Tuesday, October 04, 2011

Di MAHKAMAH kelentong, di Dewan RAKYAT pun kelentong, nak MATI nanti pun macam tuh JUGAK ke?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sudah LAMA jugakla kita tak mengULAS tentang kes MAHKAMAH berKAITan Penasihat PKR yang diKATAkan 'menJUBOR' pembantu PERIBADInya sendiri, Saiful Bukhari.. Bukan apa, dah terlampau BANYAK kenyataan 'SAMPAH' yang diKELUARkan oleh saksi pemBELAan hinggakan perbicaraan sudah meleret-leret.. Selepas pakar-pakar dari Australia di'TELANJANG'kan satu demi satu di MAHKAMAH oleh pasukan pendakwaraya, kini diTAMPILkan pulaklah seorang lagi sebagai SAKSI.. Kali ini diTAMPILkanlah pulak seorang yang diKATAkan rakan seUNIVERSITI kepada Saiful untuk memBERIkan keterangan dalam KES ini.. ->KLIK<-

Yang PELIKnya, apa RELEVANnya SAKSI seperti ini untuk meNAFIkan keWUJUDan DNA Penasihat PKR sebagai 'LELAKI Y' dalam JUBOR Saiful? Pada KITAlah, memang dah diJANGKA Penasihat PKR akan mengGUNAkan berMACAM cara untuk menJATUHkan KREDIBILITI mangsanya.. Ini pernah berlaku semasa KES 'menJUBOR'nya yang pertama dahulu.. Habis KREDIBILITI orang dipertikaikannya walaupun HAKIKATnya semua orang tersebut pernah RAPAT dengannya atau di'HIRE' sendiri olehnya untuk beKERJA? Cuba ingat balik KES 'menJUBOR'nya yang pertama dahulu.. Ummi Hafilda adalah ADIK kepada Azmin Ali, Nallakarupan adalah rakan MAIN tenis, Azizan Abu Bakar pulak pemandunya sendiri.. Jadik, bagaimana nak diKATAkan ianya KONSPIRASI?

Dengan KATA lain, kalau BUDAK ini berjaya memBUKTIkan Saiful tuh JAHAT sekalipun, apakah BUKTI itu dapat meNAFIkan keWUJUDan air MANI berDNA 'LELAKI Y' yang diKATAkan milik Penasihat PKR dalam JUBOR Saiful? Mungkin Lebai-Lebai PAS yang BAHLOL boleh diTIPU tetapi bukan 28 juta orang RAKYAT di NEGARA ini.. Agaknya dia ingat RAKYAT yang mengikuti perJALANan KES ini semuanya tak SEKOLAH kot? RAKYAT yang meneliti perkembangan KES ini semakin mePERCAYAi rumusan bahawa 'LELAKI Y' = Penasihat PKR apabila Penasihat PKR sendiri GAGAL meNAFIkan BUKTI sedia ADA seterusnya menampilkan SAKSI-SAKSI bertaraf SAMPAH-sarap KONONnya untuk menunjukkan dia nih sebenarnya BAIK walaupun air MANI berDNAnya ada dalam lubang JUBOR orang?

Samalah jugak apabila Penasihat PKR ini sekali lagi diKATAkan sebagai 'LELAKI Y' yang beROMEN dengan amoi Cina dalam RAKAMan yang diDEDAHkan oleh 'DATUK T'? Tidak diNAFIkan kalau diBICARAkan amoi Cina itu pun mungkin akan diJATUHkan KREDIBILITInya atau diLABELkan sebagai JAHAT.. Namun demikian, kalau terBUKTI amoi Cina itu JAHAT sekalipun, SIAPA yang dilihat pergi MASUKkan 'alat SULIT bengkok' ke dalam XXX amoi Cina dalam RAKAMan itu? Kalau dia JAHAT, yang KAMU syok beROMEN dengan dia sampai terhenjut-henjut KATIL tu apa pulak? IBLIS? Syaitan? Sampai bila nak perBODOHkan RAKYAT setelah dia sendiri GAGAL meNAFIkan BUKTI seperti waktu dalam TWITTER, jam Omega dan MUKAnya dalam CCTV bersama salah seorang 'DATUK T'? P.S - MP Sungai Petani, Johari Abdul pun PERCAYA itu adalah 'BOSS'nya sendiri! KAH!KAH!KAH!

Penasihat PKR mungkin sudah terjejas OTAKnya kerana terlampau KEMARUKkan KUASA.. Sudah-sudahlah.. Dewasa ini terlampau ramai RAKYAT yang jauh lebih BIJAK daripadanya.. Sedangkan DS Najib pun sering 'diSERGAH' oleh RAKYAT, siapalah Penasihat PKR ini yang cuba memandai-mandaik BODOHkan RAKYAT? Kandungan BELANJAWAN alternatif yang diBENTANGkan olehnya pada hari ini pun terang-terang 'menCEKIK' nafas RAKYAT dengan menyekat ALIRAN tunai, sama seperti yang dia cuba LAKUkan semasa krisis EKONOMI tahun 1997 dulu! ->KLIK<-

Mungkin budak-budak HINGUS tak KERING yang baru GRAD U boleh diTIPUnya seperti mana Lebai-Lebai PAS yang BAHLOL tetapi sekali diTEGASkan terlalu RAMAI bilangan RAKYAT yang jauh lebih PANDAI daripadanya dalam segala BIDANG di NEGARA ini!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan