Saturday, September 01, 2012

Dua pengKHIANAT NEGARA, sama NAMA tapi BIN lain-lain..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Mungkin diTAKDIRkan NAMA MENTERI KDN dengan NAMA pemBELOT NEGARA pada ZAMAN arwah TUN Razak adalah SAMA.. CUMAnya BIN aje yang berBEZA iaitu seorang berBINkan Hussein ONN dan seorang lagi berBINkan Rais.. Kita masih boleh menerima HAKIKAT bahawa NAMA yang SAMA TIDAK seMESTInya akan memPUNYAi PERANGAI yang SAMA.. Namun, meLIHAT bagaimana DETIK malam KeMERDEKAan NEGARA diCEMARi pada 30 Ogos lalu, kita MULA meRASAkan mereka ini memPUNYAi perSAMAan.. PerSAMAan dari SEGI mengKHIANATi NEGARA dan RAKYAT cuma CARAnya sahaja yang berBEZA..

Yang berBINkan Rais tuh memang kita TAHU dari ZAMAN arwah TUN Razak lagi sudah mengKHIANATi NEGARA.. Ketika arwah TUN Razak berTUNGKUS-LUMUS memBINA NEGARA dan berKHIDMAT untuk RAKYAT tanpa mengHIRAUkan keSIHATan beliau, MALAUN yang berBINkan Rais tuh mengHASUT para PELAJAR IPT untuk meRUSUH dan mengHANCURkan apa yang telah diBINA untuk NEGARA ini.. Dia mengANGGAP dirinya PEJUANG tetapi apa yang diperJUANGkannya dengan menjadi PENYANGAK kepada NEGARA? Pejuang APAkah dia jika cabut LARI memBUANG NEGARA kerana TAKUT mengHADAPi undang-undang NEGARA yang telah diLANGGARi dek sifat PENYANGAKnya itu?

Yang berBINkan Hussein ONN pulak sebenarnya SEPUPU dengan PM DS Najib.. Sepatutnya, dengan memBAWA nama keluarga ONN Jaafar dari Johor, dia memPUNYAi SIFAT seorang PEMIMPIN, TEGAS dan BERANI.. Tambah pulak DATUK dan BAPAnya bukan sahaja PEMIMPIN yang BERANI malah memPUNYAi latar belakang keTENTERAan.. Namun, hari ini dialah MENTERI yang paling RAKYAT naik MELUAT.. MELUAT kerana dia diLIHAT oleh RAKYAT seolah-olah ENGGAN menegakkan undang-undang NEGARA dan sentiasa mengAMBIL jalan MUDAH hingga meMALUkan Kerajaan UMNO/BN dan jugak PARTInya sendiri..



Detik 30 Ogos 2012 menyaksikan bagaimana PENYANGAK yang berBINkan Rais sekali lagi menjadi DALANG meROSAKkan NEGARA memalui HIMPUNan Janji BERSIH.. HIMPUNan ini menyaksikan bagaimana BENDERA NEGARA diHINA sewenang-wenangnya oleh beBERAPA anak HARAM kaum PENDATANG peMAKAN BABI yang KEMARUK nak meRAMPAS kuasa POLITIK daripada UMAT Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. Selain itu, terdapat jugak perBUATan MEMIJAK GAMBAR PM DS Najib yang jugak SEPUPU kepada yang berBINkan Hussein ONN tuh.. PerBUATan ini sebenarnya jelas meLAMPAU dan jelas diBENCI RAKYAT..



Apakah TINDAKan yang diambil oleh yang berBINkan Hussein ONN yang jugak MENTERI KDN? Ada ke patut dia KATA dia berPUAS HARI kerana tiada INSIDEN TIDAK diINGINi berlaku semasa HIMPUNan JANJI BERSIH walaupun jelas terBUKTI BENDERA NEGARA diHINA dan GAMBAR SEPUPUnya PM DS Najib itu diPIJAK oleh anak HARAM kaum penDATANG peMAKAN BABI? ->KLIK<-

Ini bukan REKAan tetapi dia sendiri yang KATA begitu seperti dalam 'LINK' tuh! Ada jugak MENTERI KDN sebuah NEGARA berDAULAT yang SPESIS macam nih?

Pada kitalah, hanya BONGOK aje yang menyifatkan perBUATan sedemikian sebagai takde apa-apa.. Yang berBINkan Rais dah jadik DALANG kepada perHIMPUNan HARAM yang mengHINA BENDERA NEGARA ini.. Dah seMEMANGnya dia memPUNYAi 'TRACK RECORD' sebagai pengKHIANAT NEGARA.. Yang berBINkan Hussein ONN pulak sebenarnya turut jadik pengKHIANAT kepada NEGARA, Kerajaan dan RAKYAT kerana dengan SENGAJA menyifatkan perBUATan yang diDALANGi oleh yang berBINkan Rais itu sebagai takde apa-apa.. Agaknya dia ingat RAKYAT di NEGARA ini BODOH gamaknya?

Wallahualam..

3 comments:

  1. Bak pijak memijak gambar ni Pakcu teringat cerita Labu Labu yang arwah P.Ramlee arah tu....

    Mereka sampai mahu bertumbuk kalau cuba pijak "kepala " bapak mereka tapi hari ini gambar PAK MENTERI dipijak tiada siapa yang peduli. Begitu juga dengan bendera jalur gemilang dah tak laku lagi. Tiada penghormatan diberi malah mahu ditukar ganti.....Filem Labu Labi moden dah terjadi.....dah pecah box-ofice media pun masih tak mengerti....apa nak BUat LaBU.....

    ReplyDelete
  2. Yang berBinkan Hussein Onn sungguh memalukan dan menghampakan rakyat Johor.

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    IRONInya ketika para MALAUN itu sibuk mahu menukar BENDERA NEGARA ini, RAKYAT Selatan THAILAND pulak mngibarkan Jalur GEMILANG petanda terINGIN nak masuk Malaysia..

    http://www.utusan.com.my/utusan/Luar_Negara/20120901/lu_04/Bendera-Malaysia-di-selatan-Thai

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan