Wednesday, May 16, 2012

NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI dah jadik SINONIM untuk mengHALALkan keMAKSIATan + keMUNGKARan yang dilakukan oleh Pok Nik dan puak-puak PR..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!

- Bila KANTOI 'MenJUBOR', Penasihat PKR guna NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI..

- Bila KANTOI berKHALWAT dengan BINI orang kat Kuantan, Lebai PKR guna NAMA Dr. Yusof Al QARDHAWI jugak..

- Bila KANTOI teRAKAM beROMEN dengan AMOI Cina, Penasihat PKR guna NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI lagi..

- Bila nak memecah-belahkan umat ISLAM untuk bagi keMENANGan kepada KAFIR musuh ISLAM, Pok Nik 'ALAIHISSALAM' pun guna NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI jugak.. ->KLIK<-

Dengan KATA lain, NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI ini akan terus diJAJA dan diGUNAkan oleh puak-puak PR ini untuk menegakkan segala macam MAKSIAT, DOSA, keCELAKAan dan perPECAHan UMAT yang diBAWAK oleh mereka.. NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI ini adalah NAMA yang diGUNAkan untuk puak-puak PR menegakkan keMUNGKARan yang mereka LAKUkan di NEGARA ini.. Mungkin agaknya Pok Nik yang diUMPAMAkan sepertu ULAMA 'SERIGALA' dalam satu HADIS Nabi SAW tak MAMPU menJAJA NAMAnya sendiri kot? Sebab itu lah Pok Nik pun terPAKSA PINJAM NAMA Dr. Yusof Al-QARDHAWI ini?

Pada kitalah, kalau Pok Nik nak SESAT, biarlah dia SESAT seorang diri.. Kita RASA 1.5 BILION umat ISLAM di DUNIA ini takde seorang pun terFIKIR nak SESAT bersama-sama Pok Nik.. Kita jugak BERANI mengatakan Dr. Yusof Al-QARDHAWI ini takdenya terINGIN nak MENYESATkan dirinya bersama-sama Pok Nik, apatah lagi menJADIkan dirinya UMPAMA ULAMA 'SERIGALA' seperti yang diNYATAkan dalam HADIS Nabi SAW berikut,

Daripada Abu Hurairah RA berkata, Rasulullah SAW bersabda;

"Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Pada hal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah SWT. Berfirman kepada mereka,

"Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)".
"

HADIS Riwayat At-Termizi ->KLIK<-

Oleh itu, para ULAMA dan MUFTI dalam Majlis FATWA Kebangsaan yang diPERLEKEHkan oleh Pok Nik tak perlulah ambik KISAH dengan KATA-KATA peMAKAN GAJI BUTA yang SESAT nih.. Kita SARANkan mereka berPEGANGlah dengan HADIS Nabi SAW yang diNYATAkan tersebut.. Malah, kita jugak PERCAYA Dr. Yusof Al-QARDHAWI pun lebih TAKUTkan apa yang diNYATAkan dalam HADIS tersebut berbanding apa yang diKELENTONGkan oleh Pok Nik dengan mengGUNAkan NAMAnya.. Silap-silap Dr. Yusof Al-QARDHAWI ini pun akan terHERET sama ke NERAKA jika NAMAnya terus diGUNAkan oleh Pok Nik, Penasihat PKR dan puak-puak PR untuk MENEGAKKAN keMUNGKARan..

Dalam pada itu, Kerajaan UMNO/BN jugak sepatutnya mengAMBIL TINDAKAN SERIUS dalam SOAL ini.. Sebagai bekas Pengerusi OIC dan diNOBATkan sebagai NEGARA ISLAM yang PROGRESIF, adalah lebih BAIK untuk pihak Kerajaan UMNO/BN berJUMPA terus dengan Dr. Yusof Al-QARDHAWI dan menDEDAHkan bagaimana NAMAnya diGUNAkan oleh Pok Nik dan Penasihat PKR untuk meLINDUNGi segala macam MAKSIAT dan keMUNGKARan yang mereka LAKUkan.. Bawak segala macam VIDEO, GAMBAR, jam OMEGA dan sebagainya untuk memBUKTIkan PERKARA tersebut.. Maunye Dr. Yusof Al-QARDHAWI pun masuk WAD CCU macam Pok Nik kalau dia TAHU keadaan sebenar! KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan