Wednesday, July 11, 2012

Pok Nik MALU pasal GAMBAR ini memBUKTIkan PEMIMPIN UMNO dah TIADA pun JASAnya tetap diKENANG!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!

Lebai-Lebai DUNGU PAS memang terKENAL dengan POLITIK GIMIK MURAHan mereka.. Mereka akan melakukan bermacam-macam GIMIK walaupun pada HAKIKATnya GIMIK yang diLAKUkan mereka itu jugak sekaligus menCERMINkan keDUNGUan mereka.. Dengan KATA lain, MODAL POLITIK Lebai-Lebai DUNGU ini hanyalah dengan GIMIK sebegini aje.. Ibarat 'AYAM Lorong HAJI Taib' yang cuba menarik PELANGGAN walaupun sesetengahnya itu ada yang tahap NENEK!

Pelabagi REAKSI daripada beberapa BLOG yang kita DAPAT berhubung dengan GIMIK seorang Lebai DUNGU PAS seperti di dalam GAMBAR tersebut.. Ada yang LUCU dan ada yang MARAH.. Pada kita, TIDAK perlu pun MARAH-MARAH.. Allahyarham Tun Abdul RAZAK yang meRUPAkan BAPA kepada DS Najib sudah TIDAK ada apa-apa hubungan pun dengan DUNIA yang FANA ini.. Kalau nak mintak MAAF atau pun nak TUNTUT perMOHONan MAAF, sepatutnya dilakukan semasa allahyarham masih HIDUP lagi.. Jadik, jelaslah perBUATan Lebai DUNGU PAS seperti di dalam GAMBAR itu hanyalah GIMIK MURAHan sahaja!

Kenapa pulak kita KATAkan perBUATan sedemikian sebagai GIMIK MURAHan? Ya, memang TIDAK SALAH untuk menDOAkan atau pun menyedekahkan Al-FATIHAH seperti yang mungkin cuba diTUNJUKkan dalam GAMBAR.. Namun, ianya ternyata menjadi GIMIK MURAHan apabila GAMBAR sebegini di'UP-LOAD' ke dalam FACEBOOK untuk dijadikan MODAL POLITIKnya.. ->KLIK<-

Sudah tentu ianya menjadi MODAL POLITIK Lebai DUNGU di dalam GAMBAR tersebut.. Tambah pulak dia cuba mengANJURkan perHIMPUNan HARAM OREN dengan tujuan KONONnya untuk memBANTAH penyenaraian FGVH di BURSA?

Apa pun, anda jugak WAJAR meLIHAT dalam KONTEKS yang berLAINan.. KONTEKS yang kita MAKSUDkan ialah Lebai DUNGU PAS di dalam GAMBAR ini HAKIKATnya terpaksa mengakui JASA-JASA PEMIMPIN UMNO seperti allahyarham Tun Abdul RAZAK amat BESAR dan diKAGUMi sampai bila-bila.. BANDINGkan pulak dengan JASA-JASA para PEMIMPIN PAS samada yang telah ke alam BARZAKH atau pun yang masih berNYAWA-NYAWA ikan seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM'? Dengan KATA lain, GIMIK MURAHan yang dilakukan oleh Lebai DUNGU tersebut sekaligus meRUPAkan pengIKTIRAFan terhadap UMNO..

Kita CABAR anda semua meLIHAT kembali SEJARAH ketika allahyarham Tun Abdul RAZAK membuka HUTAN belantara dan memBERIkan TANAH kepada para PENEROKA.. Ketika itu apakah yang diBUAT oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS? Pok Nik pada MASA itu dok buat apa? Jangan KATA orang TUA tuh belum masuk POLITIK lagi ketika itu.. Ketika allahyarham Tun Abdul RAZAK bertungkus-lumus membuka TANAH dan berUSAHA meNAIKkan taraf HIDUP RAKYAT, SIAPAkah pulak yang pada masa yang SAMA mengHASUT para MAHASISWA ke JALAN-JALAN raya untuk meRUSUH? Bukankah orang itu ialah Penasihat PKR?

Jadik, kenapakah pulak hari ini Lebai DUNGU PAS membuat GIMIK sebegini sedangkan SEJARAH memBUKTIkan para PEMIMPIN PAS dan tentunya Penasihat PKR yang meRUSUH ketika allahyarham Tun Abdul RAZAK masih HIDUP cuba meRUNTUHkan segala JASA-JASAnya? SIAPA sebenarnya yang mereka nak perBODOHkan dengan GIMIK sebegini kalau bukan Lebai-Lebai PAS lain yang seDUNGU dengannya? HAKIKATnya mengIKTIRAF JASA-JASA allahyarham Tun Abdul RAZAK SAMAlah dengan mengIKTIRAF JASA-JASA UMNO/BN kerana allahyarham adalah PM dari UMNO/BN! Apa pulak JASA PAS?

Kita PERCAYA DS Najib pun terSENYUM dengan GIMIK MURAHan sebegini.. HAKIKATnya Lebai DUNGU dalam GAMBAR tersebut mengIKTIRAF JASA-JASA BAPAnya sendiri.. Ini sekaligus memBUKTIkan bahawa DS Najib berada di landasan yang BETUL dalam meneruskan segala USAHA dan JASA-JASA para 'FORE-Fathers' dari UMNO/BN untuk NEGARA.. Ini jugak mampu memBUKAK mata RAKYAT untuk meLIHAT bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS sejak berpuluh-puluh TAHUN keWUJUDan hanya untuk mengHANCURkan NEGARA ini.. SAMAlah jugak dengan Penasihat PKR yang cuma TAHU meRUSUH untuk meROSAKkan NEGARA sejak dari ZAMAN allahyarham Tun Abdul RAZAK lagi!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan