Tuesday, April 17, 2012

TUMBANGnya UMNO/BN pada PRU-13 jika mengUTAMAkan suara MINORITI melebihi suara MAJORITI..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Tuan MENTERI IPT.. Adakalanya anda patut TAHU bahawasanya perlu jugak WUJUDnya unsur 'HUKUMAN' dalam menDIDIK seseorang.. Kenapa kita KATA begitu? Kita RASA Tuan MENTERI IPT sepatutnya TIDAK perlu pun membuat KENYATAAN menCABAR bebudak 'DROP' yang berDEMONSTRASI di Dataran MERDEKA memulangkan balik WANG PTPTN mereka.. Itu hanya memBUANG masa lagi memperBODOHkan diri sendiri depan RAKYAT.. ->KLIK<-

Pada kita, Tuan MENTERI IPT hanya perlu menamatkan terus pemBIAYAan mereka seterusnya mengHARAMkan atau 'BLACKLIST' kan mereka buat daripada sebarang PINJAMan kerajaan buat selama-lamanya.. BANYAK lagi mereka yang TIDAK 'DROP' yang perlu diBANTU..

Cuba kita FIKIR balik.. Adakah pihak TELCO seperti TM, CELCOM atau MAXIS akan berMURAH HATI jika kita ENGGAN memBAYAR perKHIDMATan mereka? Begitu jugak dengan BANK atau syarikat PINJAMan.. Adakah mereka akan terus memBERIkan WANG jika kita TIDAK memBAYAR, apatah lagi memBERONTAK pulak terhadap mereka? Silap-silap mereka akan mengHERET peminjam ke MAHKAMAH.. Jadik kenapa pulak Tuan MENTERI IPT berSUSAH payah memBUAT kenyataan menCABAR bebudak 'DROP' tersebut? TAMATkan sahaja pemBIAYAan PTPTN mereka serta-merta! Apakah TIADA lagi mereka yang lebih LAYAK untuk diBIAYAi selain bebudak 'DROP' ini?

Dalam keadaan sekarang, memBERI MUKA samalah dengan memBIARkan KEPALA kamu diPIJAK.. Kita tak TAHUlah Tuan MENTERI IPT dan jugak PM DS Najib RELA MARUAH mereka diINJAK oleh bebudak 'DROP' ini.. Kalau anda RELA sekalipun, FIKIRkanlah sama air MUKA keluarga anda atau pun para PENYOKONG PARTI anda.. Janganlah terlampau LEMBIK walaupun untuk menguatkuasakan apa yang sudah ada dalam UNDANG-UNDANG.. Apa GUNAnya anda semua berHABIS air LIUR memBAHASkan UNDANG-UNDANG di PARLIMEN jika kamu takde 'TELOQ' untuk menguatkuasakannya? TIDAK ke TINDAKAN begitu sebenarnya PENGECUT?

Kita jugak berHARAPlah para MENTERI UMNO/BN nih berHENTIlah buat KENYATAAN MERAPU sebegini.. Ianya bukan sahaja menyakitkan HATI RAKYAT, ia jugak menunjukkan para MENTERI UMNO/BN ni SEMBANG aje lebih.. Segala TUNTUTan yang diKEMUKAkan akhir-akhir ini baik oleh bebudak 'DROP' IPT, DONG ZONG, BERSIH 2.0 dan sebagainya SEMUAnya adalah suara MINORITI.. DiSEBABkan MEDIA milik LAWAN kepada UMNO/BN lebih EFEKTIF membuat 'SCOPE', nampaklah TUNTUTan mereka ini GAH semacam aje.. Kena pulak dengan RESPON sebegini di pihak UMNO/BN, jadik semakin naik MUKA la mereka tuh.. Takkanla siapa MAJORITI, siapa MINORITI pun dah tak KENAL?

Kalau keadaan sebegini berTERUSan, nampak sangatla suara MAJORITI diPINGGIRkan tetapi suara MINORITI diPENTINGkan.. Apakah UMNO/BN lupa bahawa Tun Dr. Mahathir pernah KATA, "JEWS rule the WORLD by PROXY, they have people to FIGHT and DIE for them.."? TIDAKkah itu memBUKTIkan bagaimana 'JEWS' yang cuma MINORITI lebih diPENTINGkan daripada MAJORITI? Bukankah 'TREND' yang sama diGUNAkan oleh bebudak 'DROP' IPT, BERSIH 2.0 dan DONG ZONG kerana mereka berSEKUTU dengan 'JEWS' menerusi DANA sumbangan ZIONIS Neo-CON? Tak ke BODOH jika UMNO/BN TUNDUK dan IKUT aje apa keHENDAK mereka sedangkan mereka adalah MINORITI?

Inilah SENARIO yang sedang berlaku dan akan berlaku jika UMNO/BN masih diTAKUK lama dalam bab menguasai dan menyebarkan INFORMASI.. Apabila SULTAN-SULTAN Melayu diHINA semasa perTABALan YDP AGONG pun UMNO/BN masih terKIAL-KIAL dan hanya simpan 'TELOQ' apabila mereka yang diTUDUH sekadar mengatakan itu semua adlaah FITNAH UMNO.. Mereka kata 'YA', UMNO/BN pun ANGGUK sama kata 'YA' pasal UMNO/BN masih TRAUMA dengan KESAN PRU-12 lalu dan secara PSIKOLOGInya mengANGGAP mereka diTOLAK RAKYAT.. Pada kitalah, PEMIMPIN UMNO/BN yang masih TRAUMA sebegini WAJAR diTOLAK dan TIDAK LAYAK berCAKAP pasal perJUANGan..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan