Tuesday, April 03, 2012

Selepas Kg. KERINCHI, jemput ke Dataran MERDEKA 14 April untuk 'MENDEBIK' MAHASISWA 'DROP' ini..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

PADAN MUKA! Itulah perKATAan yang SESUAI untuk diLONTARkan kepada 'MANGKUK AYUN' yang cuba menyibuk KONONnya atas nama 'MAHASISWA'.. Sedangkan semua MAKLUM mereka adalah SPESIS 'DROP' yang langsung tak LAYAK membawa nama 'MAHASISWA'.. Dalam berpuluh RIBU orang MAHASISWA dan bekas MAHASISWA yang ada di NEGARA ini, kenapakah SUARA mereka yang perlu diBERIkan PERHATIAN? Siapakah mereka ini yang menDABIK dada KONONnya mereka ini BIJAK kerana belajar di IPT? Apa ISTIMEWAnya mereka? MUNGKIN Timbalan MENTERI IPT boleh BERIkan penJELASan? HE!HE!HE!

Kalau meRUJUK kepada LAPORan Free MALAYSIA Today, diFAHAMkan MAJORITI penduduk Flat Kampung Kerinchi serama 433 KELUARGA telah pun SUDI berPINDAH ke Flat Muhibbah di Puchong.. Cuma TINGGAL sekitar 43 KELUARGA yang menangguhkan PEMINDAHAN dan mahu diBERIkan lebih MASA.. ->KLIK<-

Apa pun, oleh kerana PERINTAH MAHKAMAH telah pun diKELUARkan, seharusnya ianya diPATUHi oleh pihak-pihak yang berKENAan.. Sudah tentu pihak PEMAJU sudah memBERIkan MASA seCUKUPnya kerana cuma 43 KELUARGA aje yang TINGGAL.. Berapa lama lagi MASA yang perlu diBERIkan?



KeLEWATan perPINDAHan ini sebenarnya memBERIkan RUANG kepada pihak PR untuk mengHASUT dan meROSAKkan keadaan.. Dengan kata lain, PR bukan sahaja meNAFIkan suara MAJORITI KELUARGA yang telah berPINDAH dan menyokong PEMBANGUNAN kawasan itu, PR jugak SENGAJA 'mengHANTAR' para MAHASISWA 'DROP' untuk membuat KACAU walaupun diTENTANG oleh PENDUDUK lain.. LOGIKnya, kenapa ye MAHASISWA 'DROP' ini TIDAK diHANTAR ke PANGSAPURI Jelatek yang jugak diROBOHkan oleh REJIM MB GAGAP untuk menDIRIkan KONDO MEWAH atas ALASAN KONONnya untuk PEMBANGUNAN?

Nampak tak bagaimana PUTAR-BELIT puak-puak PR yang memperGUNAkan MAHASISWA 'DROP' demi kePENTINGan POLITIK mereka? Jadik, hanya BAHLOL aje yang PERCAYA bahawa MAHASISWA 'DROP' ini TIDAK berPIHAK, BEBAS dan apa-apa lagi AYAT peMANIS untuk 'KENCING'kan orang! Sudah tentu tanpa MENIPU, mereka tak ada MODAL POLITIK pun.. Itulah kerja puak-puak PR untuk berTERUSan MENIPU RAKYAT.. Para PEMIMPIN PR hidup MEWAH setelah MENIPU RAKYAT dengan JUTAan JANJI MANIS mereka.. Pernahkah mereka berKONGSI keMEWAHan mereka itu dengan anda sebagai RAKYAT? Pernah?

Kita PERCAYA RAMAI yang ingin meLAKUkan lebih daripada AKSI 'menDEBIK' para MAHASISWA 'DROP' itu.. Ye la.. Dah la BODOH BELAJAR sampai 'DROP' di IPT, ada HATI pulak nak MENIPU RAKYAT demi kePENTINGan POLITIK puak-puak PR? Untuk anda yang berPERASAAN sedemikian, jangan BIMBANG.. PELUANG anda untuk 'menDEBIK' mereka ini terbuka LUAS.. Mereka sendiri meminta anda untuk 'menDEBIK' mereka pada 14 April ini di Dataran MERDEKA.. KONONnya mereka nak berDEMO bagi peMANSUHan PTPTN.. ->KLIK<-

BELAJAR pun MALAS, ada HATI pulak nak SEKAT orang lain yang mahu BELAJAR di IPT? Jadik, NAMPAK tak bagaimana mereka memperBODOHkan RAKYAT?

KeNAIKkan KOS PENDIDIKAN di IPT bukanlah sesuatu yang boleh diKAWAL.. Sebab itulah KERAJAAN sanggup menubuhkan PTPTN agar para PELAJAR dapat PINJAMAN untuk menyambung pemBELAJARan mereka.. Apakah anda mahu MEMINJAM dari BANK untuk TUJUAN ini? Ada ke BANK yang 'BAIK HATI' meRENDAHkan 'INTEREST' untuk tujuan ini? Kalau anda ANAK-beranak kepada Penasihat PKR lain CERITA la! Boleh GUNAkan duit ZIONIS untuk BELAJAR di Universiti JOHN Hopkins! Nampak tak bagaimana MAHASISWA 'DROP' ini MENIPU? Jadik, pakat-pakatlah TUNGGU mereka di Dataran MERDEKA untuk 'menDEBIK' mereka pada 14 April nih!

Wallahualam..

1 comment:

  1. Seluar nak terlondeh tu bukan fesyen bekas banduan di US untuk menandakan diri itu rela dinodai demi perlindungan di penjara ke? Kita nak dengar kata2 orang mcm tu?

    Tak hingin.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan