Wednesday, May 26, 2010

Selepas Model SAMBILAN, jadik Askar WATANIAH pulak dah - selepas ini APA?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau Penasihat PKR terKENAL sebagai INDIVIDU yang mempunyai 'SERIBU WAJAH' dalam POLITIK, begitu jugaklah dengan kawan-kawan dan pengKAGUMnya tanpa mengira samada mereka dari PKR, PAS mahupun dalam UMNO sendiri.. Demi kepentingan POLITIK, bukanlah sesuatu yang ASING jika mereka yang ada 'SERIBU WAJAH' ini sanggup melakukan APA sahaja walaupun menjadi IMAM atau mengikuti LATIHAN askar WATANIAH sekalipun.. Tambah PULAK kalau kita memang TAHU dia nih jenis suka cari PUBLISITI murahan sejak dulu lagi..

Walaupun mengikuti LATIHAN askar WATANIAH itu sesuatu yang BAIK, namun dengan meNOBATkan seorang bekas peSALAH POLITIK WANG sebagai Peserta Kursus Terbaik Keseluruhan dan Terbaik Akademik adalah agak KETERLALUAN dan sedikit sebanyak mencemar IMEJ askar WATANIAH itu sendiri.. DiTAMBAH pulak dengan kenyataannya sendiri seperti diBAWAH:-

"Tidak ada politik dalam askar kerana ia sudah ditinggalkan di luar pagar apabila saya menjejakkan kaki di sini. Malah saya menjemput Ketua Pemuda Keadilan, Ketua Pemuda Pas dan Ketua Pemuda DAP dan membawa rakan-rakan mereka bagi menyertai saya dalam Askar Wataniah dan mempertahankan negara kita daripada ancaman musuh,"

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0526&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_11.htm

Kenyataannya di atas adalah jelas TUNGGANG-terbalik kerana sambil mengatakan dalam askar TIDAK ada POLITIK, dia jemput pulak Ketua Pemuda PAS, PKR dan DAP bersama-samanya dalam Askar Wataniah.. Bukankah kenyataannya JELAS sekadar untuk menunjuk-nunjuk sambil cuba memPROMOSIkan diri sendiri?

Oh ye! Sebelum ini kita jangan LUPA bahawa banyak lagi TAKTIK yang telah diambil oleh peSALAH POLITIK WANG ini untuk memPROMOSIkan diri sendiri.. Antaranya dengan memPROMOSIkan dia pergi HAJI dan yang paling JELIK tuh jadik MODEL sambilan seperti dalam gambar -> Jangan la pulak dengan PROMOSI dia masuk Askar Wataniah nih mengHILANGkan pulak segala LAKONAN terbaik dia selama ini.. Ini pun pasal Pak Mertua dia pergi melawat dia kat KEM tu.. KAH!KAH!KAH!

Sebelum LUPA, ingin jugak KITA tengok 'keBERANIan' dia untuk meMARAHi balaci nombor satu dia dalam MIC.. Balaci dia merangkap Ketua Pemuda MIC ini semalam telah memBUAT kenyataan KONONnya UMNO menaja Gerakan Anti-Samy Vellu (GAS).. Inila PADAHnya kalau simpan BALACI pandai tapi tak RETI nak JAGA..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0526&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm

Jangan PULAK nak NAFIkan Ketua Pemuda MIC tuh bukan BALACInya pulak.. Jangan PULAK buat-buat TAK kenal pulak dengan BALACI sendiri.. Almaklumlah, bukankah BALACInya ini yang pernah KEMPENkan untuk dia agar naik jadi Menteri?

http://www.facebook.com/topic.php?uid=134165467813&topic=13059

Sekarang BALACInya yang sama ini menuduh UMNO macam-macam pulak? Kata orang, kalau BELA anjing kenalah PANDAI tambatnya.. Ini baru BALACI, belum lagi orang yang bersekongkol dengannya seperti Hindu GOD dan ramai lagi BLOGGERS upahan baik dalam negara mahu pun yang bersembunyi di London.. Jangan INGAT bila dah masuk askar wataniah depan Pak Mertua, kita LUPA dengan apa yang telah dia lakukan.. HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan