Monday, September 10, 2012

RELAkah anda BIARkan kampung anda diCEROBOHi oleh 'PenJUBOR' yang naik BAS mewah 'MADE in TURKEY' tapi LAPARkan DARAH orang?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Anda SEMUA RAKYAT Malaysia yang BIJAK dan TAHU mengGUNAkan OTAK.. MeLAINkan anda PENYOKONG PR yang seDUNGU Lebai-Lebai PAS, memang 'CONFIRM'lah tak TAHU mengGUNAkan OTAK.. Oleh itu, di sini kita PAPARkan DUA keping GAMBAR untuk anda SEMUA memBUAT peNILAIan.. Jom kita pakat LIHAT dan pakat GUNAkan OTAK buat perBANDINGan..


GAMBAR ini dah cukup POPULAR di seluruh DUNIA.. GAMBAR kereta POLIS diterBALIKkan dalam RUSUHan BERSIH 3.0.. GAMBAR RUSUHan paling GANAS di NEGARA ini dalam tempoh 30 TAHUN selepas RUSUHan untuk menJATUHkan PAS oleh RAKYAT Kelantan pada tahun 1977 dan dalam tempoh 40 TAHUN selepas RUSUHan 13 Mei 1969.. Dalam keadaan RUSUHan sedemikian pun DS Najib dan Kerajaan UMNO/BN masih terlalu berLEMBUT walaupun peRUSUH tersebut cuba menJADIkan NEGARA ini seperti di Somalia atau AFGHANISTAN.. Malah, hari ini pun para peRUSUH tersebut masih BEBAS dan dibela pulak oleh RAMAI para PEGUAM?


GAMBAR ini pulak bukannya nak sampai tahap RUSUHan pun.. Sebaliknya hanya DEMONSTRASI beberapa orang BELIA kampung yang TIDAK mahu 'PenJUBOR' dan 'PenZINA' menCEMARi kampung mereka dengan DAKYAH POLITIK ZIONIS Neo-CONnya.. DEMONSTRASI pun setakat angkat 'BANNER' dan JERIT-JERIT aje.. TIDAK ada kereta diterBALIKkan, TIDAK ada adegan BAKAR-memBAKAR dan TIDAK ada pun keROSAKkan PRASARANA awam.. Namun, mereka yang berDEMONSTRASI ini telah diACUkan PISTOL dek 'BODYGUARD' si 'PenJUBOR' dan 'PenZINA' KONONnya keSELAMATan 'BOSS'nya terANCAM?

Jadik, anda NILAIkan sendiri siapa yang sebenarnya pengGANAS dan LAYAK diLABELkan sebagai MUSUH RAKYAT? Apabila mereka meRUSUH dalam SKALA yang BESAR dan meROSAKkan segala macam HARTA benda awam, mereka masih menuduh POLIS dan tentunya Kerajaan UMNO/BN ini ZALIM dan KEJAM terhadap mereka.. Sebaliknya, apabila 'BOSS' mereka yang dok dalam BAS MEWAH 'Made IN TURKEY' berHADAPAN dengan DEMONSTRASI beberapa orang BELIA kampung aje 'BODYGUARD'nya dah ACUkan PISTOL terhadap mereka? Sekarang nih mereka dah mula LAPARkan DARAH RAKYAT pulak kot?

Tak cukup dengan GAMBAR? OK, kita LIHAT pulak keGANASan semasa BERSIH 3.0 melalui KLIP VIDEO berikut.. Anda NILAIkan sendiri tahap keGANASan yang diPAMERkan mereka hingga bukan aje POLIS, jurugambar TV AL-HIJRAH pun kena BANTAI semata-mata demi memBELA 'PenJUBOR' dan 'PenZINA' ini?



Anda TELITI pulak RAKAMan KLIP VIDEO di bawah ini bila 'PenJUBOR' dan 'PenZINA' ini hanya berHADAPAN dengan BELIA kampung yang bukannya berSENJATA pun? Dengan DEMONSTRASI macam nih dalam kampung yang tak besar mana pun 'BODYGUARD'nya dah ACUkan PISTOL? Nampak tak KEJAMnya 'BOSS' PKR nih?



BAHAYA sangat ke para BELIA kampung ini berbanding para peRUSUH BERSIH 3.0? Kalau BAHAYA, kenapa tak MALU pulak masuk kampung orang dengan BAS MEWAH 'Made IN TURKEY' untuk berKEMPEN POLITIK? Dia ingat orang kampung boleh terPEGUN dengan BAS MEWAH tuh apabila 'BODYGUARD'nya tiba-tiba aje ACUkan PISTOL dengan ALASAN KONONnya NYAWA 'BOSS'nya terANCAM? Itu kalau SKRIP 'BOSS' AMK yang KONONnya diKATAkan pernah terKENCING dalam seluar, bolehlah nak PERCAYA pun! HE!HE!HE! ->KLIK<-

Kalaulah TOKEY ESTET bangsa BRITISH zaman DARURAT dahulu bela 'BODYGUARD' macam nih, agaknya dah berapa RIBU orang gamaknya KOMUNIS diBUNUH.. Mungkin HARI ni DAP La'anatullah pun dah tak WUJUD dah pasal KOMUNIS habis SEMUA kena TEMBAK dengan 'BODYGUARD' macam nih! KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan