Sunday, September 02, 2012

Err.. ADA tak korang terBACA di mana-mana KOMEN 'BOSS' Pemuda UMNO/BN bila NEGARA dan PRESIDEN PARTInya diHINA malam 30 Ogos lalu?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Eh! Eh! Nak TANYAlah kepada korang SEMUA yang memBACA BLOG kita ini.. Nak TANYA samada korang ADA tak terBACA atau terDENGAR di mana-mana MEDIA suara 'BOSS' Pemuda UMNO menyuarakan keMARAHan apabila BENDERA NEGARA diHINA dan GAMBAR PRESIDEN UMNO diPIJAK oleh kumpulan anak HARAM HIMPUNan BERSIH pada malam 30 OGOS lalu? Hari nih dah 3 SEPTEMBER.. Mintak MAAFlah kalau kita tak PERASAN pasal kita pun cuma SEMAK ikut LAPORan AKHBAR aje.. Namun, bila kita SEMAK laman WEB RASMI Pemuda UMNO pun kita TAK jumpa sebarang kenyataan dari 'BOSS'nya?



RAMAI RAKYAT jelata dan NGO-NGO Melayu/ISLAM dah KECOH pasal KES ini tapi HARAM sepatah pun kita TAK dengar kenyataan daripada 'BOSS' Pemuda UMNO? Kalau dalam WEB RASMI Pemuda UMNO pun takde, kat mana ADA? Takkan kat 'NOTICE BOARD' kat PWTC kot? ->KLIK<-

PELIK? Sepatutnya Pemuda UMNOlah yang pertama sekali meLENTING bila BENDERA NEGARA dan PRESIDEN UMNO diHINA sedemikian RUPA? Ke Pemuda UMNO nih FUNGSInya cuma sekadar 'POM-POM BOYs' yang cuma tahu berSORAK untuk 'BOSS' Pemuda UMNO sahaja? Ini satu NEGARA dah KECOH tapi Pemuda UMNO dan 'BOSS'nya SENYAP SEPI aje? MABUK kuih RAYA kot?

Sudah tentu JANGGAL apabila NGO-NGO Melayu/ISLAM yang lebih dahulu meLENTING dan menyuarakan keMARAHan apabila berlaku pengHINAan sedemikian RUPA.. Walaupun kita wajar berTERIMA KASIH kerana mereka menyuarakan keMARAHan terhadap perBUATan sedemikian, patutnya 3.8 JUTA orang ahli-ahli UMNO wajar berTANYA di manakah SUARA kePIMPINan Pemuda UMNO yang sepatutnya tampil sebagai HERO memPERTAHANkan PRESIDEN PARTI ini? Takkanlah Pemuda UMNO berANGGAPan mereka ni sebegitu ELIT dan JATUH 'STANDARD' jika berSUARA dalam KES sebegini demi NEGARA ini?

Mungkin SINIS, tetapi Pok Nik 'ALAIHISSALAM' pun diLAPORkan 'MARAH dalam SUKA' terhadap perBUATan sedemikian.. HE!HE!HE! ->KLIK<-

Walaupun diLAPORkan sedemikian tetapi PERCAYAlah jika ada TINDAKan diambil terhadap PELAKU tersebut, Pok Nik pasti akan 'REVERSE' balik AYAT-AYATnya ini dan MULAlah dia akan MERAPU seperti biasa dengan HUJAH 'ZALIM' dan 'TIDAK ISLAMik'nya tuh.. SKRIP Pok Nik nih dah macam tahap SINETRON atau DRAMA MURAHan dalam TV kita aje.. Dah boleh AGAK dah..


Mungkin DS Najib pun dah terLAMPAU biasa dengan RESPON sebegini oleh Pemuda UMNO setiap kali dia diHINA sedemikian.. KESIAN jugak tuh.. Namun, nak KATA macam mana pasal DS Najib sendiri pun terPAKSA menyimpan segala 'SAMPAH sarap' dalam HIERARKI UMNO yang diWARISinya daripada kePIMPINan terDAHULU.. Itu baru dalam UMNO belum lagi dalam KONTEKS BN.. Yang PIJAK GAMBAR dia itu pun peMAKAN BABI yang satu SPESIS dengan MCA dan GERAKAN, dah tentu keDUA-DUA PARTI ini pun akan buat-buat TAK NAMPAK aje.. Bayangkan kalau NGO-NGO Melayu/ISLAM buat begitu kat DAP?

DS Najib tak perlu RISAU pasal MAJORITI RAKYAT sangat berSIMPATI terhadap DS Najib meLEBIHi Pemuda UMNO dan rakan-rakan seBNnya yang lain.. Kalau diTAKDIRkan DS Najib terpaksa berTANDING tanpa NAMA UMNO/BN pun RAKYAT tetap akan pilih DS Najib.. Sudah tentu sebagai PEMIMPIN berJIWA BESAR, DS Najib TIDAK akan meninggalkan tanggungjawabnya terhadap PARTInya.. Walaupun mereka HARAM TIDAK berTERIMA KASIH terhadap DS Najib yang berKERJA keras memulihkan IMEJ PARTI yang diJAHANAMkan mereka, kita PERCAYA MAJORITI RAKYAT sudah mula YAKIN dengan DS Najib..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan