Friday, August 10, 2012

BEKALan AIR di Kelantan - Pasal tak BOLEH SALAHkan UMNO/BN, Pok Nik SALAHkan TUHAN pulak?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

RASAnya hanya Pok Nik sahaja satu-satunya ULAMA (FOOL-La-MAK?) yang menyalahkan TAKDIR apabila GAGAL menyediakan BEKALan air untuk RAKYAT Kelantan.. GAMAKnya dia dah TAK larat dah nak menyalahkan UMNO/BN dalam semua PERKARA, akhirnya TUHAN pun dia nak SALAHkan jugak? ->KLIK<-

NAMPAKnya, di pengHUJUNG USIA nih Pok Nik makin MELALUT lagi MERAPU bila berCAKAP.. Mungkinkah ini BALASan Allah SWT terhadapnya kerana asyik memecah-belahkan umat ISLAM mengGUNAkan nama-NYA? Jangan HARAPlah dia nak INSAF.. Makin dia nak MELALUT lagi MERAPU, adala.. Dah memang itu PERANGAI dia..

Kita dah BANYAK kali TEGASkan, Pok Nik bukanlah tahap WALI, apatah lagi nak sampai tahap macam para NABI atau RASUL.. Tak ada BEZA pun Pok Nik dengan mana-mana USTAZ atau LEBAI di NEGARA ini.. Yang memBEZAkan pun pasal Pok Nik memPUNYAi RATUSan RIBU Lebai-Lebai DUNGU PAS yang akan PATUH dan 'MENYEMBAH' segala FATWA DUNGU yang dikeluarkannya.. Pendek KATA, kalau Pok Nik kata SALAHkan KEMARAU sebab GAGAL sediakan BEKALan AIR, Lebai-Lebai DUNGU PAS pun akan 'menDAULATkan' KATA-KATAnya ini dan RELA menjadi DUNGU.. Itu aje keHEBATan Pok Nik yang TIDAK ada pada mana-mana USTAZ di NEGARA ini..

Di dalam Al-QURAN sendiri banyak kali menCERITAkan SIRAH para RASUL yang berUSAHA memBIMBING UMAT masing-masing mengHADAPi UJIAN Allah SWT..



Dengan KATA lain, Allah SWT sendiri menyuruh MANUSIA berUSAHA untuk berHADAPAN dengan UJIAN-NYA bukan dok saja sambil MAKAN GAJI BUTA seperti yang diLAKUkan oleh Pok Nik! Pok Nik yang sudah menDAPAT MANDAT lebih 22 TAHUN sepatutnya sudah lama meRANCANG atau memBINA banyak PRASARANA untuk menyediakan BEKALan AIR bagi RAKYAT Kelantan.. Sebaliknya, seLAMA itulah Pok Nik HARAM tak BUAT apa dan SYOK dok MAKAN GAJI BUTA sambil sekali-sekala menJENGAH masuh WAD CCU kat HUSM Kubang Kerian AKIBAT terlalu SERONOK dok SAJA.. Ada PERUNTUKAN RM600 juta daripada Kerajaan PUSAT pun habis LESAP?

Hanya DUNGU aje yang PERCAYA setiap DOA Pok Nik seperti yang sering diSEBARkan menerusi GAMBAR 'ZUHUD'nya di INTERNET pasti diMAKBULkan Allah SWT.. DOA seorang PENGEMIS mungkin lebih MAKBUL daripada DOA seorang pemecah-belah UMAT dan peMAKAN GAJI BUTA jika dia benar-benar IKHLAS dalam DOAnya.. Pak-Pak ARAB dari ZAMAN JAHILIYYAH lagi TIDAK pernah pun menyalahkan TAKDIR apabila dilanda MUSIBAH seperti KEMARAU di tanah ARAB.. Hari ini Pok Nik dengan MUDAHnya meLAKUkan sebaliknya di BUMI NEGARA ini yang meRUPAkan NEGARA Khatulistiwa antara menerima TABURan HUJAN terTINGGI? Apa punya FAHAMan la..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan