Sunday, January 11, 2015

MUSIBAH BANJIR memperLIHATkan PE'EL para PEMIMPIN MASA hadapan yang berGAYUT di PINGGANG 'BOSS' Pemuda UMNO!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

MUSIBAH BANJIR sepatutnya menjadik ALASAN untuk UMAT Melayu/ISLAM bersatu tanpa mengira FAHAMan POLITIK.. Namun demikian, ada jugak SPESIS UMAT Melayu/ISLAM yang MUDAH diBELI oleh KAUM 'AH-Beng' SPESIS KRISTIAN 'EVANGELIST' samada dalam UMNO dan PAS dengan TUJUAN agar PENYOKONG keDUA-DUA PARTI ini KEKAL berTELAGAH walaupun diTIMPA MUSIBAH.. Sebab itulah kita meLIHAT bukan aje saling TUDUH-menuduh antara UMNO dan PAS, malah NGO-NGO Melayu/ISLAM seperti PERKASA dan ISMA jugak turut SAMA diLIBATkan dalam perTELAGAHan ini.. Kenapa begitu MUDAH kita diHASUT ye? ->KLIK<-


Memang tak masuk AKAL untuk seorang PEGAWAI KHAS yang jugak KETUA PEMUDA UMNO Lenggong menumbuk seorang KETUA WIRA PERKASA semasa MESYUARAT untuk memBANTU MANGSA BANJIR di PARLIMEN Lenggong.. Untuk REKOD, ini bukan kali PERTAMA WUJUDnya SIKAP BIADAB yang diPAMERkan oleh mereka yang diKATAkan orang di keliling PINGGANG 'BOSS' Pemuda UMNO ini.. Sebelum ini seorang PEGAWAI KBS jugak telah berSIKAP BIADAB terhadap TS Zam apabila dia pernah memBURUKkan CAFE TS Zam di dalam FACEBOOK.. 


Mungkin orang yang berSIKAP sebeginilah kot yang akan diKATAkan menepati HASRAT DS Najib sebagai PEMIMPIN di MASA hadapan? Habis ROSAK NEGARA! SIKAP sebegini amat menJELEKkan kerana tatkala seSAMA UMAT Melayu/ISLAM perlu diBANTU, mereka yang nak memBANTU pulak saling berGADUH sampai berJAHIT-JARUM.. IRONInya, keBERANIan yang SAMA TIDAK pulak diPAMERkan dalam ISU-ISU yang meLIBATkan kePENTINGan Melayu/ISLAM? CONTOHnya,


Haa.. Mana dia 'ABANG Long' Pemuda UMNO Lenggong tadi? Mana dia 'BOSS' Pemuda UMNO yang menjadik tempat dia berGAYUT? Orang secara TERANG lagi JELAS mengHINA ISLAM, takde pulak nak pergi TIBAI mereka ini? Kalau seSAMA Melayu/ISLAM pulak sampai berDARAH, berJAHIT sana-sini sanggup berGADUH hanya kerana perkara REMEH? Kalau dengan 'AH-Beng' KRISTIAN 'EVANGELIST' peMAKAN BABI yang mengHINA ISLAM, TAKUT pasal nanti takdela SPONSOR?  


Untuk kesekiankalinya kita jadik CUAK dan JIJIK dengan 'BOSS' Pemuda UMNO dan mereka yang berGAYUT di keliling PINGGANGnya.. Kita jugak semakin RAGU-RAGU dengan INISIATIF berKAITAN BELIA seperti PARLIMEN BELIA yang diKATAkan IDEA PM DS Najib sendiri tetapi mereka yang menjadik JUAK-JUAK ialah mereka yang berGAYUT di keliling 'BOSS' Pemuda UMNO tadi..


Apakah PARLIMEN BELIA ini bakal diperGUNAkan untuk meRAMAIkan SPESIS LIBERAL yang BERANI memBELASAH seSAMA Melayu/ISLAM sahaja? Apakah PARLIMEN BELIA ini MEDAN untuk meLAHIRkan SPESIS yang akan memastikan PERUT sendiri dah BUNCIT dan bila ada diLENGKAPi dengan KAMERA 'SELFIE' BARUlah nak JUMPA RAKYAT? ->KLIK<-

Wallahualam.. 

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Bukan main samseng org2 suruhan KJ.
    dh mula tunjuk belang, anti Melayu dan perjuangan..

    KJ...KJ.. lama mana kau nk berpura2.. sesumpah.. Najib.. simpan lah kepercaaan tu pd sesumpah,,

    Berani dgn org2 kecik PErkasa.. kalau hebat sgt pergi lah cari bapak2 racist envagelist DAP nuh wahai macai KJ!

    ReplyDelete
  3. Aku sejak lama dulu dah tak percaya pada spesis 'makhluk belaan' cinabeng ni, sejak dari zaman Pak Lah lagi bila dia memainkan peranan aktif utk 'menghilang dan menghapuskan' pengaruh dan jasa-jasa Tun M pada negara.

    Kalau inilah jenis manusia yg PM nak jadikan pemimpin negara masa depan, aku gerenti negara ni akan 'terjual' pada kafir harbi yg sponsor dia selama ni.

    ReplyDelete
  4. ARAH TUJU PEMUDA UMNO KINI MERAGUKAN KERANA BANYAK KECELARUAN.MALANGNYA UMNO DIALAF INI.

    ReplyDelete
  5. KJ mindset mcm Anwar,mmg nak jadi PM by all means. Jgn igt kami lupa dosa kamu jadi defacto PM Zaman pak mertua ko.

    ReplyDelete
  6. Biasanya ahli umno bergaduh untuk merebut peruntukan untuk masuk poket.kalu tak menyamun..bukan ahli umno namanya.mungkin ahli perkasa tu nak rembat jugak..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan