Saturday, April 28, 2012

UMNO/BN langsung TIDAK PEDULI kat RAKYAT yang menjadi MANGSA BERSIH 3.0?



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Seperti kita SEBUT sebelum ini, selagi TIDAK berlaku perTUMPAHan DARAH ala-ala di Mesir, LIBYA dan Tunisia, selagi itulah AGEN-AGEN ZIONIS Neo-CON di dalam BERSIH 3.0 TIDAK akan berPUAS hati.. Lagi pun MASA yang diPERUNTUKkan oleh ZIONIS Neo-CON terhadap mereka semakin SUNTUK dan mereka pun tahu mereka mesti menCAPAI KPI masing-masing sebelum waktunya tiba..Itu yang dok GILA mengHASUT tanpa BATASan tuh..

Dari dulu lagi kita katakan BODOH kepada MENTERI KDN dan Kerajaan UMNO/BN yang masih berLEMBUT dengan perTUBUHan HARAM ini sedangkan mereka menDAPAT mandat MAJORITI daripada RAKYAT.. Apakah UMNO/BN menyangkan 'TREND' POLITIK masa kini SAMA seperti dahulu kala? UMNO/BN pulak langsung tak berTINDAK meWAKILi MAJORITI RAKYAT sebaliknya hanya menonjolkan peSALAH POLITIK WANG sebagai wakil mereka kali ini.. Untuk apa? Apa HASIL yang dia dapat selepas berDEBAT dengan PEMIMPIN mereka?

UMNO/BN sebenarnya GAGAL dari segi meMOBILISASIkan JUTAan AHLInya.. KeSELURUHan ahli BN hampir menCECAH 5 JUTA orang tetapi akibat berPEMIMPINkan para PEMIMPIN yang 'LEADERSHIP'nya tahap SAMPAH, UMNO langsung TIDAK dapat berbuat apa-apa pun untuk mengGERAKkan JUTAan AHLI mereka berHADAPAN secara 'FACE to FACE' dan 'ONCE and FOREVER' dengan hanya beberapa KERAT aje puak-puak pengGANAS ini.. JUTAan RAKYAT di KL dapat SUSAH kerana UMNO/BN TIDAK berani berDEPAN dengan mereka ini seperti yang diNYATAkan.. Nasib ko le DS Najib..

Rumah PEGUAM BETINA La'anatullah Pengerusi BERSIH di sekitar Lembah Kelang.. Rumah Penasihat PKR pun di Lembah Kelang.. HQ PAS pun kat Jalan Raja Laut aje.. Kalau UMNO/BN pandai meMOBILISASIkan JUTAan AHLI mereka tuh, memang LUMPUH terus mereka yang dinyatakan.. Malah, boleh aje untuk menyekat mereka yang diDATANGkan dengan BAS-BAS daripada menJEJAK KAKI di Dataran MERDEKA tuh.. Namun, diSEBABkan para PEMIMPIN UMNO/BN amat BODOH dan GILA 'GLAMER', mudahlah MUSUH-MUSUH mereka meMANFAATkan PELUANG sampaikan dalam UMNO/BN pun RAMAI yang jadik MUSUH dalam SELIMUT.. Ini CONTOH le ni..



BERSIH 3.0 bukannya berTUJUAN mahukan PIILIHANRAYA yang SEMPURNA.. Sebaliknya BERSIH 3.0 berTUJUAN untuk TIDAK mengIKTIRAF keputusan PRU-13 yang semua MAKLUM akan kembali memihak kepada UMNO/BN kerana puak-puak PR langsung TIDAK bekerja untuk RAKYAT! Ini yang patut UMNO/BN sebarkan kepada RAKYAT dan secara berHADAPAN dengan puak-puak BERSIH 3.0 ini.. Namun, seperti yang kita SEBUT tadi, UMNO/BN hanya takat PANDAI meWAKILkan kepada PEMIMPIN paling KOTOR dalam UMNO/BN untuk berHADAPAN dengan PEMIMPIN BERSIH 3.0.. Itu ajelah tahap keCERDIKan mereka kot?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan