Thursday, October 29, 2009

Gula-gula HACKS pemberian DS Zambry kepada DS Nizar yang 'MERAGAM' semasa sidang DUN Perak


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HE!HE!HE!

BAGAIMANA ANDA MEMUJUK ANAK-ANAK KECIL ANDA YANG MERAGAM ATAU BUAT PERANGAI DI HADAPAN KHALAYAK RAMAI?

Mungkin lain ibu-bapa, lain caranya.. Namun, rasanya ibu bapa kita zaman dahulu sering memujuk anak-anak kecil yang MERAGAM dengan memberikan gula-gula atau 'coklat' sebagai satu cara untuk memujuk mereka.. Biasanya anak-anak ini akan terdiam atau berhenti MERAGAM apabila disuakan gula-gula oleh ibu bapa mereka.. Mungkin begitulah jugak cara ibu bapa DS Nizar zaman dahulu memujuknya apabila dia MERAGAM..

Semalam semasa sidang DUN Perak, sekali lagi DS Nizar dan kuncu-kuncuya yang sebahagian BESAR adalah daripada 'PARTI RACIST KIASU' cuba membuat KECOH dan menarik perhatian UMUM terhadap tuntutan mereka.. Tindak-tanduk mereka yang cuba menimbulkan KEKECOHAN atau MERAGAM seperti anak-anak kecil mendapat PUBLISTI meluas media-media yang turut membuat liputan sidang DUN semalam.. Rasanya anda semua pun tahu apabila menonton dan membaca media-media yang dimaksudkan..

Namun, kali ini nampaknya tindakkan mereka dilihat GAGAL meraih simpati sesiapa pun.. Malah, tindakkan mereka yang dipaparkan menerusi media hanya menjadi bahan LAWAK JENAKA kepada sesiapa yang mengikuti perkembangannya sidang DUN Perak semalam.. Apa yang lebih LUCU lagi apabila kita membaca bagaimana MB Perak ketika ini DS Dr.Zambry 'MELAYAN' tindak-tanduk DS Nizar dan KUNCU-KUNCUnya daripada 'PARTI RACIST KIASU' yang MERAGAM semalam..

‘‘Dulu mereka begitu biadab dengan menyerang kita sampai tahap luar batasan dan naik atas meja. Apabila masyarakat tidak suka dengan perangai itu, kali ini mereka cuma menjerit-jerit sahaja.

‘‘Saya seperti biasa sentiasa senyum terhadap mereka. Malah Nizar bersalaman dengan saya dan sempat ambil gula-gula Hacks saya,” katanya.


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1029&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm


KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!

DS Nizar seolah-olah seUMPAMA anak kecil yang MERAGAM dan hanya menuntut perhatian aje! Apabila diberi GULA-GULA HACKS, maka diamlah dia!

KAH!KAH!KAH!

Syabas DS Dr.Zambry!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan