia ada apabila TINDAKan yang diNYATAkan tadi diLAKUkan, SILAkan.. Kita TUNGGU mampukan bebudak 'DROP' ini menabalkan seorang 'PenJUBOR', penZINA dan penyokong TEGAR ZIONIS Neo-CON sebagai PM di NEGARA ini.. PERCAYAlah ada JUTAan lagi RAKYAT yang TIDAK akan mengIZINkan ianya berlaku..

Jika mereka ini MAHU menabalkan Timbalan MENTERI IPT yang GILAkan 'New POLITICs' sebagai PM, Kita CABAR mereka berbuat demikian.. Kita mahu LIHAT setakat mana keHEBATan kepala OTAK yang 'DROP' di IPT ini untuk menabalkan PEMIMPIN 'New POLITICs' yang meRUPAkan FAHAMAN CIPTAan ZIONIS Neo-CON!

TARIK, HENTI dan HAPUSKAN segala bentuk pemBIAYAan penDIDIKan mereka.. Apakah TIDAK ada lagi MANUSIA yang ingin meMAJUkan diri dan TAHU berSYUKUR untuk diBANTU oleh Kerajaan? Apakah BACULnya UMNO/BN hingga memBIARkan bebudak 'DROP' ini mengHINA dan memperBODOHkan mereka? Tak tahu MALU ke UMNO/BN yang KONONnya seRAMAI 3 JUTA orang tuh? Adakah JUMLAH seRAMAI itu langsung tak meLAMBANGkan apa-apa pun sebenarnya?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan