Thursday, May 03, 2012

Segala macam ayat AL QURAN dan HADIS diBACAkan dek Lebai-Lebai DUNGU untuk membela PEMIMPIN PKR ini - Sebut ajela "Wallahi Wabillahi Watallahi"?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KELAKAR! Berjela-jela Lebai-Lebai PAS mengeluarkan AYAT-AYAT Al QURAN dan segala macam DALIL dan HADIS di dala FACEBOOK, BLOG dan segala macam PORTAL INTERNET semata-mata untuk meNAFIkan orang di dalam GAMBAR ini ialah Timbalan PRESIDEN PKR! Kenapa AGAKnya? HE!HE!HE!

Itu ke TUJUAN Al-QURAN diTURUNkan dan HADIS diRIWAYATkan gamaknya? Untuk mengHALALkan perBUATan MAKSIAT kalau ianya diLAKUkan oleh para PEMIMPIN PKR yang di 'BACK-Up' setengah MATI oleh Lebai-Lebai PAS? Sedangkan kalau kena kat para PEMIMPIN MUSUH mereka, bukan MAIN lagi diSUMPAH SERANAH walaupun ianya belum tentu lagi BETUL atau FITNAH?


Kita lihat BALIK bagaimana Lebai-Lebai PAS bukan main lagi menDEDAHkan dan menJAJA apa yang diKATAkan SKANDAL seorang MENTERI dan NAIB Presiden UMNO dengan seorang PELAKON.. Belum tentu hujung PANGKAL, Lebai-Lebai PAS ibarat diRASUK oleh HANTU Mak LAMPIR AMPANG 'MeRATIB' rata-rata dalam FACEBOOK, HARAKAH, BLOG dan segala macam MEDIA untuk mengHARUSkan perbuatan mereka? Kali ini kenapa pulak ada 'DOUBLE-Standard' jika ianya terKENA balik kat BATANG HIDUNG PEMIMPIN SEKUTU mereka?


Sebelum ini pun 'DOUBLE-Standard' yang diGUNA pakai oleh Lebai-Lebai DUNGU ini ialah kalau PEMIMPIN SEKUTU mereka dalam PKR berKHALWAT, berSEKEDUDUKan, berZINA atau 'MenJUBOR', adalah menJADIK tanggung-jawab mereka untuk 'MemBASUH BERAK' segala keKOTORan para PEMIMPIN PKR di hadapan RAKYAT! Sesuai dengan 'STANDARD' Lebai-Lebai DUNGU ini yang berANGGAPan mereka lebih ISLAM daripada orang ISLAM lain, segala macam AYAT Al-QURAN dan HADIS akan diKELUARkan untuk demi memBELA DOSA tersebut? Agaknya mereka ingat 1.6 BILION umat ISLAM lain tuh JAHIL kot?

Daripada Abu Hurairah RA berkata: RASULULLAH SAW bersabda;

"Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat).


ALLAH SWT Berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)
".

MUDAH aje untuk meNAFIkan atau memBUKTIkan ini semua adalah FITNAH..

1) Sebut ajelah "Wallahi Wabillahi Watallahi"?

2) BUKTIkanlah GAMBAR-GAMBAR tersebut adalah PALSU?

3) Carilah orang yang MIRIP dengan Naib PRESIDEN PKR dan MENGAKUI dirinya adalah INDIVIDU dalam GAMBAR-GAMBAR tersebut?


Itu adalah PERKARA paling SENANG dan MUDAH jika mereka meRASAkan diri mereka diPIHAK yang BENAR! Malangnya, baik PEMIMPIN PKR yang berZINA dan 'MenJUBOR', yang berKHALWAT di Kuantan atau yang berSEKEDUDUKAN, semuanya ENGGAN untuk meLAKUkan PERKARA di atas yang jelas MUDAH.. Jadik? KESIMPULANnya apa lagi kalau BUKAN mereka BENAR-BENAR buat?

PAS dan YAHUDI Bani ISRAEL sebenarnya memPUNYAi PERANGAI yang SAMA.. Bani ISRAEL sanggup memutar-belitkan ajaran Nabi MUSA AS seperti KISAH Samiri memBINA patung LEMBU untuk diSEMBAH oleh mereka.. Lebai-Lebai PAS pulak sanggup memutar-belitkan ajaran ISLAM hingga mengHALALkan perBUATan yang jelas HARAM demi menJAGA kePENTINGan POLITIK SESAT mereka.. POLITIK SESAT yang diPELOPORi oleh peMAKAN GAJI BUTA selama 20 TAHUN lebih di Kelantan berNAMA Pok Nik 'ALAIHISSALAM'! SESAT selamanya!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan