Saturday, June 30, 2012

RED ALERT: Umat Melayu/ISLAM akan diTINDAS seperti ETNIK Rohingya jika para 'AH-BENG' jadik 'KINGMAKER' pada PRU-13..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita berSETUJU dengan kenyataan TUN Dr. Mahathir bahawa pengUNDI Cina SPESIS 'AH-BENG' akan menentukan KEPUTUSAN PRU-13 kelak.. Walaupun pada ASALnya 'AH-BENG' ini dahulu JUMLAHnya cuma 2,3 KERAT aje.. ->KLIK<-

Namun, seperti mana Lebai-Lebai DUNGU PAS yang memperBODOHkan umat Melayu/ISLAM dengan LABEL ISLAM mereka, para 'AH-BENG' jugak sedaya-UPAYA akan memperBODOHkan pengUNDI Cina yang lain agar menjadi 'AH-BENG' seperti mereka.. Dengan KATA lain, pada PRU-13 nanti bukannya penCAPAIan atau KHIDMAT yang diPILIH sebaliknya siapa lebih 'AH-BENG' dalam menegakkan sifat RASIS masing-masing..

Jika anda masih mengHARAPkan para pengUNDI Cina berSIKAP RASIONAL dan TIDAK terPENGARUH dengan HASUTan para 'AH-BENG', anda sebenarnya SILAP.. Anda jangan LUPA bahawa MANTAN Presiden GERAKAN, TS Dr, KOH Tsu Koon dan PRESIDEN MCA DS Chua Soi Lek pernah menewaskan PEMIMPIN AGONG para 'AH-BENG' iaitu 'KHALIFAH' Joseph LIM dalam dua sesi DEBAT.. Adakah anda meLIHAT para pengUNDI Cina semakin menJAUHi atau TIDAK lagi terMAKAN DAKYAH para 'AH-BENG' walaupun PEMIMPIN mereka KALAH DEBAT? TIDAK bukan? Jadik, jangan haraplah mereka akan bersifat RASIONAL!

Sama seperti Lebai-Lebai DUNGU PAS, para 'AH-BENG' TIDAK sesekali akan mengetengahkan FAKTA sebaliknya hanya berBOHONG semata-mata.. Yang memBEZAkan mereka dengan Lebai-Lebai DUNGU PAS ialah para 'AH-BENG' TIDAK sesekali akan terMAKAN DAKYAH Lebai-Lebai DUNGU PAS sebaliknya mereka akan memastikan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang KEKAL jadik BODOH! Dengan KATA lain, para 'AH-BENG' TIDAK sesekali akan memBIARkan Lebai-Lebai DUNGU PAS menunjuk PANDAI walaupun memang ada yang PANDAI.. Pada mereka, Lebai-Lebai DUNGU PAS ini hanyalah macam TISU TANDAS aje..

Umat Melayu/ISLAM seHARUSnya meLIHAT perKEMBANGan ini dengan teliti.. Cuba anda FIKIRkan balik REALITI yang jelas ada DEPAN mata seperti berikut,

1) Kalau Melayu/ISLAM dapat PROJEK, diKATAkan RASUAH sebaliknya kalau para 'AH-BENG' dapat PROJEK walaupun ada unsur RASUAH, semuanya DIAM..

2) Umat Melayu/ISLAM selalunya diLABELkan KAYA dengan SUBSIDI sebaliknya para 'AH-BENG' pun hingga hari ini HIDUP dengan SUBSIDI yang SAMA?

3) Umat Melayu/ISLAM yang PANDAI diKATAkan diBANTU atas dasar BUMIPUTERA tetapi para 'AH-BENG' dapat BELAJAR tinggi pun bukannya nak balik dan berBAKTI semula kepada NEGARA? Sebaliknya memilih untuk menegakkan sifat RASIS dan VERNAKULAR mereka?

4) Kalau umat Melayu/ISLAM memperTAHANkan HAK mereka diTUDUH RASIS tetapi kalau para 'AH-BENG' meROMPAK HAK orang lain, pakat DIAM pulak?

5) Para 'AH-BENG' cuba meLIBERALkan ISLAM KONONnya agar TIDAK dilihat KOLOT tetapi para 'AH-BENG' itu TIDAK pulak meLIBERALkan diri mereka untuk menerima ISLAM sebagai satu cara HIDUP?

6) Para 'AH-BENG' KATA projek LYNAS berBAHAYA kerana KONONnya ada RADIOAKTIF tetapi bila PAKAR NUKLEAR menolaknya, mereka ENGGAN terima?

7) Para 'AH-BENG' SOKONG BERSIH 3.0 KONONnya mahukan PRU yang BERSIH tetapi para 'AH-BENG' pakat dok DIAM pulak terhadap,

- PEMIMPIN yang mengAMALkan POLITIK DINASTI dalam DAP La'anatullah dan PKR?

- PEMIMPIN GAGAL yang asyik MAKAN GAJI BUTA seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM' dan MB GAGAP di Selangor?

- PEMIMPIN yang KUAT berBOHONG seperti 'KHALIFAH' Joseph LIM dan Penasihat PKR anak-berANAK?

- PEMIMPIN DAP + PKR + PAS yang penuh dengan SKANDAL SEKSUAL hingga ada yang TAHAP lebih menJIJIKkan berbanding PEMIMPIN di NEGARA lain?


Jadik, jelaslah di sini bahawa para 'AH-BENG' sebenarnya bukan MAHU memperJUANGkan seperti apa yang mereka TULIS dalam MANIFESTO mereka pun.. Seperti mana LICIK dan TAMAKnya mereka apabila berNIAGA, macam tu lah mereka nak PORAK-PERANDAkan NEGARA ini.. Selagi mereka TIDAK mengGENGGAM KUASA yang bukan HAK mereka atau menJADIkan umat Melayu/ISLAM seperti ETNIK ROHINYA di MYANMAR, selagi itulah mereka akan berDENDAM dengan umat Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. Apakah anda masih memPERCAYAi para 'AH-BENG' ini penegak DEMOKRASI sedangkan di NEGARA ini merekalah yang mengHANCURkan DEMOKRASI akibat keTAMAKkan mereka?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan