Friday, September 02, 2011

Lebai PAS, mengakulah bahawa RAMAI pemimpin KAMU suka PAMERkan keBODOHan mereka..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Rasanya Hari Raya tahun ini meRUPAkan Hari Raya paling SIAL bagi sebahagian besar Lebai PAS kerana terpaksa berHADAPan dengan BANTAHan bertali arus berhubung dengan kenyataan 'Kepala LUTUT' Timbalan Presiden parti mereka yang mengatakan KOMUNIS yang memBUNUH dan memBAKAR hidup-hidup askar Melayu/ISLAM dan ahli keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong sebagai WIRA! Ternyata kenyataan Timbalan Presiden PAS yang sebenarnya 'Kaki BORAK Tepi Jalan' ini meMAKAN diri Lebai-Lebai PAS seperti mana UMNO/BN terpaksa berSUSAH payah menangkis kenyataan BODOH PM ke-5 dan Menantu BABAHnya sebelum ini..

Usaha beberapa Lebai PAS seperti Tuan Ibrahim Tuan Man, Dr. Dzulkifli Ahmad dan RAMAI lagi untuk melakukan 'DAMAGES CONTROL' nyata tidak berkesan dan semakin menambah keBENCIan UMUM terhadap PAS! Yang LUCUnya tuh, walaupun mereka berUSAHA sedaya mungkin, SEKUTU mereka dari DAP sendiri meMINTA 'Kaki BORAK Tepi Jalan' itu menarik BALIK kenyataannya yang diucapkan semasa berCERAMAH di Nibong Tebal sebelum ini..

Terus-terang KATAlah, semakin banyak Lebai PAS cuba 'Cover LINE', semakin meNAMPAKkan mereka ini diPIHAK yang menDOKONG keJAHATan dan manyanjung tinggi keJAHILan! Nak buat macam mana, seCERDIK mana seseorang itu kalau dia menyertai PAS, automatik akan jadik BODOH kena ikut kata orang yang seMEMANGnya BODOH! Tak percaya, sila tanya MP Hulu Langat Dr. Rosli yang jugak pakar NUKLEAR dalam isu LYNAS! KAH!KAH!KAH ->KLIK<-!

Apa sebenarnya yang 'Kaki BORAK Tepi Jalan' ini cuba sampaikan dengan kenyataan sedemikian RUPA? Adakah dia MAKSUDkan bahawa sesiapa yang menentang British pada masa itu adalah WIRA dan sesiapa yang bekerja dengan British walaupun untuk tugasan AWAM seperti ASKAR dan POLIS adalah BARUA? Itu pun meNAMPAKkan keBODOHan 'Kaki BORAK Tepi Jalan' ini kerana langsung tak TAHU bahawa fakta SEJARAH sendiri menyatakan KOMUNIS dan ketuanya Chin Peng diTAJA dan diSOKONG oleh British semasa penaklukkan Jepun tahun 1941-1945.. British jugak memBEKALkan senjata untuk mereka meLAKUkan serangan GERILA di Malaya hingga keDATANGan semula British selepas PERANG tamat..

KeENGGANan KOMUNIS menyerahkan senjata kembali kepada pemBERInya iaitu British telah menyebabkan huru-hara di Malaya.. KOMUNIS ini telah bermaharajalela memBUNUH orang-orang kampung di Batu Pahat hingga menyebabkan BANGKITnya Panglima Salleh Selempang Merah menentang dan memBUNUH mereka.. Adakah Panglima Salleh Selempang Merah ini disanjung oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS sebagai WIRA seperti mana Timbalan Presiden mereka ini menyanjung KOMUNIS dalam tragedi Bukit Kepong? Setakat ini langsung tak ada pun kenyataan sedemikian daripada mana Lebai-Lebai PAS pasal nih? Oppss.. Diorangkan DUNGU!

Lebai PAS mungkin boleh memperBODOHkan segelintir Melayu/ISLAM yang tak tahu SEJARAH asal NEGARA ini seperti Geng-Geng OX-BRIDGE dalam Pemuda UMNO.. Almaklumlah, ramai yang RAGU-RAGU dengan 'BOSS' Pemuda UMNO berhubung pengetahuannya tentang SEJARAH kerana latar-belakang dirinya dan penDIDIKannya bukan diperOLEHi di NEGARA ini.. Namun demikian, bagaimana pulak dengan 'Kaki BORAK Tepi Jalan' yang jadik Timbalan Presiden PAS tuh? Dia LAHIR di NEGARA nih, sekolah pun di NEGARA nih? Walaupun mungkin dia tak de IJAZAH atau DIPLOMA, tetapi fakta SEJARAH terutamanya bab KOMUNIS nih boleh diperolehi di mana-mana pun? Atau sememangnya dia BODOH? KAH!KAH!KAH!

Sudah terLAMBAT untuk Lebai-Lebai PAS meLAKUkan 'DAMAGES CONTROL' terhadap kenyataan 'Kaki BORAK Tepi Jalan' merangkap Timbalan Presiden parti mereka ini.. Cuma satu sahaja jalan penyelesaian yang DAPAT menyelamatkan IMEJ dan MARUAH Lebai-Lebai PAS ini.. BERANIkah Lebai-Lebai PAS menCONTOHi UMNO yang sanggup 'menolak' kePIMPINan PM ke-5 yang jugak GEMAR buat kenyataan BODOH kerana diPENGARUHi Menantu BABAHnya? Rasanya TIDAK.. PAS sebenarnya sudah terlampau SINONIM dengan keBODOHan.. Sebut aje PAS, di situlah kita akan nampak BODOH! Lagi pun, RAMAI yang sering buat kenyataan BODOH tetapi KEKAL di tampuk KUASA dalam kePIMPINan PAS.. Tak percaya, cuba tengok Pok Nik 'ALAIHISALLAM' tuh? Bukan ke itu BUKTI terbaik bagaimana PAS memang BODOH?

Hakikatnya PAS tidak mampu menukar fakta SEJARAH kerana mereka sebenarnya di pihak yang 'LOSER'.. Jika PAS masih memBELA dan mengekalkan 'Kaki BORAK Tepi Jalan' ini sebagai Timbalan Presiden parti mereka, mereka akan menerima HAKIKAT bahawa mereka akan menerima NASIB yang sama seperti UMNO/BN alami pada PRU-12 lalu.. Itu belum diKIRA lagi bagaimana PAS sanggup 'berCEMOLOT' dengan PKR yang berKETUAkan 'penZINA', 'penJUBOR' dan DAP yang diketahui UMUM amat meMUSUHi ISLAM sebagai agama RASMI di NEGARA ini? Jadik, PAS nak dapat UNDI dari siapa kalau masih menyanjung keBODOHan dalam parti? HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan