Thursday, September 13, 2012

Nak jadik USTAZAH dah jadik 'AUTA-zah', nak jadik KHATIB, dah jadik macam RAHIB..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Anda mungkin terHIBUR seperti menonton RANCANGAN Raja LAWAK di TV apabila menDENGAR CERAMAH Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Namun demikian, anda jugak TIDAK terKECUALI daripada menDAPAT DOSA kerana TIDAK ada CERAMAH Lebai-Lebai DUNGU PAS yang TIDAK memPERTIKAIkan keISLAMan orang ISLAM lain, memecah-BELAHkan UMAT dan mengHINA orang ISLAM lain.. TAMBAH pulak kalau penCERAMAH itu meLETAKkan PAS itu sebagai lebih ISLAM berbanding umat ISLAM lain seolah-olah ISLAM sejak dari zaman Rasulullah SAW itu bukan ISLAM yang sebenar.. Inilah 'PENYAKIT' mereka sebenarnya..

Kita TIMBULkan perkara ini kerana kalau DOSA setakat Lebai-Lebai DUNGU PAS yang berCERAMAH itu aje tak apala.. Namun, anda yang menDENGAR jugak TIDAK terKECUALI turut sama berDOSA.. Tak ke BODOH namanya jika anda menDAPAT DOSA atas perTUTURan atau perBUATan orang lain? CONTOHnya apabila anda menDENGAR seorang KHATIB berKHUTBAH menDAKWA KONONnya ada pihak berMIMPI mengatakan seorang PEMIMPIN POLITIK PKR yang GAGAL memBUKTIkan dirinya TIDAK berZINA dengan AMOI Cina akan memimpin UMAT ISLAM di akhir ZAMAN seperti RAKAMan ini..



Jelas sekali KHATIB dalam RAKAMan AUDIO ini bukan sahaja meMALUkan seluruh umat ISLAM, malah patut diHUKUM BUNUH kerana pengHINAannya terhadap Rasulullah SAW menyamai apa yang diLAKUkan oleh Salman RUSHDIE! Inilah satu lagi BUKTI betapa ajaran PAS itu sememangnya SESAT..

Kita TIDAK tahulah KHATIB ini menDAPAT WAHYU dari TUHAN yang mana SATU.. Yang NYATAnya, baik 'MESSIAH' yang diPERCAYAi oleh UMAT Kristian atau pun IMAM Mahdi yang diPERCAYAi oleh golongan SYIAH, PEMIMPIN akhir ZAMAN itu bukanlah seorang yang KANTOI berZINA dengan AMOI Cina dan ada RAKAMan VIDEO pulak tuh! Siapa nak SELAMATkan siapa nih? HE!HE!HE!



Dalam pada itu, UMAT ISLAM jugak TIDAK seHARUSnya diperBODOHkan dengan ARTIS-ARTIS yang KONONnya INSAF dan menjadi penCERAMAH untuk PAS.. Antara ARTIS PAS yang semakin 'GLAMOUR' kerana memaparkan keJAHILannya tentang ISLAM menerusi CERAMAH PAS adalah 'AUTA-zah' ABBY ini.. Payah nak KATA, tapi seolah-olah ILMU yang diMILIKki oleh ULAMA ISLAM seluruh DUNIA pun TIDAK seTANDING dengan ILMUnya yang baru INSAF!



HE!HE!HE! Kita berTERIMA kasih kepada juruBLOG Abang Din TURTLE kerana meRINGKASkan CERAMAH 'AUTA-zah' ABBY seperti berikut.. ->KLIK<-

1 - Kehidupan kita langsung tidak mengikut syariat Islam

2 - Pas telah mengajar Abby faham SEMUA APA YANG RAKYAT MAHU

3 - Malaysia dalam keadaan bahaya sekarang dari segi agama, dari segi ekonomi, dari segi kebangkitan rakyat ..... sebab tu lah Umno marah sekarang ni !

4 - Saya jadi begini bukan disebabkan Norman Hakim.

5 - Orang Islam kena pilih pemimpin dari kalangan orang Islam.

6 - Hasil ceramah2 Pas yang dihadiri, rumusan Abby - Negara langsung tidak mengikut syariat Islam walaupun Perlembagaannya mengatakan negara Islam.

7 - Lelaki yang tidak tutup aurat sebanyak 3 kali ( contoh main bola pakai seluar pendek atas dari lutut ), dia tak boleh jadi wali.

Sebenarnya ini adalah SKRIP 'STANDARD' mana-mana penCERAMAH PAS yang sering memPERTIKAIkan keISLAMan orang ISLAM di NEGARA ini.. Yang KELAKARnya tuh, dalam pada dok TUDUH KONONnya kita SEMUA nih hidup tak ikut SYARIAT ISLAM, adakah mereka LUPA bahawa mereka jugak 2X5 kerana mereka adalah RAKYAT di NEGARA ini? Jadik 'AUTA-zah' ABBY dan SEMUA Lebai-Lebai DUNGU PAS kenalah mengakui segala IBADAT mereka TIDAK SAH kerana IBADAT tersebut dilakukan di NEGARA yang KONONnya TIDAK mengikut atau mengAMALkan SYARIAT ISLAM? Kan dah NAMPAK 'POINT' BODOH dia?

Kita SERAHkan kepada anda untuk meNILAI 'POINT' 1 hingga 6.. Kita nak ULAS 'POINT' ke-7.. Apabila 'AUTA-zah' ABBY berKATA sedemikian, dia patut tengok jugak adakah BAPAKnya sendiri TIDAK pernah langsung meLANGGARi apa yang diSEBUTnya itu seUMUR hidupnya? Jangan SEBUT sebarangan, kalau TAK maunya perNIKAHan dia dulu pun tak SAH dan anak-anaknya boleh berSTATUS anak H**AM! Inilah NAMAnya memperBODOHkan diri sendiri depan PENGIKUT! Bagaimana agaknya dengan AURAT seorang PEMIMPIN PKR yang terDEDAH dalam VIDEO SEKS dengan AMOI Cina? Anak dia KAHWIN secara HARAM ke? Err.. 'AUTA-zah' ABBY dulu AURAT dah terDEDAH entah berapa JUTA kali? HE!HE!HE!

Lagi SATU, 'POINT' ke-7 tuh jugak meNAMPAKkan 'AUTA-zah' ABBY ini macam meROYAN semacam aje.. Mungkin dia KECEWA dengan LELAKI kerana keGAGALan dalam perNIKAHan dan perCINTAannya sebelum diperBODOHkan untuk menyertai PAS? Yang nih PAYAH nak CAKAPla pasal semuanya TAKDIR dan ATURan Allah SWT.. Kalau ANTI sangat kat LELAKI, boleh aje jadik pejuang LGBT kalau Lebai-Lebai DUNGU PAS IZINkan! Kita NASIHATkan JUMPA aje Dr. Fadzillah KAMSAH untuk mengubati JIWA yang meROYAN tuh.. Ini dok JUMPA Lebai-Lebai DUNGU PAS yang memang GILA SEKS, sah-sah le ROSAK! KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

2 comments:

  1. Tuan,

    arba'iyah ni sendiri cukup kuat menentang poligami sbb tak benarkan suaminya berbini lain & sanggup meminta cerai depan umum, macam masna dia nak jadi muslimat pas yg taatkan suami? atau dia dah telan ludah dia sendiri, jadi 'jinak' & 'lembik tengkok' bila sanggup jadi bini ke2, 3 @ 4 kepada mana2 pemimpin @ ustaz @ pak lebai pas? maklumla, nakkan surga pas?

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    En. BOHMAU, nasibnya sebagai seorang WANITA memang MALANG tetapi BODOHnya dia kerana GAGAL meLIHAT NASIB MALANGnya itu sebagai ujian Allah SWT..Nampak macam dia meLETAKkan PAS itu jauh lebih TINGGI daripada Allah SWT..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan