Saturday, December 26, 2009

Pemimpin POLITIK Melayu sekarang hampir semuanya kena genggam 'TELOQ' dan mudah diperkotak-katikkan!


ASSAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Jika anda BANGSA Melayu, anda seharusnya merasakan bahawa BANGSA anda adalah dalam kedudukan KECEMASAN atau 'RED ALERT' akibat ancaman terhadap KREDIBILITI bangsa anda semakin menjadi-jadi.. Bangsa Melayu kalau kita LIHAT hari ini bukan sahaja 'HANYUT' dengan HIBURAN tanpa batasan, malah bangsa Melayu semakin terpengaruh dengan HASUTAN dari pihak luar untuk mengHINA diri mereka sendiri..

Bangsa Melayu terpaksa mengakui bahawa SELEPAS berakhirnya pemerintahan 4 Perdana Menteri terdahulu, bangsa Melayu semakin kurang PEMIMPIN yang berWIBAWA seperti Dato Onn, Tunku Abdul Rahman, Tun Razak, Tun Dr. Ismail, Tun Ghaffar, arwah Dato' Harun Idris, arwah Syed Jaafar Albar, Tun Hussein Onn, Dr. Burhanuddin Al Helmy atau Syed Hussein Al Attas..

Selepas Tun Dr. Mahathir bersara, hampir tiada pemimpin Melayu baik dari UMNO mahu pun dari PAS yang setanding dengan beliau -> DIHORMATI oleh KAWAN dan LAWAN..

Yang ada cuma ahli-ahli POLITIK Melayu yang berNAFSU besar, sanggup memperBODOHkan rakyat, LIAR, mengumpul harta secara TAMAK, tidak prihatin dengan NASIB rakyat dan GEMAR mencari PUBLISITI murahan.. Tok sah dok kira la parti apa pun, baik UMNO mahu pun PAS, semuanya 2X5 sahaja.. Mereka sanggup melakukan apa sahaja termasuk mengGADAIkan negara, menjual BANGSA dan meLACURkan agama sendiri demi mengejar cita-cita PERIBADI..

DEWASA ini hampir TIDAK ada pemimpin POLITIK Melayu yang sanggup mempertahankan hak-hak bangsanya yang sebenarnya sudah pun termaktub dalam Perlembagaan Negara.. Baik dari UMNO mahu pun PAS, kita dapat melihat GELAGAT para pemimpin ini seolah-olah PENAKUT untuk berhadapan dengan si 'PIGGY' dan parti RACISTnya (UMNO) atau pun ada pulak yang bersekutu dengan mereka ini (PAS)..

KeSUDAHannya, mereka hanya sekadar menjadi 'ALAT MAINAN' atau 'TOY' kepada si 'PIGGY' yang bersungguh-sungguh untuk menjalankan agenda POLITIK parti RACISTnya untuk menjadikan negara ini SAMA seperti negara 'GRAND MASTER'nya di selatan Johor.. Jangan terkejut dalam jangka masa 10 atau 20 tahun lagi, bangsa Melayu akan HILANG segala-galanya di tanah air ini dan menjadi rakyat kepada sebuah REPUBLIK baru..

CUBA kita lihat dalam UMNO:-

-> Apabila anak Pengerusi Parti RACIST memanggil PM kita sebagai 'MURDERER' dalam Dewan Rakyat pada sesi perbahasa bulan Mei lalu, ahli-ahli UMNO dilihat takde perasaan nak menzahirkan keMARAHan pun?
http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/20207-gobind-accuses-najib-of-murder-and-gets-thrown-out

-> Apabila beberapa orang Melayu di Shah Alam masuk mahkamah kerana menZAHIRkan perasaan tidak PUAS hati mereka terhadap isu pembinaan KUIL berhampiran kediaman mereka, langsung tidak ada sebarang bentuk pembelaan daripada UMNO dan PAS? Walhal masa tu ada 'mangkuk' yang mempersoalkan tentang suara azan 5 kali sehari?

-> Apabila BEKAS PM Melayu seperti Tun Mahathir diFITNAH oleh si 'PIGGY' baru-baru ini.. Hampir tiada orang UMNO yang tampil membela beliau? Sedangkan Tun adalah bekas Presiden UMNO dan masih menjadi ahli UMNO no.1?

-> Dengan memBIARkan PESALAH POLITIK WANG berleluasa dalam parti, UMNO sebenarnya menDEDAHkan parti mereka sendiri kepada segala bentuk SERANGAN KEMUSNAHAN oleh lawan mereka sendiri dari parti RACIST..

-> Apabila kuasa Sultan-Sultan Melayu, bahasa Melayu dan peruntukan pembinaan masjid dipersoalkan oleh parti RACIST, sekali lagi hampir tiada RESPON yang diZAHIRkan daripada UMNO dan PAS?

Kalau dalam PAS pulak:-

-> JIJIK benar melihat Lebai dan USTAZAH Jahiliyyah dalam PAS beriya-iya nak mengikut kehendak parti RACIST untuk membina kandang-kandang BABI di Selangor dan Perak..

-> Lebai dan USTAZAH Jahiliyyah dalam PAS turut bersama-sama parti RACIST ketika membela seorang MP yang BERSEKEDUDUKAN dengan 'JANTAN BUKAN MUHRIM'nya.. Apa jenis JAHIL entah?

-> Apabila MP-MP Parti RACIST sewenang-wenangnya mempermainkan AYAT-AYAT SUCI AL Quran sedangkan mereka tidak pun berIMAN dengannya, Lebai dan USTAZAH Jahiliyyah dalam PAS bukan main GILA lagi membela mereka?

-> Presiden PAS pernah membuat AMANAT mengatakan HARAM bekerjasama dengan KAFIR pada tahun 1983 dahulu.. Sekarang dah TELAN LUDAH balik agaknya? Sama jugaklah dengan Pok Nik yang mengatakan kononnya UMNO menolak Islam.. Habis? Kerjasama dengan orang yang tak nak dengar AZAN dalam parti RACIST tu apa kejadahnya?

BAIK pemimpin POLITIK Melayu dalam UMNO mahupun PAS, mereka sebenarnya telah dipegang 'TELOQ' oleh si 'PIGGY' dan parti RACISTnya.. Pemimpin Melayu dalam UMNO habis dengan segala masalah SKANDAL, RASUAH POLITIK WANG dan NEPOTISME.. Si 'Piggy' hanya perlu mengHASUT rakyat dan menimbulkan perasaan BENCI rakyat terhadap UMNO kerana para pemimpin POLITIK Melayu dalam UMNO pun MALAS nak 'MEMBERSIHKAN' parti mereka!

Dalam PAS pulak, sekali lagi si 'PIGGY' telah memegang 'TELOQ' Lebai dan USTAZAH Jahiliyyah dengan segala bentuk 'PENAJAAN', kemudian Lebai dan USTAZAH Jahiliyyah ini terpaksalah IKUT segala kehendak si 'PIGGY' ini.. Kalau tak ikut atau melawan, hilang 'PENAJAAN' nanti macam mana nak MENANG pilihanraya?

Bagaimana dengan PKR? Lagila SUKA si 'PIGGY' memperalatkan Melayu dalam PKR.. Lupakah anda bahawa peguam OKU dari parti RACIST ini adalah peguam BELA kepada Penasihat PKR? Sudah tentu banyak 'FAIL-FAIL SULIT' tentang Penasihat PKR dalam genggamannya.. Dengan kata lain, Penasihat PKR hanya mampu jadik 'PUPPET' kalau tak mau 'LOBANG PECAH' dek parti RACIST tersebut..

BUKTI jelas para Pemimpin Melayu dalam UMNO atau PAS sudah dipegang 'TELOQ' oleh si 'PIGGY' dan parti RACISTnya ialah apabila kedatangan 'GRAND MASTER' dari pulau selatan Johor diberikan sambutan LUAR BIASA mengalahkan sambut Malaikat turun dari langit!

Ada lagikah pemimpin Melayu yang masih kuat JATI DIRInya, berwibawa, berwawasan dan BIJAK berPOLITIK seperti Tun Mahathir dan para pemimpin Melayu terdahulu?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan