Wednesday, August 08, 2012

KETUA Dewan ULAMA PAS nak ambil NOMBOR giliran 'SCAN' OTAK bersama Pok Nik kat HUSM..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Ketika ini RAMAI para PENYOKONG Lebai-Lebai DUNGU PAS mula mengGUNAkan media INTERNET untuk memPERTIKAIkan kenyataan pengASAS PONDOK Geting di muka DEPAN Utusan MALAYSIA.. Namun ADA pulak kenyataan maha DUNGU daripada Ketua DEWAN ULAMA PAS yang meNAMPAKkan dia seolah-olah dok meLAYANG-LAYANG atas LANGIT ala-ala cerita HIKAYAT Pok Nik 'ALAIHISSALAM'.. Kenyataan yang jelas TIDAK berPIJAK di BUMI nyata dan TIDAK berPAKSIkan REALITI.. Malah, seperti BIASA ianya meNAMPAKkan betapa SESATnya Lebai-Lebai DUNGU PAS ini.. Entah bilalah mereka yang PERASAN ULAMA nih nak SEDAR daripada berKHAYAL?

Kenyataan KETUA Dewan ULAMA PAS yang jelas MERAPU macam orang ter'MISS' makan UBAT sakit KRONIK adalah seperti berikut,

"Kita sedia maklum UMNO dan BN menolak perjuangan Islam, tolak hukum hudud selain banyak kepincangan yang berlaku dalam pemerintahannya seperti rasuah, salah guna kuasa dan sebagainya. Maka, Pas yang memperjuangkan Islam mesti tolak kerajaan yang membenarkan kemungkaran berlaku. Untuk itu, kita memang tidak mampu melainkan dengan adanya pakatan pembangkang seperti sekarang."
->KLIK<-


Kita pun TAK tahu berapa LAMA lagi DIALOG yang meNAMPAKkan keDUNGUan sebegini akan terus berULANG.. Namun, ianya pasti akan berULANG kerana di dalam PAS sahaja ada Lebai-Lebai DUNGU yang akan 'MENYEMBAH' dan 'MENYANJUNG' segala FATWA SESAT para 'BERHALA HIDUP' yang KONONnya menjadi ULAMA ini.. Umpama ARAB JAHILIYYAH yang 'MENYEMBAH' segala macam bentuk BERHALA, macam tu lah tahap keTAKSUBan Lebai-Lebai DUNGU PAS terhadap para 'BERHALA HIDUP' di dalam PAS ini.. BEZAnya, BERHALA zaman DULU tak boleh berCAKAP tapi diSEMBAH sedangkan 'BERHALA HIDUP' nih boleh berCAKAP tapi asyik MENIPU orang..

Setakat ini apakah bentuk perJUANGan ISLAM yang telah diJAYAkan oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS ini? PerJUANGan ISLAM apa kalau mereka GAGAL menjadi sebuah kerajaan yang berTANGGUNG-JAWAB hinggakan nak sediakan BEKALan AIR, MASJID, jalan RAYA, perKHIDMATan BAS, bantuan BANJIR dan BANYAK lagi pun tak MAMPU? Sebaliknya, Lebai-Lebai DUNGU PAS ini hanya tahu MENIPU dan meROMPAK pulak RAKYAT dengan segala macam KAEDAH seperti peLABURan Dinar EMAS, RAMPASan tanah LADANG RAKYAT, SONGLAP duit DERMA dan BANYAK lagi.. KeSEMUAnya diGUNAkan untuk menampung keHIDUPan para 'BERHALA HIDUP' yang 'diSEMBAH' ini..

MODAL mereka KONONnya PAS itu lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain kerana KONON-KONONnya PAS nak TEGAKkan HUDUD.. Maka, berSEKUTUlah Lebai-Lebai DUNGU PAS ini dengan DAP La'anatullah yang amat meMUSUHi HUDUD selagi HAYAT diKANDUNG badan.. Baru aje SEMALAM 'GOD Father' DAP La'anatullah berSUARA,

"I can assure the people that the Islamic state agenda and hudud will not be included in the Pakatan manifesto, DAP will not allow it," ->KLIK<-

Jadik, SIAPAkah pulak yang diRUJUK oleh KETUA Dewan ULAMA PAS itu KONONnya pakatan pem'BANGANG'... Oppss.. SILAP.. Pakatan pemBANGKANG yang disertai PAS mahu memperJUANGkan ISLAM sekaligus HUDUD? SIAPA? Yang jelas KETUA Dewan ULAMA PAS itu macam orang GILA berCAKAP seorang diri diperLAKUkan dek SEKUTUnya sendiri! Atau dia pun macam ADUN 'K*LING MABUK TODI' dari DAP La'anatullah yang memperLEKEHkan DATUK Lee CHONG Wei di OLIMPIK semalam?

KETUA Dewan ULAMA PAS sebenarnya telah memperLIHATkan tahap keWARASannya adalah meRAGUkan dalam kenyataannya sendiri.. Mungkin dia patut ambil NOMBOR giliran untuk 'SCAN' OTAK bersama Pok Nik di HUSM Kubang KERIAN? Oppss.. Patut diINGATkan HUSM tuh diBINA oleh kerajaan PUSAT yang KONONnya 'PINCANG' dan melakukan 'KEMUNGKARAN'.. Nak HARAPkan para 'BERHALA HIDUP' dalam PAS, habis semua peSAKIT dapat RAWATAN dengan TELAN air TAWAR 'TOK GURU' aje la! Nak bagi BEKALan air kat RAKYAT pun tak MAMPU, lagi mau berANGAN KONONnya mereka LAYAK untuk memperJUANGkan ISLAM? Sudah-sudahlah MENIPU atas nama ISLAM..

Wallahualam..

2 comments:

  1. Klau bebal jgn la di tunjuk kn sngt.Baca btul2 knyataan ny tu.Bila masa Melayu mngundi DAP,bila DAP cuma bertanding di kwasan majoriti bkn Melayu je.Sdg kn org Melayu UMNO mengundi bkn Melayu krn ramai calon bkn Melayu BN bertanding di kawasan majoriti Melayu.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Lebai-Lebai DUNGU PAS dah terasa PANAS?

    Dah LUPA ke DAP nak letak calon Melayu? Masa tu nanti Lebai-Lebai DUNGU PAS dok basuh BERAK diorang lagi ke? KAH!KAH!KAH!

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan