Tuesday, May 15, 2012

Melayu/ISLAM sukar nak MENYAMAK diri sendiri jika masuk PARTI DAP La'anatullah..



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Akhirnya Tunku AZIZ yang diDEWAkan begitu TINGGI oleh DAP La'anatullah kerana menyertai PARTI tersebut telah mengUMUMkan secara RASMI untuk KELUAR dari PARTI tersebut.. ->KLIK<-

Ohhh... MALUnya DAP La'anatullah.. Apa lagi MODAL mereka untuk mengatakan orang Melayu/ISLAM berLUMBA-LUMBA untuk menyetai PARTI paling RASIS di NEGARA ini? Tunku AZIZ bukan calang-calang ORANG.. Dia berJAWATAN Naib PRESIDEN bukannya tahap MACAI Melayu yang boleh diperBODOHkan begitu aje.. PerLETAKan JAWATAN Tunku AZIZ diKATAkan kerana dia TIDAK sePENDAPAT dengan DAP La'anatullah berhubung RUSUHAN BERSIH 3.0 hingga menyebabkan TEMPOH JAWATANnya sebagai SENATOR TIDAK diperBAHARUi.. KEJAM bukan DAP tuh? Sedangkan dalam UMNO Timbalan MENTERI IPT yang GILAkan 'New POLITIC's pun masih berMAHARAJALELA.. Malah, ZAID Ibrahim pun TIDAK diBUANG oleh UMNO meLAINkan dia yang 'RESIGN' daripada PARTI ini? TIDAKkah ini memBUKTIkan DAP La'anatullah tu RASIS?

Bagaimana pulak dengan BARUA DAP La'anatullah NOMBOR WAHID ini? Dah KANTOI dengan PENIPUAN yang meMALUkan DIRInya sendiri? KAH!KAH!KAH!



Baik MASUK DAP La'anatullah atau pun menjadi BARUA DAP La'anatullah, SEMUAnya hanya memBEBANkan dan meRENDAHkan MARTABAT diri sendiri.. Agaknya bila pulak Melayu dalam PARTI DAP La'anatullah yang ini pulak nak IKUT jejak LANGKAH Tunku AZIZ?


Atau SEGAN nak MENYAMAK diri sendiri selepas begitu KOTOR berGELUMANG dengan PARTI paling RASIS? DAP La'anatullah TIDAK akan meRAJAkan atau pun memBERI Melayu/ISLAM mengetuai PARTI selagi KETURUNAN LIM dan KETURUNAN SINGH berKUASA di dalam PARTInya!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan