Thursday, July 12, 2012

Pok Nik dan Lebai-Lebai DUNGU PAS tak boleh LARI dari menanggung DOSA BESAR ini..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Dalam sejarah ISLAM, memang WUJUD banyak golongan FASIK di dalam ISLAM yang memperGUNAkan agama hingga HUBUNGAN keKELUARGAan boleh HANCUR.. Walaupun ISLAM meLARANG keras nama agama ini diperGUNAkan sedemikian RUPA, sudah tentu LARANGAN ini ibarat menCURAHkan air ke DAUN keladi kepada golongan yang memperGUNAkan ISLAM demi kePENTINGan POLITIK.. Hanya semata-mata kerana ingin diLIHAT lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain dari segi POLITIK, perBUATan begini diHALALkan? Mereka yang mengANJURkan sebegini sebenarnya sudah pun terKELUAR dari ISLAM!

Hari ini terpapar dalam AKHBAR dua KISAH yang amat menyayat HATI dan jelas menunjukkan bagaimana ISLAM diperALATkan sedemikian rupa oleh puak-puak berKENAan umpama tisu TANDAS untuk menCUCI keKOTORan diri mereka.. Kenapa kita KATAkan demikian? Anda boleh LIHAT sendiri KISAH-KISAH yang diPAPARkan bagaimana seorang ISTERI diCERAIkan hanya kerana pengLIBATan dalam UMNO dan bagaimana seorang BAPA bergenang air MATA meLIHATkan anak KANDUNGnya mengENGKARi dirinya hanya kerana keTAKSUBan terhadap FAHAMan POLITIK yang memperALATkan ISLAM! Apa ini?

KISAH 1 - ANAK ROSAK KERANA POLITIK


"Saya tidak pernah mengajar anak berlaku biadab kepada sultan, raja mahupun orang Melayu. Parti pembangkang yang telah merosakkan masa hadapan anak Melayu, termasuk anak saya sendiri. Saya kesal dan tidak akan memaafkan mereka sampai hari akhirat. Anak saya ada potensi kerana kakak dan adiknya berjaya, tetapi pembangkang telah merosakkan masa hadapan anak saya," ->KLIK<-

Kita ingin berTANYA apakah HAK seorang ahli POLITIK seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM' untuk 'MeRAMPAS' HAK seorang BAPA terhadap ANAKnya? Ahli POLITIK seperti Pok Nik WAJIB menanggung DOSA maha BESAR yang menyebabkan HARAPAN seorang BAPA terhadap ANAKnya MUSNAH dan HANCUR disebabkan ajaran POLITIK dan keSESATan yang diBAWAK oleh Pok Nik menerusi PAS dan sekutu PRnya! Pok Nik TIDAK boleh LARI dari DOSA yang dia patut TANGGUNG ini..

KISAH 2 - ISTERI DICERAIKAN KERANA SOKONG UMNO

"Masa mula-mula kahwin, suami saya kata tidak kisahlah sokong parti mana pun sebab itu hak masing-masing namun sejak akhir-akhir ini dia semakin taksub sehingga mengatakan saya sesat dan memaksa saya untuk bersamanya. Bagaimanapun saya tetap dengan pendirian saya menyokong BN dan akhirnya dia memfailkan penceraian di mahkamah pada 24 Jun lalu kerana terlalu marah dengan tindakan saya hadir di sebuah ceramah di Tanah Merah sebelum itu." ->KLIK<-

Memang sedia MAKLUM bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS dan para PENYOKONGnya memperGUNAkan WANITA hanya untuk TUNTUTAN NAFSU semata-mata.. PerKAHWINan pada Lebai-Lebai PAS bukanlah IKATan untuk memBINA keKELUARGAan seperti yang diTUNTUT oleh SYARIAT.. Sebaliknya perKAHWINan bagi Lebai-Lebai PAS hanya sebagai 'LESEN' bagi meLUNASkan NAFSU mereka secara HALAL terhadap WANITA.. Sebab itulah Lebai-Lebai PAS sanggup menJADIkan WANITA sebagai 'ALAT' untuk BAI'AH mereka.. ->KLIK<-

Lebai-Lebai DUNGU PAS meLETAKkan FAHAMan POLITIK mereka seTANDING dengan perJUANGan Rasulullah SAW walaupun 1.5 bilion umat ISLAM seluruh DUNIA tahu ISLAM itu boleh WUJUD dengan sendiri tanpa memerlukan PAS pun.. Walaupun Rasulullah SAW TIDAK pernah menJADIkan WANITA sebagai 'ALAT' BAI'AH, oleh kerana Lebai-Lebai DUNGU PAS meWARISi keJAHILan Arab JAHILIYYAH yang diSANJUNG tinggi oleh Pok Nik, maka jadiklah WANITA sebagai 'ALAT' untuk tujuan ini.. TIDAK diNAFIkan Pok Nik dan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang menJUNJUNG 'SYARIAT' sebegini akan menanggung DOSA hasil perBUATan ini!

Kita TIDAK menolak lebih BANYAK lagi keSESATan yang akan diBAWAkan oleh Pok Nik dan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang lain KONONnya atas nama ISLAM.. Bukan setakat mengANJURkan keENGKARan seorang ANAK terhadap IBU BAPAnya sahaja.. Bukan setakat menCERAIkan seorang WANITA hanya kerana perBEZAan FAHAMan POLITIK aje.. Malah, mungkin lebih banyak keSESATan tahap EKSTRIM yang akan diTUNJUKkan oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS selepas ini.. Ini berTEPATan dengan JANJI Allah SWT di akhir ZAMAN tentang WUJUDnya golongan JAHILIYYAH seperti PAS yang TIDAK menegakkan ISLAM sebaliknya cuba mengHANCURkan ISLAM itu sendiri..

Wallahualam..

2 comments:

  1. Nik Aziz semasa mempertahankan Anu.war agar tidak bersara dari politik menganggap berpolitik adalah "untuk mengajar rakyat".

    Apa yg berlaku adalah hasil produk ajaran Nik Aziz sejak berpuluh tahun 'mengajar' dgn tekunnya, ditambah dgn adanya 'Amanat Hj Hadi' yg menggariskan panduan utk menilai org Islam sama ada betul dilandasan agama atau pun tidak.

    Syabas kpd kedua pemimpin PAS, Nik Aziz dan Hj Hadi. Anda berdua adalah calon syurga tanpa hisab!

    Mengapa pula mereka mesti tanggung dosa? Apa yg mereka lakukan adalah JIHAD!

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    JIHAD ke NERAKA?

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan