Saturday, March 05, 2011

Eksklusif PRK DUN Merlimau & DUN Kerdau - Hasil DAKWAH Pok Nik, 12 orang SAMI diimport dari benua India kasi 'MANDREM' sama calon-calon PAS!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!


TAK tahu nak kata macam mana dah.. Apa punya BENGONG la Lebai PAS nih.. Cakap tak SERUPA bikin tuh satu HAL, yang nih dah namanya terang-terang MUNAFIK lagi SYIRIK dah nih.. Apa punya pegangan AGAMA yang Lebai PAS nih amalkan? Atau PAS ini bukan sekadar sebuah parti POLITIK, malahan satu bentuk MAZHAB baru yang wujud untuk memecah-belahkan umat ISLAM gamaknya? Patutlah Lebai PAS 'BANGGA' mengatakan mereka memperALATkan agama.. Pasal pada anggapan mereka AGAMA cuma 'TOOLS' sama seperti SELIPAR atau KONDOM pakai buang agaknya?

Pok Nik 'ALAIHISSALAM' menyebut semua pihak terutamanya cendekiawan AGAMA sepatutnya sedar bahawa segala perkara yang dilakukan di atas muka bumi ini perlu bersandar kepada al-Quran dan HADIS, termasuk ketika KEMPEN dan mengundi pada pilihanraya.. Justeru, katanya, jika seseorang MUFTI itu menolak untuk mengaitkan AMALAN mengundi sewaktu pilihanraya dengan HUKUM syurga neraka, mereka hanya layak mengeluarkan fatwa di negara KOMUNIS sahaja..

"Kami tidak menghukum tapi berdakwah, kami ini pendakwah dan bukan hakim yang menghukum, Nabi Muhammad SAW berdakwah, jadi kami akan terus dengan pendekatan berdakwah.. Bila mufti kata kempen orang tidak boleh guna hukum, ertinya dia sudah berlainan daripada Nabi Muhammad. Macam mana orang nak undi A atau B tanpa kita dakwah? Hatta sembahyang, kita nak ajak orang sembahyang serupa dengan yang Allah nak, macam mana kalau kita tidak guna hukum dalam al-Quran dan hadis?" ->KLIK<-

AGAKnya mungkin kerana ingin MENYAHUT seruan DAKWAH ala-ala Pok Nik, maka beberapa orang Lebai PAS dan AHLI Dewan Himpunan Penyokong PAS Pusat yang diketuai oleh timbalan pengerusinya, N. Bala Subramaniam TELAH melakukan UPACARA sembahyang khas (hajat) dari pukul 4.00 petang kelmarin hingga AWAL 5.00 pagi tadi bagi mendapatkan keBERKATan dan seterusnya memperolehi keMENANGan mengikut kePERCAYAan kaum Hindu dengan 12 orang SAMI diDATANGkan khas dari Chennai, INDIA! ->KLIK<-

KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!

Yang MENARIKnya tuh, upacara tersebut turut diHADIRi oleh bekas MB Perak dari PAS yang tengah SASAU dan Tuan Ibrahim sendiri? AIK? Ingatkan dalam 3 orang Naib Presiden PAS dia nih patutnya lebih WARAS la sikit berbanding 2 orang lagi tuh? Rupanya 2X5 jugak? Apa dah JADIK nih? MEROYAN pasal KEMPUNAN tak dapat jadik calon untuk DUN Kerdau ke? Yang si SASAU tuh memang kita TAHU dah otaknya dah SENGET sebelah sejak terlepas jadik MB Perak.. Yang Tuan Ibrahim nih takkan berJANGKIT pulak SINDROM daripada dia? Tuan Ibrahim, kamu DAH tak PERCAYA dengan Tuhan kamu sendiri ke? Atau pun Pok Nik dah 'BLACKLIST'kan nama kamu dari senarai yang masuk SYURGA dia kot? KAH!KAH!KAH!

Ini ke yang diKATAkan DAKWAH? Apa TERUK sangat? INI Lebai PAS yang DAKWAHkan orang ke atau Lebai PAS yang kena DAKWAH dengan orang lain? SILAPnya Lebai PAS bila mereka buka RUANG untuk keAHLIan kepada Dewan Himpunan Penyokong PAS Pusat ialah kerana mereka tak buat TAPISAN jenis orang macam mana yang patut jadik AHLI.. Itu sebablah saki-baki HINDRAF menyelinap masuk dalam Dewan Himpunan Penyokong PAS nih pun mereka tak TAHU! Yang BAKAR buku INTERLOK dan diHADIRI oleh seorang MP MUSLIMAH PAS kat Kelang dulu pun ahli-ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS inila! SUDAHnye habis semua Lebai-Lebai PAS pakat buat kerja SYIRIK dengan Naib Presidennya sendiri yang KONONnya ULAMA pun ikut sama! KAH!KAH!KAH!

Walllahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan