Wednesday, October 17, 2012

Siapakah PEMIMPIN POLITIK PR yang ber'KAWAN' dengan pemBUNUH umat ISLAM di Selatan Filipina ini?



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Malaysia sebenarnya sudah LAMA berUSAHA untuk keDAMAIan di Selatan Filipina.. USAHA ini sebenarnya sudah WUJUD sejak zaman KONFRANTASI lagi.. FAKTA ini TIDAK perlu pun pengIKTIRAFan oleh puak-puak DUNGU dalam PR sebaliknya CUKUPlah RAKYAT di Selatan Filipina sendiri mengakuinya.. Ianya SAMAlah seperti BAKTI yang telah diTABURkan oleh TUN Dr. Mahathir kepada umat ISLAM Bosnia walaupun cuba diNAFIkan oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Hakikatnya, TIDAK ada sesiapa pun dalam DUNIA ini yang WARAS terINGIN meMINTA jasa BAKTI Penasihat PKR, Pok Nik 'ALAIHISSALAM' atau musuh-musuh ISLAM dalam DAP La'anatullah untuk menyelesaikan KONFLIK.. Makin PARAH lagi KONFLIK tuh adala! HE!HE!HE!

Sudah tentu Penasihat PKR yang lebih mementingkan keSELAMATan Israel TIDAK akan diJEMPUT oleh RAKYAT Palestin untuk memBANTU mereka.. Sudah tentu Pok Nik yang GAGAL segala-galanya itu TIDAK akan diJEMPUT untuk menyelesaikan KONFLIK di Selatan Thai.. Selama ini pun cuma PEMIMPIN ISLAM dari UMNO/BN sahaja yang bertungkus-lumus memBANTU umat ISLAM di seluruh DUNIA atas semangat UKHUWAH.. Sebaliknya, Lebai-Lebai DUNGU PAS pulak hanya TAHU mengHANCURkan UKHUWAH yang cuba diBENTUK sejak sekian LAMA demi menJADI tukang BASUH BERAK kepada para PEMIMPIN DAP La'anatullah.. Jadik, RAKYAT di NEGARA ini patut berBANGGA atas usaha para PEMIMPIN ISLAM dari UMNO/BN ini..

Sudah tentu MALAUN seperti Penasihat PKR BENGANG apabila melihat DS Najib diBERIkan LAYANan ISTIMEWA kerana peranan Malaysia untuk meWUJUDkan keAMANan di Selatan Filipina.. Dia cuba meNAFIkan sumbangan DS Najib dan Kerajaan UMNO/BN dengan memperLEKEHkan peranan mereka.. KATAnya,

"Selepas Presiden (Filipina) baru, Benigno Aquino...Dia ambil inisiatif awal untuk adakan rundingan dan Malaysia beri sokongan.. FAKTANYA, (ini) Inisiatif Presiden baru, kerana  inisiatif beliaulah dapat penyelesaian. Bukan sahaja perjanjian tetapi perlaksanaan." ->KLIK<-

Penasihat PKR mungkin terlampau KHAYALkan aksi XXX gamaknya kerana GAGAL menyedari bahawa sebelum ini pun Kerajaan Malaysia memang pernah mengUSAHAkan perJANJIan DAMAI di Selatan Filipina.. Malah, NEGARA ini sentiasa memBERIkan perLINDUNGan kepada para peLARIan akibat KONFLIK tersebut.. Yang sentiasa mengGAGALkan dan sentiasa ingin perTUMPAHan DARAH berlaku ialah 'KAWAN' Penasihat PKR ini seperti mantan Presiden Filipina, JOSEPH Estrada (Bukan 'Joseph LIM' Khalifah kat Pulau Pinang tu yee..).. 

Kenapa agaknya Penasihat PKR 'TIDAK BERANI' menonjolkan peranan 'KAWAN'nya ini? MALU ke? Almaklumlah, 'KAWAN'nya ini jugak diKATAkan kuat KETAGIH SEKS sepertinya jugak.. Tu pasal diHUMBANkan oleh RAKYAT Filipina pada TAHUN 2001.. Hakikat SEJARAH TIDAK dapat meNAFIkan bahawa 'KAWAN' Penasihat PKR ini seorang yang LAPARkan DARAH.. Seperti Penasihat PKR, dia pun bukanlah seorang yang berPELAJARan dan tahu mengGUNAkan OTAK pun.. ->KLIK<-

Sebab itulah MUDAH untuk dia menJALINkan HUBUNGAN 'SILATURRAHIM' dengan orang sebegini menJIJIKkan! Oleh itu, tak HAIRANlah 'KAWAN'nya ini masih mahu menumpahkan DARAH umat ISLAM bangsa MORO walaupun semasa perJANJIan DAMAI sedang berlaku hari ini.. Kita PERCAYA mungkin sebab SETUJU dengan 'KAWAN'nya itulah Penasihat PKR menunjukkan REAKSI yang HAMBAR terhadap perJANJIan DAMAI yang meLIBATkan Kerajaan Malaysia sebagai orang TENGAH.. 

Jelas sekali di sini bahawa RAKYAT di NEGARA ini telah diperLIHATkan betapa BURUKnya kePERIBADIan Penasihat PKR seKELUARGA kerana sering menJALINkan HUBUNGAN dengan pemBUNUH umat ISLAM di seluruh DUNIA! Tak cukup dengan 'KAWAN' ZIONIS Neo-CON di US, dia ber'CEMOLOT' pulak dengan Estrada yang berLUMURan DARAH umat ISLAM dan RAKYATnya sendiri.. Hakikat yang menJIJIKkan dan menakutkan tetapi masih dianggap SUCI oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS seperti Pok Nik yang sanggup 'MenSUCIkan'nya? Jenuhlah Pok Nik nak kena berLAKON ZUHUD demi MENIPU para PENGIKUTnya agar dapat menerima orang seJIJIK Penasihat PKR ini.. Takpe la Pok Nik.. Berapa LAMA lagi dia nak HIDUP pun..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan