Monday, August 13, 2012

JIHAD para ULAMA PONDOK menentang keSESATan Lebai-Lebai DUNGU PAS dan SEKUTU KAFIR HARBI mereka..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

ISLAM bukanlah HAK milik MUTLAK Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Kita dah BANYAK kali SEBUT, ISLAM itu muncul jauh lebih AWAL berbanding PAS.. PAS hanyalah SERPIHan UMNO yang terbentuk akibat keINGINan untuk mencapai CITA-CITA POLITIK.. TIDAK lebih dan TIDAK kurang.. PAS TIDAK layak untuk mengatakan setiap segala perilaku mereka adalah SINONIM dengan ISLAM.. Malah, PAS adalah golongan yang diKUTUK oleh lebih 1.5 bilion umat ISLAM seluruh DUNIA kerana memperALATkan ISLAM demi kePENTINGan POLITIK hinggakan sampai TAHAP meLANGGAR batas-batas AGAMA ini! Sesungguhnya PAS sudah jauh terPESONG walaupun diNAFIkan oleh para 'PENGANUT'nya!

Lebai-Lebai DUNGU PAS adalah SPESIS manusia yang TIDAK boleh diTEGUR walaupun mereka SILAP.. SIFAT ini sahaja sudah cukup untuk memBUKTIkan mereka bukanlah ULAMA sejati, jauh sekali untuk diSAMAkan dengan ULAMA-ULAMA MUKTABAR seperti IMAM Shafie, IMAM Hanbali, IMAM Hanafi, IMAM Maliki atau IMAM Ghazali.. Lebai-Lebai DUNGU PAS mengANGGAP penampilan mereka yang berJUBAH, berSERBAN tebal, berPURDAH dan berJANGGUT KONONnya sebagai lebih ISLAM berbanding umat ISLAM lain.. Sedangkan ARAB JAHILIYYAH yang meMUSUHi Rasulullah SAW dahulu pun berPAKAIan sama seperti mereka? Jadik? Apa BEZAnya?

KONONnya dengan penampilan sedemikian Lebai-Lebai DUNGU PAS meRASAkan ISLAM itu MILIK mereka.. Sesiapa yang meLAWAN mereka dianggap meMUSUHi ISLAM.. Entah IBLIS mana yang meRASUK, namun itulah yang terjadi apabila beberapa ULAMA PONDOK di Kelantan MENEGUR dan cuba memperBETULkan keSESATan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang berSEKONGKOL dengan DAP La'anatullah.. Seorang ULAMA PONDOK dah diFITNAH oleh YB PAS kerana dah 'KePANASan'..



Jadik? TIDAKkah memFITNAH itu meRUPAkan perKERJAan para SEKUTU IBLIS? Maka, SALAHkah jika diKATAkan Lebai-Lebai DUNGU PAS ini SESAT dan SEKUTU IBLIS?

Yang lebih meLUCUkan tuh apabila seorang 'PenJUBOR' yang berFAHAMan PLURALISME dan SEKUTU rapat ISRAEL terang-terang meLABELkan para ULAMA PONDOK ini sebagai peLAMPAU AGAMA.. Eh?? Ini dah terBALIK pulak dah? ->KLIK<-

Si 'PenJUBOR' ini pulak beriya-iya meNAFIkan bahawa keMARAHan RAMAI ULAMA-ULAMA PONDOK kerana dia dan SEKUTUnya memperMAINkan Hukum ISLAM seperti HUDUD hingga menJADI bahan HINAan DAP La'anatullah? Kalau kamu pun TAK nak LAKSANAkan Hukum HUDUD, cakap ajelah terus-terang? Tak PAYAHlah KELENTONG? Dah memang DAP La'anatullah itu KAFIR HARBI, nak KATA macam mana lagi?

Nak BUKTI lagi? Kita LIHAT kembali dalam ISU pengGUNAan nama Allah SWT untuk penyebaran agama Kristian.. Siapakah yang menjadi DALANG dan siapakah pulak yang berIYA-IYA menyokongnya? Bukankah ini SEMUA kerja puak-puak ILLUMINATI di dalam DAP La'anatullah yang diKETUAi oleh 'FATHER' Khalifah JOSEPH Lim dan 'MOTHER' T.COCK? Apakah pulak REAKSI mereka dan Lebai-Lebai DUNGU PAS jika Timbalan MURSYIDUL AM PAS sendiri TAMPIL memperTAHANkan pengGUNAan nama Allah SWT seperti berikut? Dia pun golongan peLAMPAU AGAMA jugak ke? TIDAK cukup BUKTI lagi ke keSESATan Lebai-Lebai DUNGU PAS dalam SOAL ini?



Jadik, jika anda harus SEDAR bahawa menentang Lebai-Lebai DUNGU PAS dan SEKUTU KAFIR HARBI serta 'PenJUBOR' seperti Penasihat PKR sebenarnya adalah JIHAD terBESAR umat ISLAM di NEGARA ini.. KeSESATan yang dibawa oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS hingga sampai TAHAP memBIARkan KAFIR HARBI dan 'PenJUBOR' seperti Penasihat PKR mengHINA ISLAM itulah yang meLAMPAU sebenarnya.. Anda TIDAK perlu lagi menuding JARI ke Myanmar, Selatan Thailand, Selatan Filipina atau SYRIA KONON-KONONnya untuk berJIHAD.. Sebaliknya, dalam NEGARA sendiri pun TIDAK kurang PAHALAnya.. Anda NILAIkan sendiri siapa yang menDAULATkan ISLAM sebenarnya!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan