Sunday, September 09, 2012

'BODYGUARD' tunjuk PISTOL kepada RAKYAT, 'BOSS' pulak 'MAIN PISTOL' dengan AMOI..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HEBOH beberapa BLOG meLAPORkan KISAH seorang 'BODYGUARD' Penasihat PKR mengACUkan PISTOL kepada RAKYAT awam yang berDEMONSTRASI memBANTAH keHADIRannya di Jasin, Melaka.. Untuk menDAPAT GAMBARan jelas, kita CADANGkan anda memBACAnya melalui BLOG Jiwa PARADOX yang menDAKWA dirinya berada di sana semasa keJADIan.. ->KLIK<-



Dalam KONTEKS yang diNYATAkan, RASAnya kita TAK pernah lagi terDENGAR mana-mana 'BODYGUARD' PEMIMPIN sebegitu MUDAH mengACUkan PISTOL lepada RAKYAT awam? 'BOSS'nya pulak suka 'BerPISTOL' dengan AMOI sampai tak terJAWAB bila RAKAMannya tengah 'BerPISTOL' diDEDAHkan kepada UMUM?


RAKYAT biasa meLIHAT MANTAN PM TUN Dr. Mahathir berSANTAI di tempat-tempat AWAM tanpa perlu pun 'BODYGUARD'nya mengACUkan PISTOL? Malah, PM DS Najib pun BEBAS bertemu RAKYAT tanpa perlu pun 'BODYGUARD' atau POLIS memegang PISTOL seperti mana PRESIDEN atau PEMIMPIN di luar NEGARA? Apa yang ISTIMEWAnya Penasihat PKR ini hingga memerlukan 'BODYGUARD' yang perlu mengACUkan PISTOL kepada RAKYAT yang berDEMONSTRASI memBANTAH keHADIRannya? Manusia ANUGERAH Tuhan yang diTABALkan oleh Pok Nik 'ALAIHISSALAM' nih tak diLINDUNGi Tuhan ke?


Jelas di sini Penasihat PKR adalah seorang PENGECUT yang TAKUT kepada bayang-bayangnya sendiri.. Apabila dia KANTOI 'MenJUBOR', dia meLARIkan diri ke KeDUTAan Turki dan meREKA-REKA cerita pulak KONONnya ada orang nak BUNUH dia.. Begitu jugak dalam KES 'MenJUBOR'nya yang PERTAMA dulu bukain main lagi MENIPU KONONnya dah NAZAKla, dah diSUNTIK dengan virus AIDS dan diRACUN Arsenik la.. Habis seluruh KELUARGAnya diHERET sama untuk berBOHONG bagi pihaknya.. Sedangkan dia pulak masih sihat WALAFIAT dan HIDUP untuk terus berBOHONG dan menZALIMi orang sampai hari ini?

Ingat TAK lagi apabila Rahimi OSMAN tampil buat sidang AKHBAR untuk menJELASkan tentang AKUAN berSUMPAH PALSU yang terpaksa diBUATnya, bukan MAIN lagi dia diUGUT dan diGERTAK di tempat AWAM?



Begitu jugak dengan Datuk Zul NORDIN yang diUGUT dan diGANGGU semasa dia berCERAMAH untuk menerangkan PERANGAI sebenar Penasihat PKR?



Itu belum lagi kita ungkit balik KISAH bagaimana mangsa JUBORnya Azizan Abu BAKAR dan Ummi Hafilda ALI diUGUT dan diANCAM keSELAMATan mereka kerana menDEDAHkan perangai 'MenJUBOR'nya kepada UMUM? Begitu jugak dengan 'DATUK T' dan DATUK Nallakarupan yang jugak menerima UGUTan kerana menDEDAHkan segala macam salah laku SEKS Penasihat PKR.. Dengan KATA lain, Penasihat PKRlah yang meMULAkan BUDAYA KOTOR, mengUGUT dan mengANCAM orang lain di NEGARA ini.. Jadik, bukanlah perkara yang PELIK jika 'BODYGUARD'nya bila-bila masa boleh KELUARkan PISTOL?

Bukan RAHSIA lagi untuk diNYATAkan bahawa walaupun RAKYAT semakin MELUAT dengan PKR + PAS + DAP La'anatullah, mereka cuba memadamkan keBENCIan RAKYAT ini secara keKERASan.. DEMONSTRASI seperti HINDRAF dan BERSIH wajar diLIHAT sebagai satu bentuk 'LATIHAN' untuk mereka mengGUNAkan keKERASan dan jika diBIARkan mungkin sampai tahap memBUNUH RAKYAT sendiri seperti apa yang berlaku di SYRIA dan Myanmar..



Dengan KATA lain, inilah CARA untuk mereka meRAMPAS KUASA atau jika diTAKDIRkan mereka berKUASA, inilah jugak CARA untuk mereka KEKALkannya!

Adakah anda sebagai RAKYAT di NEGARA ini meRELAkan NEGARA ini diCABULi dan diLETAKkan di bawah REJIM DIKTATOR Penasihat PKR? Kalau anda memBANTAH, PISTOL akan diACUkan oleh 'BODYGUARD'nya terhadap anda.. Malah, mereka jugak TIDAK ragu-ragu untuk memBEKALkan SENJATA kepada para PENGIKUT mereka seperti dalam NGO BERSIH, SAMM, HINDRAF dan banyak lagi untuk memBUNUH seluruh ahli KELUARGA anda seperti apa yang diPRAKTIKkan oleh DIKTATOR-DIKTATOR lain seluruh DUNIA.. SEMUAnya akan berlaku jika anda meRELAkan diri diACUkan PISTOL oleh 'BODYGUARD' nya..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan