Thursday, May 17, 2012

Melayu/ISLAM berPECAH, bakal diTINDAS kerana kePENTINGan POLITIK..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sudah terSERLAH bahawa ada PIHAK yang seBENAR-BENARnya mahukan NEGARA ini berubah daripada berORIENTASIkan MAJORITI Melayu/BUMIPUTERA.. Pada ketika ini PM ialah seorang Melayu/ISLAM.. Namun, anda HARUS sedar bahawa DOMINASI Melayu/ISLAM di NEGARA ini cuba diHANCURkan melalui POLITIK.. Siapakah mereka itu? Yang NYATAnya mereka adalah kaum penDATANG yang masih GAGAL untuk menyesuaikan DIRI dengan BUDAYA, ADAB dan TATASUSILA sebaga WARGANEGARA!

1) PENIPUan LYNAS yang diperBESARkan demi kePENTINGan BENUA asal mereka!


BLOG GAP telah memBONGKAR PENIPUan demi PENIPUan PIHAK yang diMAKSUDkan berhubung ISU LYNAS.. ->KLIK<-

2) KeKACAUan semasa perTEMUan DS Najib dengan RAKYAT Malaysia di LONDON..


Anda BOLEH lihat dan CAM muka para peMAKAN BABI yang sangat ANTIkan PEMIMPIN Melayu/ISLAM di NEGARA ini..

3) Bagaimana para peMAKAN BABI ini cuba meRASUAH seorang PEMIMPIN Melayu yang LETAK JAWATAN daripada PARTI DAP La'anatullah!

Melayu/ISLAM mungkin KUAT menerima RASUAH tetapi kenapa selalu diSOROKkan BANGSA peMAKAN BABI manakah di NEGARA ini yang begitu KUAT MENYOGOK dan beri RASUAH? ->KLIK<-

Mereka ini memang TIDAK berSYUKUR dan TIDAK akan mengIKTIRAF kePIMPINan Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. Kita HARUS berTANYAkan kembali diri kita sendiri sebagai orang Melayu/ISLAM.. Adakah kita REDHAkan aje perLAKUan sebegini yang seMESTInya akan menyebabkan kita seNASIB dengan Melayu SINGAPURA, Melayu FILIPINA, umat ISLAM di Selatan THAILAND, umat ISLAM di Bosnia pada TAHUN 1993 atau kaum ROHINGYA di MYANMAR.. Jika ini berTERUSan tanpa TENTANGan atau pun BANTAHan oleh umat Melayu/ISLAM, PERCAYAlah kita akan diHINA dan diJAJAH balik!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan