Saturday, July 16, 2011

DAP memBUKTIkan betapa JAHILnya Lebai PAS tentang isu operasi pusat HIBURAN di bulan PUASA..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Rasanya sesiapa pun boleh AGAK apa keSUDAHan yang akan berlaku berHUBUNG dengan AMARAN keras DAP La'anatullah terhadap kerajaan PAS Kedah tentang keBENARan pusat hiburan beroperasi semasa bulan Ramadan.. Apakah kerajaan PAS Kedah akan memBANTAH arahan DAP La'anatullah tersebut? ->KLIK<-

Pada pandangan umat ISLAM, larangan tersebut adalah WAJAR sebagai mengHORMATi bukan Ramadan.. Tambah pulak 75% warga Kedah adalah beragama ISLAM.. Jadik, kita tak nampaklah jika meLAKSANAkan larangan sedemikian, KESAN penutupan pusat HIBURAN menyebabkan Kedah akan BANGKRAP atau MUFLIS .. Cuma yang NYATAnya adalah 'TAIKO' yang TAMAK haloba panas punggung pasal GAGAL memperBODOHkan lebih ramai orang Melayu/ISLAM..

Yang NYATAnya, Lebai-Lebai PAS di Kedah sudah PANAS bontot dengan arahan tersebut.. Kalau mereka IKUT arahan DAP La'anatullah macam LEMBU ditarik hidung, maka sudah tentu ianya akan menimbulkan keMARAHan umat ISLAM.. Ini sekaligus akan menJEJASkan reputasi PAS di kalangan orang Melayu/ISLAM.. Sebaliknya kalau diENGKARi arahan tersebut, Lebai-Lebai PAS akan kembali diPULAUkan dan diSISIHkan di dalam PR.. Inilah yang cuba diELAKkan oleh Lebai-Lebai PAS yang dah KEMARUK berangan-angan KONONnya pemimpin mereka bakal mengHUNI Putrajaya!

Namun demikian, Lebai-Lebai PAS sepatutnya merasa BANGGA kerana DAP La'anatullah semakin 'SAYANG' kepada PAS disebabkan mereka tidak RAGU-RAGU memBAKUL sampahkan ISLAM.. Kerana DAP La'anatullah ini, PAS bukan sahaja rela memBUANG perjuangan ISLAM mereka, malah ada Lebai-Lebai PAS yang sanggup menDERHAKA kepada Sultan, mengHINA para MUFTI dan berKONGSI nama Tuhan mereka dengan penganut agama lain.. Kalau di negara-negara ISLAM lain, MUSTAHIL anda akan berjumpa dengan golongan BAHLOL seperti PAS ini! Seharusnya kita patut berasa BANGGA kerana Lebai PAS menunjukkan kepada dunia bagaimana umat ISLAM seperti mereka mampu diJAHILkan oleh DAP La'anatullah!

PAS tidak perlu menyalahkan KONONnya akta-akta sebegini digubal oleh UMNO dan sebagainya.. PAS yang menjadi kerajaan negeri Kedah mempunyai 100% hak untuk 'REVAMP' segala akta-akta yang diGUBAL oleh UMNO khusus berkaitan dengan ISLAM.. Malah, PAS jugak berhak untuk mengGUBAL akta-akta BARU yang memBUATkan DAP La'anatullah SAYANG kepada mereka seperti mengHALALkan umat ISLAM 'taram' amoi Cina, memBENARkan DAP berHADAS di dalam masjid atau adakan majlis BBQ BABI di markas-markas PAS! Kita percaya PAS akan sanggup lakukan lebih daripada ini SEMUA asalkan mereka dapat menJILAT ponggong para pemimpin DAP untuk mengemis secebis kuasa POLITIK!

- Bukankah Lebai-Lebai PAS yang berSORAK apabila DAP La'anatullah memperMAINkan ayat-ayat suci Al-QURAN untuk mengHINA orang ISLAM dalam UMNO?

- Bukankah Lebai-Lebai PAS yang menSUCIkan mana-mana HADAS pemimpin wanita DAP La'anatullah yang masuk ke MASJID?

- Bukankah Lebai-Lebai PAS yang berTAKBIR sakan apabila DAP La'anatullah mengemukakan HADIS yang tidak dikeTAHUi keSAHIHannya untuk mengHINA orang ISLAM dalam UMNO?

- Bukankah Lebai-Lebai PAS yang menyokong apabila DAP La'anatullah bersuara tentang HAK sama rata ke atas wang ZAKAT?


Oleh itu, apa gunanya PAS berada dalam PR jika bukan FUNGSI mereka adalah untuk 'menJILAT' segala KUDIS, tokak, NANAH, najis, KENCING dan lendir setiap para pemimpin DAP La'anatullah? Siapa lagi 'penJILAT' utama DAP La'anatullah ini kalau bukan si MB peMAKAN GAJI BUTA di Kelantan tuh?

Seperti yang kita sebut.. Kalau bukan kerana DAP La'anatullah ini lebih mahir tentang selok-belok ISLAM, takkanlah Lebai-Lebai PAS sanggup berKIBLATkan para pemimpin mereka? Lebai PAS sanggup amalkan solat 2 IMAM terhadap orang ISLAM lain tetapi adakah anda FIKIR mereka akan lakukan sedemikian rupa terhadap DAP La'anatullah?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan