Tuesday, August 07, 2012

DAP La'anatullah meMUSUHi DATUK Lee CHONG Wei kerana beliau jadi IKON PENYATUAN RAKYAT..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Semua MAKLUM akan keGAGALan DATUK Lee CHONG Wei untuk menDAPATkan pingat EMAS pertama NEGARA walaupun setelah berhempas-pulas cuba meMENANGi peLAWANan akhir BADMINTON di Sukan OLIMPIK 2012.. Memang RAMAI yang TERKILAN dan KECEWA tetapi pada masa yang SAMA mereka mengagumi SEMANGAT yang diTUNJUKkan oleh DATUK Lee CHONG Wei.. Beliau sudah menjadi INSPIRASI dan HARAPAN kepada RAKYAT di NEGARA ini untuk terus berUSAHA GIGIH bagi mencapai CITA-CITA.. Secara TIDAK langsung, DATUK Lee CHONG Wei menjadi FAKTOR PENYATUAN kepada RAKYAT hari ini..

Namun demikian, ketika DATUK Lee CHONG Wei diLIHAT sebagai IKON PENYATUAN oleh RAKYAT di NEGARA ini, ada jugak seGOLONGAN ahli POLITIK yang begitu DUNGU dan berUSAHA untuk memPERLEKEHkan beliau.. Memang TIDAK diNAFIkan, PARTI-PARTI POLITIK yang menDOKONG agenda pePECAHan seperti puak-puak PR TIDAK mahu sebarang bentuk PENYATUAN samada melalui SEMANGAT keSUKANan apatah lagi FAKTOR perSAUDARAan di dalam AGAMA.. Bagi ahli-ahli POLITIK di dalam PAS, PKR dan DAP La'anatullah, sebarang bentuk PENYATUAN sebegini hanya menyukarkan agenda POLITIK mereka diSEBARkan.. SAMA seperti DOKTRIN KOMUNIS yang tersebar jika RAKYAT berPECAH lalu diKONGKONG..

Memang BETUL kalau diKATAkan berPOLITIK sepatutnya berpada-pada.. Namun demikian, bukan semua ahli POLITIK meLETAKkan agenda POLITIK mereka mengikut SUASANA dan TEMPAT.. Hari ini kita meLIHAT bagaimana segala PENGORBANAN DATUK Lee CHONG Wei untuk NEGARA ini diHINA oleh salah seorang ahli POLITIK DAP La'anatullah.. SIKAP macam 'K*LING' MABUK TODI!


Inilah dia SIKAP yang diTUNJUKkan oleh ahli POLITIK DAP La'anatullah terhadap mereka yang berKORBAN untuk NEGARA seperti DATUK Lee CHONG Wei.. Beliau diHINA kerana menjadi FAKTOR PENYATUAN kepada RAKYAT..

Anda SEMUA sedia maklum bahawa ahli-ahli POLITIK di dalam PAS, PKR dan DAP La'anatullah TIDAK akan dapat menJAYAkan agenda POLITIK BUSUK mereka selagi WUJUDnya FAKTOR PENYATUAN sebegini oleh RAKYAT.. Walaupun kita PERCAYA DATUK Lee CHONG Wei langsung TIDAK berMINAT dengan POLITIK, beliau TIDAK semestinya TIDAK menjadi mangsa POLITIK.. Bagi ahli-ahli POLITIK yang ANTI kepada sebarang bentuk PENYATUAN, segala IMEJ POSITIF yang diTUNJUKkan oleh DATUK Lee CHONG Wei mesti diMUSNAHkan kerana keJAYAannya atas SOKONGAN RAKYAT dan KERAJAAN! Almaklumlah, bukankah kerajaan sedia ADA yang memBANTU penCAPAIan ATLET NEGARA selama ini?

SAMAlah dengan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang ALERGIK dengan sebarang BENTUK PENYATUAN umat Melayu/ISLAM atas SEMANGAT perSAUDARAan ISLAM.. Bukankah tiap kali TIMBULnya SERUAN sedemikian oleh pihak KETIGA yang inginkan PERPADUAN, maka ketika itulah 'DEWATA RAYA BESAR' PAS yang jugak MB peMAKAN GAJI BUTA terULUNG di NEGARA ini akan 'KePANASan' dan mula mengeluarkan segala macam FATWA SESATnya untuk mengHALANG sebarang usaha PERPADUAN? Dia memang ALERGIK dengan usaha begini kerana usaha PENYATUAN akan mengHALANGnya dari terus MAKAN GAJI BUTA buat seLAMA-LAMAnya.. TIPIKAL ULAMA keDUNIAan la KATAkan..

Sesungguhnya NEGARA ini masih berTUAH kerana RAMAI RAKYAT yang masih RASIONAL dan WARAS.. Apabila DATUK Lee CHONG Wei diHINA sedemikian RUPA oleh ahli POLITIK DAP La'anatullah ini, RAMAI pulak RAKYAT yang mengambil INISIATIF untuk menunjukkan SOKONGAN terhadap beliau yang telah berKORBAN demi NEGARA.. RAKYAT sudah MATANG untuk meNILAInya betapa BURUK lagi BUSUKnya agenda POLITIK mereka..


Selain itu, DAP La'anatullah jugak telah memBUKTIkan mereka hanya LAYAK berANGAN untuk memerintah NEGARA ini.. PARTI ini yang TIDAK berSUARA terhadap pengHINAan sebegini menCERMINkan SIKAP mereka jika berKUASA kelak..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan