Saturday, December 12, 2009

Perkara terang-terang TERMAKTUB dalam Perlembagaan Negara cuba dicabar pun kerajaan & UMNO masih buat BODO?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Semua MAKLUM bahawa fahaman KOMUNIS adalah satu-satunya fahaman yang menolak fahaman keagamaan dan bersikap lebih kepada kebendaan atau materialis.. Atas dasar itulah fahaman KOMUNIS tidak pernah meletakkan kepercayaan kepada Tuhan.. Malah mereka yang berfahaman KOMUNIS seboleh-bolehnya akan menghancurkan kepercayaan terhadap Tuhan dengan apa cara sekali pun.. Di Malaysia yang rakyatnya berbilang kaum dan agama, bukan ASING lagi idealisme KOMUNIS yang meresap ke dalam sebuah PARTI RACIST kaum pendatang yang seboleh-bolehnya cuba menafikan hak-hak orang Melayu dan agama Islam di negara ini..

Dalam KONTEKS Malaysia yang berbilang agama, puak yang berfahaman KOMUNIS ini tidak habis-habis cuba MELAGA-LAGAkan umat Islam dengan penganut agama-agama lain.. Agama Islam menjadi bahan PROVOKASI mereka kerana di rantau ini hanya Malaysia sahaja yang berani meletakkan Islam sebagai agama rasmi, mengadakan sistem Mahkamah Syariah dan menyemarakkan sistem kewangan Islam berasaskan Syariah.. Perkembangan ini sangat ditakuti oleh penganut KOMUNIS dalam PARTI RACIST tersebut kerana Islam yang berkembang akan menyekat pengaruh mereka untuk menguasai NEGARA ini..

Bukan perkara yang BARU jika ada antara penganut KOMUNISME dalam PARTI RACIST tersebut mempersoalkan tentang ketidak-seimbangan peruntukan kerajaan terhadap pembinaan MASJID berbanding dengan rumah ibadat agama lain.. Perkara ini sepatutnya tidak perlu pun menjadi ISU kerana Islam memang diishtiharkan sebagai agama rasmi negara ini.. Malah, dalam PERLEMBAGAAN NEGARA ini, semua Sultan-Sultan menjadi Ketua Agama Islam di negeri masing-masing sementara negeri-negeri yang tidak bersultan, YDP Agong menjadi Ketua Agama Islam.. Namun, ISU ini dibangkitkan dengan tujuan untuk membangkitkan KEBENCIAN terhadap Islam disamping secara tersiratnya sebagai cubaan untuk menyuntik fahaman KOMUNIS yang dianutinya..

Usaha penganut KOMUNIS dari PARTI RACIST tersebut menjadi lebih MUDAH kerana terdapat seorang pemimpin PAS yang sebenarnya nampak macam orang berfahaman FREEMASON, tapi diterima sebagai pemimpin oleh Lebai PAS yang TAKSUB nak kuasa.. Pemimpin tersebut seringkali mengeluarkan kenyataan yang kebanyakkannya tidak menyebelahi Islam tapi oleh kerana ramai Lebai PAS ni sebenarnya jahil agama sendiri, maka berapa KERAT aje yang memBANTAH pemimpin PAS tersebut..


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1211&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_02.htm


BILA DIKATA LEBAI PAS NI JAHIL DAN BODOH AGAMA SENDIRI, TAHU PULAK MARAH?

-------------------------------------------------------------------------------

Satu lagi bentuk cubaan untuk mempertikaikan perkara yang sudah terMAKTUB dalam PERLEMBAGAAN NEGARA ialah apabila seorang peguam benggali OKU yang menjadi peguam kepada PELIWAT TERMASYHUR NEGARA cuba meminta kerajaan menimbang meminda Perlembagaan bagi menjadikan bahasa Inggeris sebagai bahasa rasmi kedua di negara ini.. Benggali OKU ini menyatakan sedemikian kerana TAK PUAS HATI sebab Mahkamah Rayuan menolak rayuan PELIWAT TERMASYHUR NEGARA tadi, dalam kes saman malu terhadap Tun Dr. Mahathir Mohamad berikutan memorandum rayuan yang dikemukakan adalah dalam bahasa Inggeris!


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1211&pub=utusan_malaysia&sec=Parlimen&pg=pa_03.htm&arc=hive


Benggali OKU ini jugak sebenarnya berjawatan pengerusi dalam PARTI RACIST yang ramai penganut KOMUNISME tadi.. Oleh itu, memang kita TIDAK heranlah jika banyak permintaan bukan-bukan seperti ini disuarakan.. OBJEKTIF mereka adalah SAMA!


NAMUN, KITA HERAN DI MANA SUARA 'PAK-PAK JANGGUT' PEJUANG BAHASA MELAYU YANG BERDEMONSTRASI MENOLAK PPSMI DAHULU DALAM ISU INI?


Apa pun, kita TIDAK heran semakin banyak desakan-desakan MENGARUT seperti ini akan dikeluarkan dari masa ke semasa.. Ini kerana kerajaan sendiri yang memberikan RUANG seluas-luasnya untuk tujuan seperti ini melalui KONSEP 1 MALAYSIA..

Sebelum ini BLOG ini pernah menyatakan bahawa KERAJAAN TIDAK PERNAH BERTINDAK TERHADAP PENGANUT KOMINISME DALAM PARTI RACIST INI YANG MENYALAH-TAFSIRKAN KONSEP 1 MALAYSIA UNTUK MEMBUAT BERMACAM-MACAM TUNTUTAN MENGARUT..

Namun, oleh kerana para pemimpin kerajaan kita (dibaca jugak sebagai pemimpin UMNO yang 'MENGKAGUMI' Singapork) adalah terdiri daripada mereka yang suka PUBLISITI MURAHAN dan MENG'GLAMOUR'kan diri sendiri, maka segala tuntutan yang menyalahi PERLEMBAGAAN NEGARA dan 'MENYAKITI' hati orang Melayu ini dipandang SEPI atau pakat buat BODO aje la...........

Wallahualam..

1 comment:

  1. apa nak heran dia orang semua tu sahabat pas- pas trpaksa tolak melayu/islam sprtimana kehendak dap.gapena(gabungan penulis nyanyuk) pula pula nak tolak bahasa inggeris
    lantak pi la..pada malayu
    unperfectstone53

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan