Wednesday, September 12, 2012

Kaum INDIA MUSLIM dan Tarian SUMAZAU diHINA dek kaum 'PENDATANG' dalam PR kerana sifat RASIS mereka..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

PERGH... Bukan MAIN HEBAT lagi puak-puak DUNGU dalam PR mengHINA RAKYAT di NEGARA ini.. DiULANGi, mengHINA RAKYAT di NEGARA ini yang berBILANG KAUM dan AGAMA.. PR yang terDIRI daripada DAP La'anatullah, PARTI SEKSUAL PKR dan Lebai-Lebai DUNGU PAS terLUPA bahawa mereka sendiri terdiri daripada golongan KAUM dan penganut AGAMA yang diHINA mereka.. Dengan KATA lain, mereka TIDAK boleh meNAFIkan bahawa KAUM atau penganut AGAMA yang diHINA oleh mereka ini jugak bukan ahli PARTI mereka.. Tapi BIASAla.. UNDI nak, HINA orang pun nak jugak.. TAMBAH pulak kalau yang dah memang sedia RASIS seperti DAP La'anatullah tuh..


BLOG The UNSPINNERS dan SHIZONE hari ini menDEDAHkan betapa RASISnya SENATOR DAP berNAMA S. Ramakrishnan ini.. Seperti keBODOHan PEMIMPIN kaum INDIA lain di dalam DAP La'anatullah, dia memanggil kaum INDIA MUSLIM sebagai 'Melayu PALSU' atau 'FAKE Malays'.. ->KLIK<-

DAP La'anatullah memang RASIS kerana walaupun mereka menDAKWA PARTI mereka berBILANG KAUM, hakikatnya kaum CINA yang mengANGGOTAi DAP La'anatullah ini adalah SAKI-BAKI keturunan pengGANAS KOMUNIS yang memBUNUH RAMAI RAKYAT di NEGARA ini.. Manakala kaum INDIA dalam DAP La'anatullah pulak adalah suku-sakat pemBUNUH Mahatma GHANDI dan peRUNTUH MASJID Babri di benua INDIA serta bekas ahli LTTE yang memBUNUH JUTAan RAKYAT Sri Lanka.. Sebab itulah mereka GAGAL menerima hakikat keRAKYATan mereka di NEGARA ini bukannya 'FREE'!

KeRAKYATan mereka ini diBERIkan selepas para PEMIMPIN Melayu/ISLAM berTOLAK ANSUR demi menDAPAT keMERDEKAan NEGARA ini.. Hakikatnya, mereka yang dibawak oleh BRITISH semasa zaman KOLONIAL sebagai BURUH di lombong, ESTET dan 'CONSTRUCTION' ini sebenarnya sudah pun TIDAK berNEGARA.. NEGARA asal mereka pun ENGGAN menerima kembali mereka.. Nak tinggal di UK pun BRITISH tak nak bagi kerana bangsa Mat SALLEH ni memang tak mahu DNA keturunan mereka diKOTORi.. Mereka dikira berTUAH kerana kaum Melayu/ISLAM di NEGARA ini sudi menerima mereka secara berSYARAT.. SYARAT yang LAZIM sebagai WARGANEGARA!

SENATOR DAP La'anatullah itu mungkin LUPA bahawa kaum INDIA MUSLIM telah lama tinggal di NEGARA ini berbanding TOK NENEKnya yang di'IMPORT' oleh BRITISH dahulu.. BUKU Sejarah MELAYU telah menCATATkan adanya kaum INDIA MUSLIM zaman KeSULTANan Melaka.. Malah, MASJID tertua di Pulau Pinang jugak diBINA oleh kaum INDIA MUSLIM ini.. HAKIKATnya, DAP La'anatullah mengHINA kaum INDIA MUSLIM seolah-olah mereka TIDAK sedar mereka sendiri pun ASALnya penDATANG?



KLIP VIDEO di atas ini wajar diJADIkan petunjuk bahawa DAP La'anatullah memang berHASRAT untuk menJADIkan 'NANA, MAMU dan MAMI' Tanjong seperti kaum ROHINGYA di MYANMAR.. Itu pun RAMAI 'NANA, MAMU dan MAMI' tak NAMPAK lagi..

Ketika DAP La'anatullah sibuk mengHINA kaum INDIA MUSLIM kerana KAITAN perSAMAan AGAMA mereka dengan kaum Melayu/ISLAM, tak KURANG jugak SPESIS DUNGU dalam PKR dan Lebai-Lebai DUNGU PAS mengHINA kaum PRIBUMI di Sabah dan Sarawak.. Kita PERCAYA RAMAI belum lupa pengHINAan PRESIDEN PAS dan DAP La'anatullah terhadap kaum PRIBUMI Sarawak.. ->KLIK<-



Kali ini, PRIBUMI Sabah pulak diHINA oleh PR dengan mengatakan Tarian SUMAZAU kaum KADAZAN Dusun adalah untuk golongan rendah AKHLAK.. ->KLIK<-


Walaupun laman WEB ASAL yang memaparkan pengHINAan tersebut telah diPADAMkan mungkin kerana puak-puak PR ini menyedari keBODOHan mereka, namun kaum KADAZAN Dusun boleh menyaksikan sendiri 'PRINT SCREEN' yang berjaya di'CAPTURE' sebelum mereka memadamkannya dan BANDINGkan..


TerTANYA-TANYA kita adakah Wilfred BUMBURING dan Lajim UKIN jugak mengHALALkan pengHINAan sebegini KONONnya kerana mengHORMATi Penasihat PKR yang menJIJIKkan itu?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan