Friday, September 07, 2012

TAKUT tak terJAWAB pasal hubungan SONGSANG '3 SOME' PAS + PKR + DAP La'anatullah PUNCA USTAZ Azhar TOLAK jadik CALON?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

TIDAK SALAH pun untuk USTAZ Azhar IDRUS menolak jadik calon PRU-13 PAS di Terengganu.. TOLAK jadik calon PAS bukannya berMAKNA TOLAK ISLAM pun.. PAS sendiri TAK akan menJADIkannya sebagai ISU BESAR walaupun dari satu SUDUT berBEZA, RAMAI mengANGGAP penolakkan USTAZ Azhar ini sedikit seBANYAK meMALUkan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang menJADIkan dia sebagai IKON untuk mengutuk UMNO/BN.. Apa pun, PENGARUH dan ke'GLAMOUR'an yang diMILIKki oleh USTAZ Azhar TIDAK mampu diLAWAN oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Mereka sudah tentu TIDAK mahu cari pasal dengannya..

Lagi pun, Lebai-Lebai DUNGU PAS hari ini boleh diUMPAMAkan TENAT macam Mursyidul AMnya jugak iaitu Pok Nik 'ALAIHISSALAM'.. PARTI ini selepas kena 'STROKE' DATUK Hassan ALI, datang pulak 'HEART ATTACK' USTAZ Nasharudin Mat ISA.. Jadik, memang DUNGUlah Lebai-Lebai PAS ini kalau mereka SENGAJA cari pasal dengan USTAZ Azhar pulak.. Biarlah MUKA mereka TEBAL bila USTAZ Azhar menolak PELAWAan mereka daripada PAS hancur kerana meMUSUHi ISLAM itu sendiri.. Lagi pun, selagi USTAZ Azhar sanggup diUSUNG ke sana ke mari oleh PAS, sekurang-kurangnya TEBAL MUKA mereka TAK la KETARA mana!

USTAZ Azhar kata dia MENOLAK kerana mahu berDAKWAH dengan CARAnya terSENDIRI.. ->KLIK<-

BAGUSlah.. Kerana ianya secara TIDAK langsung memBUKTIkan Lebai-Lebai DUNGU PAS sebenarnya GAGAL dalam bab menDAKWAH sekutu mereka iaitu DAP La'anatullah.. Sebaliknya, DAP La'anatullah pulak yang berjaya menDAKWAH Lebai-Lebai DUNGU PAS hingga ISLAM menJADI bahan HINAan semata-mata untuk mengGEMBIRAkan SEKUTU mereka ini.. Kalau USTAZ Azhar pun tahu SUKARnya berDAKWAH melalui PAS, ADA pulak ARTIS-ARTIS yang PERASAN mereka tuh LAYAK berDAKWAH hanya selepas menyertai PAS?

Kita PERCAYA kot mana sekalipun USTAZ Azhar tetap dengan LANTANGnya terhadap Kerajaan UMNO/BN walaupun dia TAHU Lebai-Lebai DUNGU PAS ini pun lebih HAPRAK.. Mungkin ada HIKMAHnya kepada Kerajaan UMNO/BN untuk melihat semula STRATEGI bagi menDEKATi orang macam USTAZ Azhar ini mengikut STRATEGI 'BLUE Ocean' yang diMINATi DS Najib? Pada kitalah, jangan berMUSUH dengan orang yang TIDAK berMUSUH walaupun kita NAMPAK dia 'PROVOKE'.. Buang MASA dan TENAGA aje.. Lebih BAIK meLAYAN MUSUH yang terang-terang cari pasal dengan kita macam Lebai-Lebai DUNGU PAS itu..

Lagi pun, USTAZ Azhar mungkin TAHU dia pun akan meLATAH macam Lebai-Lebai DUNGU PAS yang lain jika perSOALan seperti HUDUD, KES MAKSIAT para PEMIMPIN PKR dan ISU pengHINAan ISLAM oleh DAP La'anatullah diKEMUKAkan.. Jadik, lebih BAIK 'PLAYSAFE' dan TUMPUkan kepada NIAT untuk berDAKWAH aje.. Sekurang-kurangnya, tak perlulah berKONGSI DOSA dengan para PEMIMPIN sekutu PAS tersebut seperti mana Lebai-Lebai DUNGU PAS yang lain.. Ye la.. BAYANGkan kalau keSAHIHan VIDEO SEKS Penasihat PKR pun GAGAL diJAWAB, tak ke dia pun tumpang berDOSA sama kerana memBELAnya?

APA pun, kita TAK tahu bila PRU-13 dan mungkin jugak USTAZ Azhar akan berUBAH FIKIRannya.. Sedangkan DATUK Dr. Harun DIN pun boleh terPENGARUH, tak MUSTAHIL USTAZ Azhar jugak boleh terGODA dengan pujuk RAYU Lebai-Lebai DUNGU PAS tersebut untuk jadik CALON.. Awal-awal ni mungkin NAMPAK dia 'JUAL MAHAL' tetapi manalah tahu kalau NAWAITU yang MULIA itu pun boleh HILANG.. Bukankah para ARTIS yang masuk PAS jugak memPUNYAi NAWAITU yang SAMA tapi akhirnya TENGGELAM jugak dalam keSESATan PAS yang NYATA? Nak PATAH balik, MUKA dah TEBAL pulak dah..

Wallahualam..

2 comments:

  1. penceramah bebas/jemputan ngan penceramah dalaman .....siapa dibayar lebih ?

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Err.. Kalau diBAYAR pun biasanya jarang MENGAKU.. Tak pun diKATAnya DERMA IKHLAS ke DERMA JIHAD ke apa ke... HE!HE!HE!

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan