Monday, April 02, 2012

Penyakit BENCIkan DS Najib dan UMNO sudah MENULAR dalam GENERASI muda puak-puak ini..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita tak TAHUlah adakah DS Najib atau mana-mana ahli UMNO/BN pernah menJENGOK BLOG ini.. Mungkin BLOG ini terlalu 'EKSKLUSIF' dalam erti kata tersendiri HINGGAkan pada orang-orang UMNO/BN.. Namun demikian, kita HARAP jugaklah jika kita PAPARkan CERITA berikut, orang-orang UMNO/BN pakat rajin-rajinlah pulak JADIKkan BLOG kita ini sumber MAKLUMAT mutakhir.. Tak ada RUGInya kerana kalau UMNO nak HARAPkan sumber-sumber PENERANGAN parti mereka atau pun juruBLOG berBAYAR, buat sakit MATA aje..

Sebenarnya kita INGIN bagitaulah kepada DS Najib dan orang-orang UMNO bahawa selama ini DS Najib hanya buat kerja BODOH lagi SIA-SIA dengan cuba meRAIH SOKONGan puak-puak peMAKAN BABI atau puak-puak yang terKENAL kerana menDALANGi keGIATan 'UNDERWORLD'.. Apakah DS Najib masih mengHARAPkan SOKONGan mereka walaupun mereka TIDAK pernah pun berhenti mengHINA DS Najib? Apakah DS Najib berHARAP mereka akan mengUNDI UMNO/BN seperti mana mereka lakukan pada tahun 1999 dahulu?

Kita katakan sedemikian kerana pengHINAan mereka terhadap DS Najib dan UMNO/BN TIDAK pernah dan TIDAK akan berHENTI.. Hari ini Agendadaily telah menyiarkan E-MEL pemBACA yang menDEDAHkan perilaku kaum peMAKAN BABI yang diMAKSUDkan mengHINA DS Najib seperti berikut.. ->KLIK<-

"Saya menjumpai cara baru puak pembangkang memburukkan dan merendahkan imej PM Najib dengan menggambarkan sebagai orang yang bodoh dan dijadikan bahan jenaka.

Laman 9gag.com amat popular bagi golongan remaja dan muda dan sentiasa dilawati sehari berkali-kali dan menjadi trend sekarang.

Terdapat satu post memperbodohkan PM di 9gag.com disertai dengan komen-komen menghina dan racist.

Sila klik link diberi
->KLIK<-

Ini pula adalah tuan punya badan yang post bahan tersebut ->KLIK<-

Adalah jelas beliau memang sengaja memgunakan platform 9gag.com yang popular ini untuk memburukkan PM kerana post memburukkan PM ini adalah post pertama beliau.

Tindakan dari pihak tuan amatlah dihargai. Bersamalah kita perangi racist-racist ini..
"

Jadik, apakah orang-orang UMNO memBISU apabila PEMIMPIN mereka diHINA sedemikian RUPA? Apakah para PEMIMPIN UMNO lebih SUKA mengHINA dan menCACI Kak Ijat seKELUARGA daripada BANGKIT memBANTERAS kegiatan pengHINAan terhadap parti mereka oleh puak-puak peMAKAN BABI ini? Apakah UMNO dan DS Najib masih 'MENGEMIS' SOKONGan mereka sedangkan semua maklum puak-puak peMAKAN BABI ini telah pun menCEMARkan pemikiran GENERASI muda mereka sendiri untuk berTERUSan memBENCI UMNO/BN?

TIDAK perlu PEMIMPIN UMNO seperti DS Najib berUSAHA untuk MENGEMIS SOKONGan mereka.. Hasrat mereka bukan sekadar untuk MENANG PRU-13..

- Hasrat mereka yang lebih BESAR ialah untuk meLAKUkan 'ETHNIC Cleansing' seperti mana di sebuah 'PULAU' di selatan Johor dan baru berMULA di Pulau Pinang..

- Hasrat mereka ialah untuk mengUBAHkan SEJARAH asal-usul NEGARA dan BUMI Malaysia ini..

- Hasrat mereka ialah untuk meNAFIkan hak MAJORITI atau SUARA kaum terbesar di Malaysia ini.
.

Apakah DS Najib meRASAkan dirinya akan diTABALkan dengan penuh keHORMATan jika dia bersungguh-sungguh MENGEMIS SOKONGan puak-puak peMAKAN BABI ini? Berhentilah MENGIGAU DS Najib dan orang UMNO semua..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan