Monday, July 23, 2012

Para PENYOKONG PR berBUKA PUASA dengan makan FITNAH sepanjang RAMADHAN..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Hmmnn.. Seperti yang kita SEBUT sebelum ini, bukan para PENYOKONG UMNO/BN sebaliknya puak-puak PENYOKONG PRlah yang TIDAK mengikut AJARan ISLAM.. Ketika kita sebagai umat ISLAM menahan diri daripada meLAKUkan perkara-perkara yang berDOSA, puak-puak tersebut BEBAS menyebarkan FITNAH yang TIDAK berASAS semata-mata kerana NAFSU POLITIK mereka.. Walaupun dalam bulan RAMADHAN ini kawan BAIK Pok Nik 'ALAIHISSALAM' diTAMBAT, namun NAFSU POLITIK mereka TIDAK pernahnya REDA.. Selagi ada RUANG untuk menCIPTA FITNAH, FITNAH itu mereka tetap buat..

Tak pasal-pasal pulak nama pemBACA BERITA RTM, Farith Ismeth EMIR diKAITkan pulak KONONnya sebagai bekas SUAMI kepada DS Rosmah.. BUKTI yang diNYATAkan adalah seperti berikut.. Aduyaii.. Ini dah kira kes KEMARUK nak buat FITNAH sangat..


Apa FAEDAHnya diSEBARkan FITNAH macam nih? Nak AIBkan DS Rosmah tu kita FAHAM sangat-sangatlah tetapi kenapa pulak perlu diAIBkan samah Farith Ismeth EMIR? Apa DOSA dia kepada para PEMIMPIN PR? Adakah TUGASnya sebagai pembaca BERITA RTM sekaligus menJADIkan dia MUSUH kepada puak-puak PR? BENGONG ke?

SYABAS diUCAPkan kepada beberapa juruBLOG yang pantas MENANGKIS FITNAH yang diSEBARkan ini.. Berikut adalah pengakuan Farid Ismeth sendiri berhubung FITNAH itu..



Kita PERCAYA puak-puak PENYOKONG PR jauh sama sekali untuk meMOHON MAAF terhadap pihak yang diFITNAH mereka.. Ye la.. SAMAlah macam orang yang suka 'MenJUBOR' kalau dah KETAGIH, sampai umur 60 TAHUN pun masih berNAFSU lagi.. PELIK bukan?

- Bila diSERTAkan GAMBAR dan RAKAMan VIDEO para PEMIMPIN mereka sedang 'KONGKEK' PELACUR, mereka KATAkan FITNAH..

- Bila PEMIMPIN mereka dicekup berKHALWAT dengan BINI orang, itu pun FITNAH..

- Bila DNA PEMIMPIN mereka diJUMPAi dalam JUBOR orang LELAKI, itu pun FITNAH..

- Bila ada PEMIMPIN berSEKEDUDUKan diDEDAHkan, siap di'SUCI'kan pulak oleh Pok Nik 'ALAIHISSALAM'!


Dah tak tahu BEZA dah antara FITNAH dengan FAKTA! Semuanya kerana POLITIK..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan