Thursday, February 26, 2009

Sedikit CORETAN kepada mereka yang TAK PUAS HATI

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HE!HE!HE! Nampaknya ada USAHA daripada seseorang untuk menutup Blog saya dan menjadikannya sebagai SPAM Blog.. Mintak maaflah, selagi ada internet, dan PC, mustahil niat BURUK anda itu akan berhasil.. Hentikanlah tindakkan anda yang sekaligus melambangkan keBODOHan anda dan betapa JUMUDnya anda hingga tidak mahu menerima pendapat orang lain..

Blog ini telah banyak mengulas isu-isu yang agak 'PANAS'.. Antaranya adalah seperti isu LCCT di Labu, Pemilihan UMNO, LALAT-LALAT TAIK yang wujud dalam UMNO, Peralihan kuasa di Perak, Pembelian IJN oleh Sime Darby dan lain-lain.. Namun, saya rasa isu yang paling 'memedihkan hati' mereka adalah isu berkenaan PPMSI.. Saya sedar tentang betapa 'KHIANAT'nya mereka ini hinggakan mereka tidak mahu menerima pandangan atau pendapat yang tidak sehaluan.. Namun itu adalah lumrah kehidupan manusia yang sentiasa berbeza pendapat.. Melainkan kalau BEROK MAT YEH tu lain cerita le.. HE!HE!HE!

Saya akan terus menulis.. Meluahkan pendapat saya sendiri.. Saya tak kisah kalau pendapat saya tidak disenangi atau dibantah.. Itu hak anda.. Namun anda juga kenalah menerima hakikat bahawa fungsi sebenar Blog adalah merupakan coretan persendirian pemiliknya berkenaan sesuatu perkara yang pemiliknya ingin suarakan.. Kalau anda nak 'IGNORE' Blog ini, saya tak kisah pun.. Cuma sikap 'Marahkan nyamuk kelambu dibakar' tuh janganlah diamalkan pasal dikhuatiri anda yang dok bawah kelambu tuh! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan